SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Trasig opplevelse av å bli presset av selger, ikke imøtesett av kundeservice og lite velvilje ved oppsigelse. Jeg erkjenner min egen rolle som inngikk denne avtalen, men det gikk hardt utover privat økonomi å gjøre denne svært dyrekjøpte tabben. For det var en tabbe å bli kunde her. Det er uaktuelt å ha mer med SMB å gjøre, og jeg kommer til å advare andre.
Hei Beate, Takk for tilbakemeldingen din. Vi jobber alltid mot å finne løsninger for å få fornøyde kunder. Var det noe spesiell årsak til at du ikke ønsket være hos oss? Du er velkommen til å sende oss en melding på [email protected] så kan vi se på det igjen. Mvh Ida SMB Mobil
Tilbudet er ikke det samme som de lovet, prisen pr. mnd. ble mye høyere enn det jeg hadde tidligere.
Hei Ingvald, Takk for din omtale. Man skal alltid få prisen som gis i verifiseringen med selger samt på SMS du besvarte for tilbudet. Send oss en melding på [email protected] så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Ida SMB Mobil
Selv et var noen skjær i sjøen når jeg bytter abonnement er jeg i dag veldig fornøyd. Når jeg klaget på at det jeg var lovet ikke samsvarte med det jeg fikk ordnet de opp i det med en enste gang. Jeg var skeptisk til tre års bindingstid, men er nå veldig fornøyd med å ha den lave prisen over tid.
Hei Marion, Takk for omtalen! Kjempeflott å høre du fikk hjelp med en gang og er så fornøyd med oss nå 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Alt er helt topp. God dekning og raske til å hjelpe ved behov
Hei Turid, Takk for en hyggelig omtale 😊 Så godt å høre du er fornøyd med oss. Det er ingen begrensningen på hastigheten i nettet vårt heller, så våre kunder surfer med raskeste hastighet! Mvh Ida SMB Mobil
Det finnes andre mobilselskaper dette selskapet holder du deg unna. Takk gud for at jeg ikke hadde bindingsavtale med dem
Hei Torbjørn, Takk for din omtale. Det er veldig leit å høre du føler slik om oss. Send oss gjerne en melding på [email protected] så kan vi se hva vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida SMB Mobil
Ble oppringt av smb og fikk opplyst at de var Telenor for små og middelstore bedrifter og at jeg ikke lengre skulle betale 549 for mitt abb, men 360 kr siden jeg hadde nystartet firma. Alt skulle være som før, men betale mindre. Takket ja og det første jeg oppdager er at de ikke hadde e-sim og deretter at dette var et selvstendig firma og ikke Telenor.Det ble heller ikke opplyst om at prisen var uten moms som kom i tillegg. Sa opp abb og jeg skulle da slippe bindingstid på 3 år, men måtte ha 3 mnd oppsigelse. Nå får jeg ikke bruke applewatch før i oktober jeg går tilbake til Telenor og får e-sim
Hei Føler, Takk for din omtalelse. Selger er pliktig til å opplyse om priser eks moms i verifisering, samt i SMS som bekreftes for avtaleinngåelse. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra andre operatører, det ser vi veldig strengt på. Ta gjerne en sak med oss til [email protected], så kan vi se på det. Vi tilbyr vanlig eSIM, men eSIM til Applewatch er ikke helt klart enda. Mvh Ida SMB Mobil
Til tross for en litt ugrei start med SMB er jeg blitt svært fornøyd. Kommer frem til hjelpsomme mennesker på tlf. og ting blir ordnet og løst. God kundebehandling!
Hei Tittin, Takk for tilbakemeldingen din! Så flott å høre du fikk løst hendelsen fortløpende 😊 Vi jobber alltid for at våre kunder skal få rask og effektiv hjelp når det dukker opp noe. Mvh Ida SMB Mobil