PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
raske, pålitelige, seriøse, billige, etc etc. Anbefales og prøve, og bruke, og spare penger.
Hei Egil, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Lett å komme i kontakt med, billig, kjempe god kundeservice 😊
Hei Kristoffer, Strålende å høre at det var enkelt å komme i gang med abonnementet ditt, og at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Meget god service,og hyggelig dame som hjalp meg med engang! tusen takk. Mvh Berith
Hei Berith! Godt å høre at du er fornøyd med servicen du fikk :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg trengte en telefonlogg på papir.Det var aktuelt å gå flere mnd tilbake i tlf loggen. Det gikk 4 minutter ,så hadde jeg fått den på mail. Helt toppers..
Hei Henning! Så fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hatt Telenor i alle år og deretter Happybytes, begge med Telenor dekning. Plussmobil påstår det sammen, men ofte jeg ikke har dekning der andre med Telenor eller Happybytes har dekning. Hastighetene er heller ikke noe å skryte av. Blir å bytte tilbake til noe mer "happy" her.
Hei Dennis! Takk for tilbakemeldingen - det høres jo ikke bra ut. Jeg kan ikke se at du var i kontakt med kundeservice for å feilsøke hvor problemet lå? Vi har samme dekning som Telenor og Happybytes, så det skal ikke være noe forskjell på selve tjenesten vår. Kontakt oss gjerne på [email protected] så skal vi se på saken din med en gang slik at vi finner ut hvor problemet ligger! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Sier dere har telenor nettet, men aldri hatt så dårlig dekning på tlf noen gang på campingen som jeg har nå.. Vi har campingvogn på Oven camping, ligger ved Oven leir på Oven i Råde. Telenor har også en sender her ute. Så hvorfor har jeg dårlig dekning?
Hei! Det høres ikke bra ut, og det må vi få orden på så fort som mulig! Kontakt oss på [email protected] så ser vi på dette med en gang. Telenor-dekningen er lik overalt, så det kan virke som det enten er noe feil med utstyret (forsøk å skru av og på) eller det er en midlertidig feil i område i Telenors nett. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundeservice har tilnærmet ingen ventetid og de er veldig hyggelige og behjelpelige. Tommel opp!
Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil