Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med Saga mobil er det ikke NOE tull, faktura ihh. til tilbud, ingen prisøkning i løpet av det året jeg har vært kunde. Faktura er oversiktlig og riktig hver mnd. Tommel opp for dette nord-norske mobilselkap!
Hei Ørjan, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss. Med vennlig hilsen oss i Saga Mobil
Dette selskapet fakturerer hver måned en masse tillegg og "grums" med små bokstaver og meningsløst innhold. Tar betalt for utenlandssamtaler for å berike aksjonærene sine. Dette markedet er regulert i EU, og der koster disse samtalene IKKE noe ekstra. Og du må hele tiden følge med selv - hver måned for alle mulig påslag de beregner seg. HOLD AVSTAND er mitt råd!
Hei Bjørn. Alle samtaler fra EU koster det samme som å bruke mobilen i Norge.Ta gjerne kontakt med kundeservice om du ønsker mer informasjon om hvorfor du er belastet for samtaler til utlandet. Det er forskjell på om man er i EU og benytter telefonen, eller om man er i Norge og benytter telefonen til utlandet.
Jeg har vært kunde hos Saga Mobil i 4 mnd. Og er veldig godt fornøyd. Kundeservice må jeg bare rose (Norges beste). Tar bare sekunder så er di på tråden. Takk for ypperlig service, og den gode dekningen.
Stabilt, ikke noen overraskende regninger. Anbefales
Stabil og grei operatør, aldri prøvd kundeservice. Kunne tenkt meg en enklere måte å finne status på mobildataen.
Hei Arnt, takk for fin tilbakemelding. Du kan finne status på mobildata både på Min Side og i appen Saga Mobil Min Side, velg først fanen abonnement - klikk på nummeret ditt, og forbruksoversikten er det første du vil se. Vennlig hilsen Saga Mobil
Ryddig informasjon, ryddig fakturering og ryddig hjemmeside.
God dekning, trivelige folk på kundeservice, bra priser.
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse Thomas :) Så kjekt at du er fornøyd kunde. Beste hilsen oss på kundeservicen i Saga Mobil