PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra og billig i Norge og Europa, men utrolig dyrt utenfor! Var i USA og var ikke oppmerksom på at det kostet 2kr/MB!! Ble fort over 500kr på under en dag, måtte bestille datapakke til 149kr i tillegg. Byttet til Chili siden de har 0,2kr/MB, og jeg reiser en del så det lønner seg å bytte for meg.
TOpplevde et stort engasjement i mitt problem fra konsulenten. Han løste problemet og fulgte deretter opp og kontrollerte at det fungerte. Alt dette i en behagelig og hyggelig setting. BRA!!!!!!veldig
God dekning med en god del 5G. Flott kundeservice. Bra priser.
Vi bestilte abonnementet til barnets mobil, men tror vi må bytte etter bare én måned. Problemer med at sms ikke blir mottatt når han ikke er på wifi (selv om han har mobildata igjen), appen på foresattes mobil er ikke i sync med faktisk forbruk hos barnet, og når barnets tlf har brukt opp mobildata så er plutselig muligheten for å kjøpe mer mobildata ikke tilgjengelig. Har forsøkt å kontakte kundeservice, men får bare opp feilmelding om at kundeservice ikke er tilgjengelige pga "stor pågang". Som jeg forøvrig nå ser at andre kunder har hatt problemer med i november 2023 - altså for seks måneder siden... A.H.
Hadde Happybytes, men valgte å bytte pga dårlig kundeservice, hastighet og stabilitet. Har ett abonnement til meg selv og ett til sønnen min, fungerer veldig bra. Er deilig å ha rollover igjen også.
8 gb var borte på 4 dager, som jeg tidligere hadde minst en mnd. Bytta selskap :(
Jeg har pixel telefon og har vært kunde siden mars 2024. Kan ikke surfe mens jeg er i telefonsamtale, og får ikke innkommende anrop hvis jeg bruker data. Mildt sagt upraktisk🫤 Jeg blir belastet for et uforståelig høyt forbruk av data. Med mindre det fixes umiddelbart, som jeg tviler på.... Blir det takk og farvel til Plussmobil
Hei Trond! Takk for tilbaklemeldingen, og forstår godt at du tar kontakt. Det har vært noen barnesykdommer med Google Pixel på vår nye mobilplattform. Vi testet Pixel telefonene i over ett år, men så gjorde Google en uventet endring i november 2023 som førte til at enkelte funksjoner ikke fungerte optimalt. VoLTE (4G-tale) og WiFi-tale. Vi har fått beskjed at Google disse tjenestene nå fungerer, og nyeste Pixel oppdatering må lastes ned. Har du fått noen nye oppdateringer på telefonen, så last ned og installer disse. Dette er nok årsaken til problemene du har opplevd med at du ikke kan bruke mobildata i samtale - men dette vil altså løses fremover :-) Da du har hatt en mindre begrensning på ditt abonnement så har du rett til kompensasjon, og vi kan legge inn 2 måneder gratis til deg - ta kontakt på [email protected] så ordner vi dette. Jeg er litt usikker på dette du nevner på høyt forbruk av data - du kan selv sjekke på telefonen hvilke apper som bruker mobildata, dette har vi tilgang til å se. Med vennlig Hilsen Thomas fra PlussMobil