SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Eg er svært godt fornøgd med SMB mobil. God dekning og gunstige prisar. Eg betalte det dobbelte før.
Hei Terje, Takk for tilbakemeldingen! Helt fantastisk å høre vi kunne hjelpe deg senke utgiftene såpass mye 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Anbefales. Enkelt å holde oversikt over databruk osv
Hei Aleksander, Takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Brukbar pris for abonnement som inkluderer grei datamengde
Hei Bernt, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på 🙂 Mvh Ida SMB Mobil
Har bare godord å melde om mobil abonnementet. Stabilt nett hjemme og på hytta.
Hei Edvar, Takk for tilbakemeldingen og flott å høre du tar god nytte av den fulle Telenor dekningen vi gir 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Det bedte er fastsatt pris som er rimelig , og man vet hva summen blir hver mnd.
Hei Vera, Takk for en fin tilbakemelding! Vi vil alltid jobbe for å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er veldig godt fornøyd med dere så jeg har ingenting å klage på
Hei Torfinn, Takk for den dine tilbakemeldingen. Det er vi veldig glad for å høre 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Heilt ok selskap, litt minus att det er lang bindingstid.
Hei Nils, Takk for tilbakemeldingen 😊 Vi tilbyr forskjellige priser og avtaletider, men med litt lengre avtaletid får vi også presset prisene litt ekstra ned. Husk at du alltid likevel kan endre på ditt abonnement og eventuelle tilleggstjenester etter behov! Mvh Ida SMB Mobil
Synes det er bra dekning, bra 5G, og er veldig fornøyd med abonnementet generelt
Hei Elina, Så godt å høre du er fornøyd med oss 🙂 Vi er stolte av å kunne gi våre kunder det raskeste og mest stabile mobilnettet via Telenor. Mvh Ida SMB Mobil
Hei😅 Alltid bra på god kundeservice😅 Møter velvilje og positivitet 😅 Takk for det😅
Hei Elisabeth, Takk for den fine tilbakemeldingen 😁 Vi jobber alltid for å gi våre kunder rask og effektiv hjelp når en trenger det! Mvh Ida SMB Mobil
Et seriøst selskap med gode priser og god kundeservice!
Hei Bjørn, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Mvh Ida SMB Mobil
Foreløpig betaler SMB bruddgebyret mitt. Nå satte SMB ned prisen med 20 kr..
Hei Aurskog, Takk for den positive tilbakemeldingen! Godt å høre at du er fornøyd kunde. Vi skal jobbe på for å sørge for at du forblir det. Mvh Birgitte SMB Mobil
Veldig godt fornøyd med tilbudet som SMB gir meg og oppfølging av spørsmål til kundesenteret.
Hei Gunnar, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med tilbudet og at du opplever god oppfølging av vår kundeservice! Mvh Birgitte SMB Mobil
Ingen problemer så langt. Kort vei til å spørre om hva som helst.
Hei Kari, Tusen takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du opplever at det er enkelt å komme i kontakt med vår kundeservice, at du er fornøyd med prisene og at det generelt fungerer. Mvh Birgitte SMB Mobil
Veldig god kundeservice og lite masing fra de som jobber hos SMB.
Hei Jonas, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det er viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Fått meget god hjelp på telefon support! Spes. i forhold til mobilt bredbånd.
Hei Paal, Takk for tilbakemeldingen 😊 Vi jobber alltid for å gi våre kunder rask og effektiv hjelp når en trenger det! Mvh Ida SMB Mobil
Reklamerer med avtaletid på 0 mnd, MEN har i praksis tre måneder oppsigelse. Disse vilkårene får du ikke opplyst ved avtaleinngåelse, de sendes ikke på e-post, og opplyses ikke om av selger. Vær obs på at du må planlegge bytte til annen operatør nøye for å slippe å betale for en tjeneste du ikke mottar.
Hei Trine, Takk for din tilbakemelding. Avtalevilkårene sendes i SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse, men jeg har forståelse for at det er mye å sette seg inn i før avtalen aksepteres. Noen av våre avtaler har ingen avtaletid. For disse avtalene gjelder en standard oppsigelsestid på tre måneder, noe som er vanlig praksis i bransjen for bedriftsabonnementer. Dette gir både kundene og oss en rimelig tidsramme for å håndtere overgangen til en annen operatør og sikre kontinuitet i tjenestene. I oppsigelsestiden kan du ha ditt abonnement hos oss, og kan dermed avtale portering til ny operatør i slutten av oppsigelsestiden. Slik unngår du å betale hos både oss og ny operatør, som du selv skriver kan det derfor være lurt å planlegge litt mtp dato for overføring til ny operatør og oppsigelse av avtalen. Ta gjerne kontakt med oss dersom du skulle trenge mer informasjon eller bistand. Mvh Birgitte SMB Mobil