PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Innkommende samtaler virker ofte ikke. Når jeg svarer, fortsetter det å ringe. Jeg hører lyd fra den andre mobilen, men i den andre mobilen er det som jeg ikke har svart, der fortsetter det å ringe. Kan jo medføre noen morsomme situasjoner, bl.a. får jeg høre at jeg jo aldri svarer. Har verifisert det med å bli oppringt når vi står i samme rom. Skjer konsekvent når den andre mobilen er hjemme, som antyder det har med protokoll/avstand til mobiltårn, kan være fordi de er i prosess med å gå over til dårligere underleverandører, som nevnt av andre her. I tillegg opererer de med bait/switch priser. Prisen deres på 198 kroner for 8 GB kommer på toppen på Tek, på Dagbladet og på Bytt.no. På Bytt.no og på Dagbladet er den også framhevet/anbetalt - som nok betyr at de betaler for reklamen. Men fakturaen har en annen historie. Der står det at 8GB Basis koster 215 kroner måneden. Og nå kom det en epost der de dropper dette abonnementet og bytter til et dyrere 8GB abonnement for 239 kroner måneden med 1 måneds varsel. De reklamerer altså med en pris som er 492 kroner lavere i året enn virkeligheten. Regn med å betal over 20% ekstra fra prisen oppgitt her. Mens jeg skrev denne nå, så ringte fruen. Jeg svarte telefonen - men hun hørte meg jo ikke. Som beskrevet ovenfor. Allers, jeg mener ellers så har de jo en stor aktør i ryggen, så jeg forventer bedre enn dette. De får 1 stjerne ekstra bare for å ikke være Happybytes.
Byttet til plussmobil for å få wifi tale på Pixel 7pro. Etter SIMkort bytte fungerer ikke wifi tale. På tide å bytte abonnement igjen
Inngående samtaler kommer ikke gjennom. Appen kan bare lastes med med touch - som gamle mennesker ikke kan bruke.
Veldig bra og billig i Norge og Europa, men utrolig dyrt utenfor! Var i USA og var ikke oppmerksom på at det kostet 2kr/MB!! Ble fort over 500kr på under en dag, måtte bestille datapakke til 149kr i tillegg. Byttet til Chili siden de har 0,2kr/MB, og jeg reiser en del så det lønner seg å bytte for meg.
TOpplevde et stort engasjement i mitt problem fra konsulenten. Han løste problemet og fulgte deretter opp og kontrollerte at det fungerte. Alt dette i en behagelig og hyggelig setting. BRA!!!!!!veldig
God dekning med en god del 5G. Flott kundeservice. Bra priser.
Vi bestilte abonnementet til barnets mobil, men tror vi må bytte etter bare én måned. Problemer med at sms ikke blir mottatt når han ikke er på wifi (selv om han har mobildata igjen), appen på foresattes mobil er ikke i sync med faktisk forbruk hos barnet, og når barnets tlf har brukt opp mobildata så er plutselig muligheten for å kjøpe mer mobildata ikke tilgjengelig. Har forsøkt å kontakte kundeservice, men får bare opp feilmelding om at kundeservice ikke er tilgjengelige pga "stor pågang". Som jeg forøvrig nå ser at andre kunder har hatt problemer med i november 2023 - altså for seks måneder siden... A.H.