Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært rask å svare på henvendelser om simkort, forbruk og annet. Appen trenger forbedring angående forbruk.
Hei, Jan! Tusen takk for tilbakemeldingen og det er flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med utviklingen av appen og håper å få visning av data rollover og resterende GB i løpet av kort tid. Vennlig hilsen oss i Release
Flott, billig abonnement som gir deg alt du trenget for en billigere penge.
Hei, Mikhail! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi ønsker deg en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Alt virker som det skal. Det er ellers ikke så mye annet i si foreløpig.
Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Er fornøyd med kunde service som svarer, selv om det er sommerferie. Jeg liker at prisen på abonnement jeg trenger er god og at jeg har en mulighet å "leie" en telefon uten å måtte bekymre meg for mye. Jeg føler meg godt ivaretatt og jeg ville anbefalt abonnementet for mine venner. Jeg bor i Bergen og dekningen har ikke sviktet meg enda så jeg har ingenting negativt å si. Håper at jeg fortsetter å bli behandlet like bra som hittil. 5/5
Hei, Arta! Så utrolig gøy å lese slike tilbakemeldinger fra kundene våre! Og ikke minst det at du føler at du er godt ivaretatt av oss:) Vi håper du blir minst like fornøyd fremover! Vennlig hilsen oss i Release!
Flott abo til en billig penge om man ønsker litt mer data billigere! Kunne vært en litt bedre app og minside. Savner å se hvor mye jeg får i rollover på appen, og hvor mye jeg har igjen av data i stedet for hvor mye jeg har brukt
Hei, Eirik! Tusen takk for tilbakemeldingen og det er flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med utviklingen av appen og håper å få visning av data rollover og resterende GB i løpet av kort tid. Vennlig hilsen Release
Er veldig fornøyd så langt, kan anbefales til alle.
Hei, Jonny! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Utrulig bra pris👌Hyggelige folk i telefon,so eg er så glad eg bytta🤗
Hei, Laila! Tusen takk for fin tilbakemelding, og så flott at vi kunne løse dette med data sammen! Vi ønsker deg en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Opplever Release som et av de billigste mobilabonnementene med tanke på hvor mye data man får med.
Hei, Aleksander! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Jeg opplever enda dårligere dekning nå enn tidligere da jeg hadde ICE.
Hei, T! Vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du har dårlig dekning, og vi vil gjerne at du tar kontakt med oss. Send oss en mail til [email protected] med emne Bytt0621, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen oss i Release!
Dårlig dekning. Synes eg bruker mer mobildata enn med alle andre operatører. Men veit ikkje kva som kan være grunnen til dette. Brukte på 2 uker mer enn 1 mnd hos andre.
Hei, Benedicte! Vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du har dårlig dekning, og vi vil gjerne at du tar kontakt med oss. Send oss en mail til [email protected] med emne Bytt0621, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen oss i Release!
Fikk en sim kort som ikke funka, kundeservice fiksa så jeg hadde nytt dagen etter pluss ekstra data for bryet - og prisene på abonnementene er jo bare sykt bra. Løp og kjøp!
Hei, Stig! Tusen takk for flott tilbakemelding! I en kjedelig situasjon som dette så var det godt vi kunne løse det raskt sammen. Ønsker deg en fantastisk sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Positiv opplevelse for både min kone og jeg! Når barna ikke er bundet opp vil de få tilbud om ReLease abonnement av oss også. Vi vil de får et forhold til gjenbruk av forbruksartikler og varsom forvaltning av jordens grunnstoffer
Hei, Renoir! Så flott å se at du er fornøyd med oss, og vi gleder oss til at dere også overfører barnas abonnementer til oss. Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag. Vennlig hilsen oss i Release
Slite med dårleg dekning enkelte plasser. Appen fungerte ikke slik som forvætning, skulle kjøpe ekstra data pakke, havnet hos min son. Måtte på nette å kjøpe enda en pakke. Så det var dårleg.
Hei, Anita! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med Telenor-dekningen. For at en datapakke skal havne hos en annen, så må du evt logge inn på den personen når du kjøper en datapakke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med teksten BYTT05K i emnefeltet så skal vi kreditere datapakken som du hadde feil med:) Vi ser også gjerne på dekningen der du mener det er dårlig. Vennlig hilsen oss i Release!
Overraskende billig og gode løsninger.God dekning er en forutsetning for abb.
Hei, Grete! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Det som er bra med Release er at de er god pris i forhold til andre selskaper. Service hos dem er topp! Får raskt svar og hjelp.
Hei, Milo! Tusen takk for flott tilbakemelding og ikke minst for omtale nummer 100! Ønsker deg en fantastisk sommer! Vennlig hilsen alle oss i Release
Mine bytes blir brukt opp hyppig.. jeg gikk aldri tom før..da hadde jeg 3 Gig
Hei, Lars! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når du bytter SIM kort, så vil innstillinger med automatisk nedlasting av apper og automatiske oppdateringer nullstilles. Vi anbefaler derfor at man endrer dette i innstillingene på telefonen, så den ikke laster ned i bakgrunn. Da vil det normalt gå mye data! Det er ellers ingen forskjell på hvor mye data som brukes med tanke på hvilket selskap man har. Vennlig hilsen oss i Release