Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stabil og grei operatør, aldri prøvd kundeservice. Kunne tenkt meg en enklere måte å finne status på mobildataen.
Hei Arnt, takk for fin tilbakemelding. Du kan finne status på mobildata både på Min Side og i appen Saga Mobil Min Side, velg først fanen abonnement - klikk på nummeret ditt, og forbruksoversikten er det første du vil se. Vennlig hilsen Saga Mobil
Ryddig informasjon, ryddig fakturering og ryddig hjemmeside.
God dekning, trivelige folk på kundeservice, bra priser.
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse Thomas :) Så kjekt at du er fornøyd kunde. Beste hilsen oss på kundeservicen i Saga Mobil
Veldig fornøyd med Saga mobil, men synes 25% prisoppgang fra 01. Oktober var noe i overkant. Telenordekning meget bra. Ryddig regninger.
Tusen takk for hyggelig omtale. Når det gjelder prisøkningen, så har vi forståelse for hva du mener. Årsaken til at vi gjør dette er økte kostnader på innkjøp, samt endret bruksmønster blant våre kunder som har dette produktet. Alle øvrige abonnement har vi samme pris som før på. Håper at du ønsker å fortsette hos oss Tormod. Ha en fin sommer.
Skulle betal 119 kr pr måned men fikk ei regning på 300 kr og nå fikk eg beskjed om at prisen går opp til 149 pr måned, så eg er veldig skuffet når eg samling med komplett.no som eg fikk samme regning hele tiden.
Hei Hilmar, takk for anmeldelsen din. Leit å høre at du ikke er fornøyd, kan du ikke ta kontakt med oss så kan vi forklare fakturaen din for deg. Når det gjelder prisøkningen, så har vi forståelse for hva du mener. Årsaken til at vi gjør dette er økte kostnader på innkjøp, samt endret bruksmønster blant våre kunder som har dette produktet. Alle øvrige abonnement har vi samme pris som før på. Håper at du ønsker å fortsette hos oss Hilmar. Ha en fin sommer.
Kundeservicen er fantastisk, men jeg ble veldig skuffet over at jeg i midten av juni bestilte dette abonnementet til kr 119,- pr mnd, og en knapp måned etter blir det sendt ut varsel med stigning på kr 30.- fra 1 okt. Hva er årsaken? Savner også rollover deling av data, som vi hadde hos Ice. Saga mobils App kunne vært litt ryddigere.
Takk for anmeldelsen din Carina. Når det gjelder prisøkningen, så har vi forståelse for hva du mener. Årsaken til at vi gjør dette er økte kostnader på innkjøp, samt endret bruksmønster blant våre kunder som har dette produktet. Alle øvrige abonnement har vi samme pris som før på. Håper at du ønsker å fortsette hos oss Carina. Vi vil fortløpende vurdere rollover deling av data. Ha en fin sommer. Hilsen Saga Mobil Kundeservice
Kundeservice i særklasse. Veldig hyggelig og personlig.
Hjertelig takk for en så flott anmeldelse Kjell J, det setter vi utrolig stor pris på. Vi ønsker deg en god sommer :)