SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Gir inntrykk av at de er fra Talkmore og sier du har fått feil abonnement med en litt for stiv pris. Når du endelig har "forstått" hva som har skjedd, sier de at du bare må bytte til SMB Mobil (som det fremdeles ikke tydelig forklares at er ikke et tilbud fra Talkmore) og akseptere vilkårene, som er noen helt andre enn vilkårene hos Talkmore. I tillegg sendte de meg en regning på 6000 kroner ved en "feil" og de klarte ikke å overføre abonnementet på avtalt tidspunkt.
Hei Al, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere og at det ikke har gått som planlagt ved overføringen av abonnementet. Slik ønsker vi ikke å ha det. Alle våre selgere skal alltid informere om hvem de ringer fra. Hvis saken ikke er løst ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi får sett nærmere på hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Det er bra med Smb Tel Bilig og bra Hilsen Egil
Hei Egil, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med våre priser og tjenester. Med vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
God service, enkel fakturering, grei å følge på Min Side for full oversikt. Meget fornøyd med brukt telefon. Kan anbefales.
Hei Ellen, Takk for en fin tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår service, fakturering og Min Side. Det er flott at den brukte telefonen også har levd opp til forventningene! Takk for at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Rimelig og god. Ikke opplevd noen problem. Kan anbefales.
Hei Fenger, Takk for din positive omtale! Vi er glade for å høre at du finner vår tjeneste både rimelig og god, og at du ikke har opplevd noen problemer. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi setter stor pris på at du deler din positive erfaring. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Vi opplever problemer med dekning på reise. Dette skulle være Telenor sin løsning for små bedrifter, men billigere. Vi mistet Min Sky og Se hvem som ringer. Dårlig dekning i Spania. Med mer..
Hei Arne, Vi beklager å høre at du har opplevd problemer med dekning på reise. Vi tilbyr våre kunder den samme dekningen som Telenor tilbyr sine egne kunder, men vi er en selvstendig mobiloperatør. Du viderefører derfor ikke Min Sky og Se Hvem som ringer. Ta kontakt med vårt kundesenter for å få hjelp til å finne alternative tjenester. Angående dekning i utlandet så benyttes partnere som Telenor har roamingavtale med. Noen ganger kan problemer med dekning løse seg ved å skru på og av flymodus eller telefonen. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Jeg ble oppringt av en selger som informerte om at en kollega av henne hadde snakket med meg tidligere, og at vi bare kunne fortsette. Da jeg sa at jeg ikke hadde snakket med dem tidligere, og sa at dette var ren løgn, la hun bare på. Jeg ringte tilbake ril kundesenteret i dag og fikk bekreftet at de ikke hadde kontaktet meg før dette. Dette oppleves som lurer og skittent spill.
Hei Johan, Jeg beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Slik ønsker vi ikke å ha det. Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en sjanse i fremtiden til å bevise at vi er en seriøs aktør og at vi kan få muligheten til å gjøre det vi kan for at du skal bli en fornøyd kunde hos oss! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
SMBMobil har gode løsninger for oss som liten bedrift. Vi er godt fornøyd.
Hei Kjell, Takk for din positive tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at dere er godt fornøyd og at vi har løsninger som fungerer for dere som er en liten bedrift. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil