PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vanskelig å administrere abonnement på vegne av barna.
Hei Denis, og takk for tilbakemeldingen. Datamengde til barna kan man fordele fra appen dersom man er registrert som "mobilsjef" i familien. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi hjelpe med å vise hvordan administrasjon gjøres på enklest mulig måte. Hilsen Frank i PlussMobil
Det var så og si umulig å få mobildata til å fungere på egenhånd etter å ha byttet sim-kort og gått over til Plussmobil. Etter å ha kontaktet kundeservice tok det en uke før de ordnet det slik at jeg kunne motta mms'er. De har kun 4G tilgjengelig. Dataen er treg og dekningen dårlig. Det ble bytte til annen operatør før en måned var gått.
Hei Carina - dette hørtes ikke bra ut. Vanligvis så løses problemer opp i umiddelbart, så litt vanskelig å kunne si hva som kan ha vært problemet her, dessverre. Når det gjelder dekning så har vi akkurat samme dekning som Telenor og Talkmore, så dersom det er utbygget 5G-nett fra Telenor der du oppholder deg så har du tilgang til det også dersom du er kunde i PlussMobil. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss i PlussMobil en gang i fremtiden dersom det skulle være aktuelt. Hilsen Frank i PlussMobil
MobilPluss var pågående og ga seg ikke før problemet var løst.
Hei Sigmund, takk for god tilbakemelding, og supert at problemet ditt ble løst. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen Frank i PlussMobil
Konkret, serviceinnstilt og løsningsfokusert kommunikasjon.
Hei Lars, takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Frank i PlussMobil
Billigste jeg har funnet for mitt databehov. Ingen andre mobilabonnement tilbydere har klar å matche denne prisen. Dvs. 8 gb for 199
Hei Joakim, godt å høre du er fornøyd. Ønsker deg en god sommer. Hilsen Frank i PlussMobil
Takker for god hjelp med og rette opp mitt abonnement . Jeg hadde fått eSIM inn på min telefon ved en feil fra forrige nettopperatør. Hyggelig og god hjelp med en gang .Fin service !!!!
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh PlussMobil
Dårlig nett, ok pris, mms koster penger, noen tjenester er merkelig priset
Hei Helene. Å sende/motta MMS i Norge og EU er inkludert i alle abonnementene våre med kun 1 unntak; vårt 0GB abonnement til 35 kr/mnd. Kan det være at du har vært på reise utenfor EU? Der er det dessverre andre regler som gjelder for de aller fleste mobiloperatører, og både samtaler/data/SMS/MMS har en ekstra kostnad. Ta gjerne kontakt med kundeservice hos oss så kan vi sjekke litt nærmere hva som er årsaken hvis du har blitt belastet for MMS på mobilregningen din. Hilsen Frank, PlussMobil