PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har opplevd flere ting som ikke bør forkomme med dagens teknologi. Konas 1gb med data blir borte innen første uke i måneden, noe som aldri har forekommet hos andre leverandører, og vi har full kontroll på hva på telefonen som får lov å bruke data via telenettet. Min data blir også fort borte. Har også hatt problemer med å ringe ut og motta samtaler og sms via telenettet i USA, England og Sverige. Heldigvis har vi kjøpt internasjonalt dataabonnement på lenger reise, men vært utfordrende likevel. Kona har ordinært SIM og jeg eSIM.
Hei Stian, Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor du har opplevd problemer i utlandet, men dette skal ikke skje. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne løsning på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Aldri hatt så god kundestøtte for noe som helst. Jeg fikk ikke konfigurert min gamle, brukte smart-telefon. Men kundeservice hos PlussMobil ga meg raske og skikkelige tilbakemeldinger via e-post og viste både generell innsikt og spesifikk kompetanse på både telefonmodell og operativsystem. Jeg er imponert. Altfor mange tjenestetilbydere der ute vil gi kunden et skinn av service ved å gi rask respons, men det hjelper lite om de ikke er kompetente, eller om de ikke er engasjerte. Før har jeg brukt OneCall, Ice og Telia, som er rævva i forhold.
Hei Hans, Takk for omtalen, det var en fin tilbakemelding, og godt å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter nye sim kort er det ikke bra mange ganger vi ikke har fåt ringt ut eller får tlf inn. Barna har blitt bekymret da de ikke får tak i oss. Mistet vakter på jobb da de kommer rett til mobilsvar selv om tlf er på.
Hei Ann, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som mobilen din ikke er helt samarbeidsvillig med det nye SIM-kortet - kanskje p.g.a innstillinger eller fordi telefonen har hengt seg opp. Ta kontakt på [email protected] så skal vi finne en løsning. En enkel løsning er eventuelt å aktivere ditt tidligere SIM-kort - det kan gjøres i løpet av kort tid! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hjelpen vi har fått har vært storartet. Tålmodige, vennlige og klar informasjon har gjort alt lett.
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Ubrukelig for WI-FI dekning i Nordsjøen. De fakturerer SMS o.l med Flymodus aktivert, og WI-FI-tale funksjon slått på. WI-FI er IKKE gratis å bruke med dette abonnementet. Bare være klar over det, før du avtaler noe med dem. De "raner" deg om de kan,og de gjør det helt bevisst!
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte offshore plattformer så har Telenor for tiden en feil, som gjør at våre kunder ikke får brukt WiFi-tale. Dette jobber vi med å løse, og vi håper på en rask ordning! Når det gjelder å sende SMS til utlandet via WiFi-tale, så er dette det samme hos alle operatører i Norge. Det er ikke "gratis" å bruke WiFi-tale, men samme priser gjelder som på vanlig mobilnett. Derfor vil SMS til f. eks USA ha en kostnad, slik det normalt har når du ikke er på WiFi-tale. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Gode priser og god service som svarer raskt på henvendelser samt retter opp.
Retter ikke opp feil og mangler (det er bokstavelig talt svindel) men sluntrer unna ved konfrontasjon. Holdt tilbake vesentlig informasjon mot kunde som har betalt riktig sum hver eneste måned, kunde ble utsatt for trusler, surr med priser (når kunde har byttet til billigere abonnement). Ble behandlet dritdårlig og svindlet, derav 1 stjerne. Fikk skyhøy regning på mobildata jeg ikke har brukt. Anbefaler brukere å sjekke datamobilbruk med hva de trekker fra, ikke stol på appen dens. De lyver.
Hei! Det var veldig mye som ikke har gått veien høres det ut som! Vi kjenner oss ikke igjen i dine kommentarer i forhold til svindel, uriktige summer og databruk osv - og det er litt vanskelig å vite hva som har skjedd her. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få tatt tak i dette med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil