Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert oktober 2024
PlussMobil
3.8
357 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
357 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
71%
Bra
71% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 357 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
221
28
15
36
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 357 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke imponert

Omtale av  Carina

Det var så og si umulig å få mobildata til å fungere på egenhånd etter å ha byttet sim-kort og gått over til Plussmobil. Etter å ha kontaktet kundeservice tok det en uke før de ordnet det slik at jeg kunne motta mms'er. De har kun 4G tilgjengelig. Dataen er treg og dekningen dårlig. Det ble bytte til annen operatør før en måned var gått.

Svar fra PlussMobil
05.08.2024 12:35

Hei Carina - dette hørtes ikke bra ut. Vanligvis så løses problemer opp i umiddelbart, så litt vanskelig å kunne si hva som kan ha vært problemet her, dessverre. Når det gjelder dekning så har vi akkurat samme dekning som Telenor og Talkmore, så dersom det er utbygget 5G-nett fra Telenor der du oppholder deg så har du tilgang til det også dersom du er kunde i PlussMobil. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss i PlussMobil en gang i fremtiden dersom det skulle være aktuelt. Hilsen Frank i PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God suport!

Omtale av  Sigmund

MobilPluss var pågående og ga seg ikke før problemet var løst.

Svar fra PlussMobil
05.08.2024 12:36

Hei Sigmund, takk for god tilbakemelding, og supert at problemet ditt ble løst. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen Frank i PlussMobil

Meget fornøyd

Omtale av  Lars R. E

Konkret, serviceinnstilt og løsningsfokusert kommunikasjon.

Svar fra PlussMobil
05.07.2024 09:57

Hei Lars, takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Frank i PlussMobil

Billigst

Omtale av  Joakim P

Billigste jeg har funnet for mitt databehov. Ingen andre mobilabonnement tilbydere har klar å matche denne prisen. Dvs. 8 gb for 199

Svar fra PlussMobil
03.07.2024 11:49

Hei Joakim, godt å høre du er fornøyd. Ønsker deg en god sommer. Hilsen Frank i PlussMobil

God hjelp mot eSIM .

Omtale av  Per

Takker for god hjelp med og rette opp mitt abonnement . Jeg hadde fått eSIM inn på min telefon ved en feil fra forrige nettopperatør. Hyggelig og god hjelp med en gang .Fin service !!!!

Svar fra PlussMobil
01.07.2024 11:30

Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mms koster penger, dårlig bett

Omtale av  Helene D

Dårlig nett, ok pris, mms koster penger, noen tjenester er merkelig priset

Svar fra PlussMobil
28.06.2024 09:30

Hei Helene. Å sende/motta MMS i Norge og EU er inkludert i alle abonnementene våre med kun 1 unntak; vårt 0GB abonnement til 35 kr/mnd. Kan det være at du har vært på reise utenfor EU? Der er det dessverre andre regler som gjelder for de aller fleste mobiloperatører, og både samtaler/data/SMS/MMS har en ekstra kostnad. Ta gjerne kontakt med kundeservice hos oss så kan vi sjekke litt nærmere hva som er årsaken hvis du har blitt belastet for MMS på mobilregningen din. Hilsen Frank, PlussMobil

ikke kjøp!

Omtale av  Eros

Ingen dekning etter ca 1 mnd medlemskap, ingen kundeservice etter kl16!!!! Falske markedsføring hele veien, som de sagt «billig mat blir vund i mage»

Svar fra PlussMobil
28.06.2024 09:35

Hei Eros, dette hørtes ikke bra ut og dersom det ikke er noe dekning hos deg enda så må vi jo selvsagt få ordnet det så raskt som mulig. Men da trenger vi å komme i kontakt med deg, så klart. Kan du være snill å kontakte kundeservicen vår? Det stemmer at kundeservice ikke er åpen etter kl 16, men vi har vanligvis kort svartid på både telefon, chat og epost, så om vi får en epost etter stengetid så svarer vi normalt på den på morningen etter. Send oss en epost om du ikke kan ringe oss, adressen er [email protected], så skal vi behandle den så raskt vi kan. Hilsen Frank, PlussMobil

PlussMobil har 357 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR