Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
287 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
287 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 287 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
171
23
11
32
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 287 verifiserte omtaler på Bytt.no

Erfaring

Omtale av  Anne S

Inngående samtaler kommer ikke gjennom. Appen kan bare lastes med med touch - som gamle mennesker ikke kan bruke.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra, men knalldyrt utenfor Europa

Omtale av  Emma

Veldig bra og billig i Norge og Europa, men utrolig dyrt utenfor! Var i USA og var ikke oppmerksom på at det kostet 2kr/MB!! Ble fort over 500kr på under en dag, måtte bestille datapakke til 149kr i tillegg. Byttet til Chili siden de har 0,2kr/MB, og jeg reiser en del så det lønner seg å bytte for meg.

Veldig fornøyd kunde

Omtale av  Øivind S

TOpplevde et stort engasjement i mitt problem fra konsulenten. Han løste problemet og fulgte deretter opp og kontrollerte at det fungerte. Alt dette i en behagelig og hyggelig setting. BRA!!!!!!veldig

Meget bra mobileabonnement

Omtale av  Karl

God dekning med en god del 5G. Flott kundeservice. Bra priser.

Dårlig

Omtale av  Agnethe H

Vi bestilte abonnementet til barnets mobil, men tror vi må bytte etter bare én måned. Problemer med at sms ikke blir mottatt når han ikke er på wifi (selv om han har mobildata igjen), appen på foresattes mobil er ikke i sync med faktisk forbruk hos barnet, og når barnets tlf har brukt opp mobildata så er plutselig muligheten for å kjøpe mer mobildata ikke tilgjengelig. Har forsøkt å kontakte kundeservice, men får bare opp feilmelding om at kundeservice ikke er tilgjengelige pga "stor pågang". Som jeg forøvrig nå ser at andre kunder har hatt problemer med i november 2023 - altså for seks måneder siden... A.H.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra og billig.

Omtale av  Tarjei

Hadde Happybytes, men valgte å bytte pga dårlig kundeservice, hastighet og stabilitet. Har ett abonnement til meg selv og ett til sønnen min, fungerer veldig bra. Er deilig å ha rollover igjen også.

Hvor ble det av 8GB data?

Omtale av  Iren

8 gb var borte på 4 dager, som jeg tidligere hadde minst en mnd. Bytta selskap :(

PlussMobil har 287 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR