Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra!

Omtale av  Kenneth O

Veldig bra pris, å super dekning🙂 wifi tale var d viktigste for min del, å d fungerer utmerket👌

Svar fra SMB Mobil
15.08.2024 08:33

Hei Kenneth, Takk for en fin tilbakemelding 🤩 Vi gir alle kunder full Telenordekning, uten begrensning på datahastigheten! Det er morro å høre du er så fornøyd med WiFi Tale fra oss i tillegg. Mvh Ida SMB Mobil

God opplevelse

Omtale av  Olav G

Sømløs overføring av abonnement og svært konkurransedyktige priser.

Svar fra SMB Mobil
15.08.2024 08:29

Hei Olav, Takk for den hyggelige omtalen! 🙂 Vi jobber alltid mot å være prisleder for mindre bedrifter, så det er flott å høre du er fornøyd. Mvh Ida SMB Mobil

God oppfølging

Omtale av  Vien V

Var rask ute med å gi ut tilbud. Og svært kundeservice enn såå langt :)

Svar fra SMB Mobil
15.08.2024 08:27

Hei Vien, Takk for en hyggelig omtale! Vi gledes over å ha deg med som kunde framover 🙂 Mvh Ida SMB Mobil

Anbefaler absolutt dette selskapet.

Omtale av  Inge B

Svært god oppfølging. Noe jeg ikke har fått hos andre operatører.

Svar fra SMB Mobil
15.08.2024 08:25

Hei Inge, Takk for den flotte tilbakemeldingen 🤩 Vi jobber alltid for å gi assistanse av høy kvalitet! Mvh Ida SMB Mobil

Grei opplevelse så langt har bare vore kunde i 14 dager

Omtale av  Sven O

Grei dekning for mitt behov grei pris på abonnement

Svar fra SMB Mobil
15.08.2024 08:19

Hei Sven, Takk for en fin tilbakemelding 😊 Velkommen til oss her på SMB Mobil! Mvh Ida SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd

Omtale av  Willy

Har brukt SMB mobil i 2 uker og er veldig fornøyd. God dekning og god hastighet

Svar fra SMB Mobil
15.08.2024 08:17

Hei Willy, Takk for den hyggelige omtalen 😊Alle våre kunder har full Telenor dekning med maks hastighet! Vi håper du blir en godt fornøyd kunde framover. Mvh Ida SMB Mobil

Fornøyd kunde.

Omtale av  Willy Å. N. T. A

Dette abonnementet er perfekt for mitt firma, og fungerer svært tilfredstillende.

Svar fra SMB Mobil
14.08.2024 08:23

Hei Willy, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Supert å høre du er så godt fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil

Fornøyd!

Omtale av  Elisabeth

Strålende kundeservice og gode priser. SMB Mobil kan med hånden på hjertet anbefales til andre små bedrifter.

Svar fra SMB Mobil
14.08.2024 08:21

Hei Elisabeth, Takk for den hyggelige omtalen 😀 Vi vil alltid jobbe for de små og mellomstore bedriftene! Mvh Ida SMB Mobil

Bra kundeservice

Omtale av  Sondre S

Bra kundeservice, trivelige folk som er villig til å hjelpe å forståelig

Svar fra SMB Mobil
14.08.2024 08:19

Hei Sondre, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Det settes veldig pris på! Mvh Ida SMB Mobil

Useriøs leverandør av private mobiltjenester

Omtale av  Jan T. S

Vi har hatt mobil abonnement gjennom SMB i ett år, når det nærmet seg fristen hvor vi kunne bytte til en annen leverandør så begynte også problemene, gjennom hele året hadde vi ikke behøvd å kjøpe ekstra GB da vi bruker mobilen minimalt, kun til lesing av aviser. Når vi nærmet oss året så gikk vi tomme for GB 9 dager ut i en ny måned, dette tiltros for at vi hadde 16% mindre bruk i samme periode. Vi sendte SMB to mailer hvor vi påpekte at det var feil ved leveranse av megabyte til oss (vi har to abonnemang gjennom SMB) vi fikk klar beskjed om at det var vi som hadde brukt opp våres kvote for månedene. Vi ønsket dermed ikke å være kunde hos SMB mobil etter dette. Vi benyttet Bytt.no og fikk flere gode tilbud. Men når SMB mobil fikk melding fra vår nye nye leverandør, kom reaksjonen: Hei. Vi har mottatt utporteringsvarsel på ditt telefon nr. Flesteparten av våre kunder har avtaletid og vil i så tilfelle bli fakturert bruddgebyr. Du kan unngå bruddgebyr ved å kontakte ny operatør og kansellere porteringen. Mer praktisk info finner du på ......

Svar fra SMB Mobil
13.08.2024 08:38

Hei Jan, Takk for din omtale. Det er mye som kan forårsake at en datakvote går fort tom. Skal vi dra fram noen eksempler er det oppdateringer, streaming og video tjenester som TikTok og Snap. Feil på levering av ny datakvote er ekstremt sjeldent, men det blir vanskelig å si nøyaktig grunn for at dere dessverre opplevde å gå tomme her. SMS meldingen du refererer til er en standard SMS til alle som skal bytte, så man får en hyggelig påminnelse på å sjekke i fall det skulle være noe gjenværende tid 🙂 Mvh Ida SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Misfornøyd

Fullstendig lureri hele selskapet. Først lurer de deg til å tro at de er fra telenor, for å så være overivrig på at du skal svare fort JA for å få lurt deg inn i systemet sitt. Når du prøver å gjøre motstand ved å si at du ikke fikk all informasjon du trengte så har de noen som ikke kan noe annet enn å svare hmmm, eehhh, vet ikke på kundeservice på telefon. På mail svarer de tregt, og opplysninger om ekstrakostnader kommer ikke frem. IKKE SVAR JA på noe av det de spør deg om, dette er en felle.

Svar fra SMB Mobil
12.08.2024 08:53

Hei, Det er veldig leit å høre om opplevelsen du har med oss. Vi er et norskeid mobilselskap med full Telenor dekning, noe som skal komme klart fram når selgerne våre ringer. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra andre operatører, det ser vi veldig strengt på. Send oss en melding på [email protected], så skal vi se på dette. Mvh Ida SMB Mobil

Styr unna SMB Mobil

Omtale av  Magnar

Selgere oppgir feil pris - at en kan avbryte abbonnementet når som helst mens det de sender ut og som det må svsres ja på under samtalen er 36 mnd binding og priser eks.mva. noe som ikke er presisert i samtalen. Min definisjon av dette er SVINDEL! Styr unna ellers vil det koste dyrt å komme ut av avtalen.

Svar fra SMB Mobil
12.08.2024 09:11

Hei Magnar, Takk for din omtale. Det skal informeres likt om avtale både i verifikasjonen med selger, samt SMS som besvares ved avtaleinngåelse. Send oss en melding på [email protected] da vi ønsker undersøke dette. Mvh Ida SMB Mobil

Føler meg lurt.

Omtale av  Vigdis G

Dette er absolutt bare lureri og p prat. 3 års bindingstid og 4500 kr for å angre avtalen. Utrolig dårlig dekning og av og til kan man ikke sende mms. Enkelte ganger kun nødanrop. Styr unna! Fikk også oris eks moms uten at det ble nevnt.

Svar fra SMB Mobil
12.08.2024 09:09

Hei Vigdis, Takk for din omtale. Alle våre kunder har full Telenor dekning med den høyeste hastigheten i Telenor sitt mobilnett. Her bør du kontakte kundeservice på telefon 21 93 61 61 for et feilsøk, så skal vi se hva som forårsaker dette. Vi tilbyr forskjellige typer abonnement, både med og uten avtaletid. Bruddgebyr er vanlig praksis i bedriftsmarkedet når en bindende avtale er inngått. Det skal opplyses i verifiseringen med selger samt SMS som bekreftes at priser er eks mva. Sender du oss en melding på [email protected] kan vi se på det med deg. Mvh Ida SMB Mobil

Slett kundebehandling og uvilje til å se egen rolle

Omtale av  Beate L

Trasig opplevelse av å bli presset av selger, ikke imøtesett av kundeservice og lite velvilje ved oppsigelse. Jeg erkjenner min egen rolle som inngikk denne avtalen, men det gikk hardt utover privat økonomi å gjøre denne svært dyrekjøpte tabben. For det var en tabbe å bli kunde her. Det er uaktuelt å ha mer med SMB å gjøre, og jeg kommer til å advare andre.

Svar fra SMB Mobil
09.08.2024 08:31

Hei Beate, Takk for tilbakemeldingen din. Vi jobber alltid mot å finne løsninger for å få fornøyde kunder. Var det noe spesiell årsak til at du ikke ønsket være hos oss? Du er velkommen til å sende oss en melding på [email protected] så kan vi se på det igjen. Mvh Ida SMB Mobil

Ikke fornøyd

Omtale av  Ingvald

Tilbudet er ikke det samme som de lovet, prisen pr. mnd. ble mye høyere enn det jeg hadde tidligere.

Svar fra SMB Mobil
08.08.2024 08:18

Hei Ingvald, Takk for din omtale. Man skal alltid få prisen som gis i verifiseringen med selger samt på SMS du besvarte for tilbudet. Send oss en melding på [email protected] så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Ida SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God pris og kundeservice.

Omtale av  Marion

Selv et var noen skjær i sjøen når jeg bytter abonnement er jeg i dag veldig fornøyd. Når jeg klaget på at det jeg var lovet ikke samsvarte med det jeg fikk ordnet de opp i det med en enste gang. Jeg var skeptisk til tre års bindingstid, men er nå veldig fornøyd med å ha den lave prisen over tid.

Svar fra SMB Mobil
07.08.2024 08:25

Hei Marion, Takk for omtalen! Kjempeflott å høre du fikk hjelp med en gang og er så fornøyd med oss nå 😊 Mvh Ida SMB Mobil

Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR