Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk oppgitt en tid for bytte av simkort muntlig og en annen skriftlig. Den muntlige stemte visst, da jeg plutselig var uten signaler. Etter selve bytte har der vært greit.
Hei, Kari! Når man endrer overføringsdato så er det dessverre slik at vi ikke får endret den skriftlige beskjeden. Men vi skal se om vi finner en løsning på dette i fremtiden.! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Alt går tregere etter jeg byttet leverandør, har nyeste Iphone og aldri hatt dette problemet tidligere.
Hei, Kim! Slik skal det naturligvis ikke være! Ta kontakt med oss på [email protected] Så skal vi se om vi finner en løsning sammen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ble ringt opp av en utrolig dyktig og profesjonell salgskonsulent som representerte Release. Jeg har tidligere vært litt skeptisk til salg over telefon, men han jeg snakket med holdt alt han lovet og jeg er strålende fornøyd. Takk for hjelpen! :) Mvh Ørjan
Hei, Ørjan D! Flott å se at du er fornøyd med oss og selgerne våre! Tusen takk for super tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ville ha YS rabatten og øke datamengden, noe som løste seg på 5min.👍
Hei, Michael! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Tusen takk for flott tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Synes dere er meget bra og sa at det var ett nr som jegburde blokkere.Tusen takk
Hei, Aasesofie J! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservice vår! Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg har nettopp byttet til Release. I påska trengte jeg hjelp for å finne PUK-koden da jeg ikke hadde notert denne da jeg skiftet abonnementet. Selvom det var helligdager og kundesupport var stengt, fikk jeg allikevel svar på mail - tusen takk :-)
Hei, Hildegunn! Tusen takk for flott tilbakemelding! Flott å se at vi kunne overgå forventingene dine til oss! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
2 ganger forsøkte jeg å få SIM-kort sendt i posten, det kom aldri frem. De sendte fakturaer i den perioden og jeg har ringt for å få orden på dette. Nå har de sagt opp avtalen hos min andre leverandør og jeg går uten funksjonell telefon. Veldig useriøst!
Hei, Emilie! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Men vi har sendt sim kort med sporing, og ser at det er utlevert i postkassen 08.04.2022 kl 14:35. Dette ble ikke funnet i postkassen til tross for at sporingen viser det, deretter sendte vi sim til deg hvor vi ga deg beskjed om at du måtte gi beskjed innen 27.04.2022 dersom det ikke kom frem. Vi har ikke hørt noe fra deg, og dermed ble du overført til oss 28.04.2022 kl 11:00 som avtalt. Ta kontakt med oss på [email protected] så løser vi opp i dette sammen! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Hei denne koden kunne gjerne vært tilgjengelig på min side, det er den hos noen andre tilbydere.
Hei, Knut! Tusen takk for tilbakemelding! Pin og Puk er alltid tilgjengelig på minside.release.no. Om det skulle være problemer rundt dette, ta kontakt med oss på [email protected] så viser vi deg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Gjennomgående vel tilfreds. En god del data til lav pris.
Hei, Terje S! Tusen takk for super tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
God erfaring generelt, men oppfatter at 15 GB økte fra 250 kr til 300.. uten at jeg ble klar overr det da jeg valgte de. Sliter også noen ganger med telenor Dekningen, en da jeg var hos telia.
Hei, Lund! Tusen takk for tilbakemeldingen. Prisene våre har ikke økt, så her er det nok en ekstra kostnad som f.eks kjøp av innholdstjenester eller lignende. Ta gjerne kontakt med kundeservicen vår på [email protected] så ser vi på dette for deg. Når det gjelder dekningen så er det slik at enkelte steder kan ha bedre dekning med Telenor enn Telia og vise versa! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Enkel overgang til nytt selskap. God oversikt ved bruk av app. Har hatt super bra dekning fra Moss ned til Käringön i båt. Vel og merke, utaskjærs og langt ute i havet så er det vhf som gjelder.
Hei, Fjellmora! Så flott å se at du er fornøyd med overgangen til oss og dekningen:) Tusen takk for flott tilbakemelding! Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
God informasjon ved overgang. Nytting og fin oversikt i app.
Hei, Po! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Har vært veldig fornøyd helt fra begynnelsen. De krevde ikke betaling for 2 måneder i starten, sånn som telia eller Telenor. Ringte en gang for å avklare betaling og da fikk jeg nesten umiddelbart svart. Det eneste som er litt dårlig er mobilappen som har regionsperre, så man får ikke installere den hvis man bruker utenlandsk Play-butikk og ikke vil bytte land i den.
Hei, Kamil! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi skal se om vi får løst dette med regionsperren på appen! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Er så fornøyd så skulle ikke tro det var mulig.attDet finnes sånn mobilselskap som gjør alt gratis og fabelaktig
Hei, Trond! Å lese denne tilbakemeldingen var en super start på uken! Det er virkelig fint å høre at du er fornøyd med oss. Tusen takk for den hyggelig tilbakemeldingen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg har brukt denne tjenesten i kort tid, men så langt har jeg ikke hatt noen problemer. Jeg har alltid et godt signal, selv når jeg er på jobb med de andre serverne har jeg alltid hatt signalproblemer. I tillegg er forholdet mellom kvaliteten på tjenesten og den månedlige prisen virkelig veldig konkurransedyktig.
Hei, Rosana! Det er virkelig flott å høre at du er fornøyd og vi skal gjøre alt vi kan for å holde det sånn i lang tid fremover. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding:) Vennlig hilsen alle oss i Release!
Svarer raskt på henvendelser. Grei presentasjon av produktet
Hei, Eldor! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release!