PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lokketilbud for å skaffe nye kunder, for så å trekke tillegsgodene tilbake etter en stund, er ikke innafor. Elles godt fornøyd
Hei Dagfinn, godt å høre du er fornøyd. Regner med at er tilgangen til alt Plussinnholdet på Dagbladet, KK, Se og Hør og Elbil24 du tenker på ang tilleggsgoder? Der har vi en avtale om at alle PlussMobil-kunder får 4 måneder gratis tilgang, og så er det mulig å få et ekstra godt tilbud på de tjenestene etterpå om man skulle ønske det. Ta kontakt med oss på kundeservice så har vi et godt tilbud på lur til deg;-) Hilsen Frank i PlussMobil
Dårlig nett utenlands. Ellers ingenting og klage på.
Hei Vibeke, takk for tilbakemelding. Heldigvis er det norske mobilnettet helt i verdenstoppen, så når man reiuser utenlands vil man ofte kunne oppleve at nettverkene ikke har samme kvalitet som hjemme i Norge, dessverre. Vi jobber kontinuerlig med hvilke nett vi samarbeider med i utlandet. Hilsen Frank i PlussMobil
Rask hjelp med overføring av nummer og god kundeservice!
Hei Bjørn, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Fekk hurtig hjelp med innstilling av mobil. Det var ein Doro 80 80 så det var mykje som måtte gjøres i innstillingene på mobil
Hei Frank, så bra du fikk god hjelp med innstillinger. Noen mobiler krever litt manuelle prosesser for å fungere optimalt, så da er kundeservice klar til å hjelpe :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Underground - selv kontraktsinngåelsen på nettstedet fungerer ikke - anbefales ikke
Hei Lars - dette hørtes litt rart ut. Bestillingssidene våre har ikke hatt noe nedetid i sommer som vi er kjent med, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Frank i PlussMobil
Bare rot. Har 5- sifret nr så det koster å svare de. Ligg unna, bare rot. Vi har byttet til annen leverandør.
Hei John, det var leit å høre at du har byttet til en annen leverandør. Vi har et helt vanlig nummer til kundeservice som det ikke koster noe å ringe til. Vi har vel og merke et 5-sifret nummer som brukes til å bestille ekstra datapakker og lignende, men på det nummeret er prisen satt til 0 kr, så det koster heller ikke noe å bruke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om det er noe annet vi kan hjelpe deg med, og så er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning dersom det skulle være aktuelt. Hilsen Frank i PlussMobil
Vanskelig å administrere abonnement på vegne av barna.
Hei Denis, og takk for tilbakemeldingen. Datamengde til barna kan man fordele fra appen dersom man er registrert som "mobilsjef" i familien. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi hjelpe med å vise hvordan administrasjon gjøres på enklest mulig måte. Hilsen Frank i PlussMobil