PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fekk hurtig hjelp med innstilling av mobil. Det var ein Doro 80 80 så det var mykje som måtte gjøres i innstillingene på mobil
Hei Frank, så bra du fikk god hjelp med innstillinger. Noen mobiler krever litt manuelle prosesser for å fungere optimalt, så da er kundeservice klar til å hjelpe :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Underground - selv kontraktsinngåelsen på nettstedet fungerer ikke - anbefales ikke
Hei Lars - dette hørtes litt rart ut. Bestillingssidene våre har ikke hatt noe nedetid i sommer som vi er kjent med, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Frank i PlussMobil
Bare rot. Har 5- sifret nr så det koster å svare de. Ligg unna, bare rot. Vi har byttet til annen leverandør.
Hei John, det var leit å høre at du har byttet til en annen leverandør. Vi har et helt vanlig nummer til kundeservice som det ikke koster noe å ringe til. Vi har vel og merke et 5-sifret nummer som brukes til å bestille ekstra datapakker og lignende, men på det nummeret er prisen satt til 0 kr, så det koster heller ikke noe å bruke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om det er noe annet vi kan hjelpe deg med, og så er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning dersom det skulle være aktuelt. Hilsen Frank i PlussMobil
Vanskelig å administrere abonnement på vegne av barna.
Hei Denis, og takk for tilbakemeldingen. Datamengde til barna kan man fordele fra appen dersom man er registrert som "mobilsjef" i familien. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi hjelpe med å vise hvordan administrasjon gjøres på enklest mulig måte. Hilsen Frank i PlussMobil
Det var så og si umulig å få mobildata til å fungere på egenhånd etter å ha byttet sim-kort og gått over til Plussmobil. Etter å ha kontaktet kundeservice tok det en uke før de ordnet det slik at jeg kunne motta mms'er. De har kun 4G tilgjengelig. Dataen er treg og dekningen dårlig. Det ble bytte til annen operatør før en måned var gått.
Hei Carina - dette hørtes ikke bra ut. Vanligvis så løses problemer opp i umiddelbart, så litt vanskelig å kunne si hva som kan ha vært problemet her, dessverre. Når det gjelder dekning så har vi akkurat samme dekning som Telenor og Talkmore, så dersom det er utbygget 5G-nett fra Telenor der du oppholder deg så har du tilgang til det også dersom du er kunde i PlussMobil. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss i PlussMobil en gang i fremtiden dersom det skulle være aktuelt. Hilsen Frank i PlussMobil
MobilPluss var pågående og ga seg ikke før problemet var løst.
Hei Sigmund, takk for god tilbakemelding, og supert at problemet ditt ble løst. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen Frank i PlussMobil
Konkret, serviceinnstilt og løsningsfokusert kommunikasjon.
Hei Lars, takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Frank i PlussMobil