PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig, skulle vært aktivert 4/1 og 2 måneder etterpå fortsatt ingenting. Ingen informasjon i det hele tatt.
Hei Jermund, Det er veldig beklagelig at du aldri kom i gang hos oss. Jeg ser at nummeret ditt var registrert på en annen juridisk eier. Jeg har sjekket opp, og SMS ble sendt til nummeret du skulle overføre om dette, men fikk ikke tilbakemelding. Derfor så ble bestillingen stoppet da vi ikke kan overføre et nummer til tilhører en annen person. Kan ikke se at du har kontaktet oss på kundeservice om dette før nylig heller. Det er synd at det ble slik, og håper du får ordnet overføringen et annet sted - du er uansett velkommen til å prøve oss igjen ved en senere anledning, da du aldri fikk gitt oss et ordentlig forsøk. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bestilte abonnement 02.02.2022 for aktivering 16.02.2022 fikk tildelt 8GB. Da månedskiftet kom forventet jeg at de resterende mengde data fra februar ville gå på Rollover som reklamert med men de resterende GB ble slettet siden det ikke var en full mnd(hadde jo fått de😡)Alltid skal det være noe mellom linjene! SMÅLIG!
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen! Forstår at du føler det smålig å ikke gi rollover på første måneden, men det er (tro det eller ei) en teknisk årsak til at vi ikke kan gjøre dette. Våre systemer er bygget på en slik måte som gjør at vi kun kan beregne rollover for en hel måned - så første hele måned for deg blir mars. Beklager dette, men det er lite vi kan gjøre med akkurat det :-( Hilsen Thomas fra PlussMobil
Nettet detter ut hvert 3 minutt. Innenfor faste tidspunkt på dagtid/kveld. 0900-22. Nå er det fra 09-02 på natta. Kundeservice har vært topp på svar å forslag. Men ingen ting funker. Nettet er strupet så mye ned at å se på Netflix å video på tlf ikke går samtidig. Fått to for høye fakturaer av to mnd som jeg var prøvd å få dette til å funke. Skulle også se om avslag pga dette ikke funker hjemme her men ingen reaksjon. Telia funka det å laste spill på Playstation, streame film fra Netflix og se på tlf samtidig. Så går tilbake til dem.
Hei Ronny! Takk for tilbakemeldingen, og takk for sist :-) Du bestilte vårt nye Fri data abonnement ganske tidlig, hvor vi hadde noen barnesykdommer med faktureringen. Etter dine tilbakemeldinger så fikk vi rettet opp i dette, men forstår at din totalopplevelse ikke var bra. Angående dekningen, så bruker vi Telenors nett - og vi fant aldri ut i samarbeid med Telenor hva årsaken var til feilene du opplevde på natta. Så det var jo frustrerende - vi vil jo veldig gjerne løse alle slike feil! Håper du velger å prøve oss ved en annen anledning, og håper det fungerer bedre for deg på Telias nett f. eks. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Opplevde å få Raske tilbakemeldinger og god oppfølging på spørsmål jeg stilte
Hei Grethe! Takk for tilbakemeldingen, godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Nå er alt trådløst i heimen, parabolen på ytterveggen og ut med fiber ruteren og gleder meg til å bruke nyinnkjøpte 5G produkter! Trivelig kunde service!
Hei Alf! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du har fått en god 5G ordning og er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Rask responstid på kundeservice. For hjelp mye raskere her enn hos andre.
Hei Svein! Takk for omtalen og godt å høre at du fornøyd med responstiden :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Ville ha billig abo med god dekning. Da fylte plussmobil alle boksene jeg måtte brått utsette dato for overføring av nummer. Dette fikset de kjapt! så de har rask og effektiv kundeservice også.
Hei Birger! Takk for tilbakemeldingen - det var fint å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil