SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rimelig og god. Ikke opplevd noen problem. Kan anbefales.
Hei Fenger, Takk for din positive omtale! Vi er glade for å høre at du finner vår tjeneste både rimelig og god, og at du ikke har opplevd noen problemer. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi setter stor pris på at du deler din positive erfaring. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Vi opplever problemer med dekning på reise. Dette skulle være Telenor sin løsning for små bedrifter, men billigere. Vi mistet Min Sky og Se hvem som ringer. Dårlig dekning i Spania. Med mer..
Hei Arne, Vi beklager å høre at du har opplevd problemer med dekning på reise. Vi tilbyr våre kunder den samme dekningen som Telenor tilbyr sine egne kunder, men vi er en selvstendig mobiloperatør. Du viderefører derfor ikke Min Sky og Se Hvem som ringer. Ta kontakt med vårt kundesenter for å få hjelp til å finne alternative tjenester. Angående dekning i utlandet så benyttes partnere som Telenor har roamingavtale med. Noen ganger kan problemer med dekning løse seg ved å skru på og av flymodus eller telefonen. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Jeg ble oppringt av en selger som informerte om at en kollega av henne hadde snakket med meg tidligere, og at vi bare kunne fortsette. Da jeg sa at jeg ikke hadde snakket med dem tidligere, og sa at dette var ren løgn, la hun bare på. Jeg ringte tilbake ril kundesenteret i dag og fikk bekreftet at de ikke hadde kontaktet meg før dette. Dette oppleves som lurer og skittent spill.
Hei Johan, Jeg beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Slik ønsker vi ikke å ha det. Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en sjanse i fremtiden til å bevise at vi er en seriøs aktør og at vi kan få muligheten til å gjøre det vi kan for at du skal bli en fornøyd kunde hos oss! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
SMBMobil har gode løsninger for oss som liten bedrift. Vi er godt fornøyd.
Hei Kjell, Takk for din positive tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at dere er godt fornøyd og at vi har løsninger som fungerer for dere som er en liten bedrift. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Vi er fornøyd med SMB mobil og er fornøyd med selskapet. God oppfølging og rask svar fra kundeservice.
Hei Indu, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss som operatør. Vi har stort fokus på personlig kundeservice og jeg er derfor spesielt glad for at du har opplevd god oppfølging og raskt svar fra vår kundeservice. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Misvisende markedsføring og fremsto som selger var fra Telenor, mitt eget mobilselskap. Opplyste ikke om at det gjaldt et bedriftsabonnment. Gjorde avtale for meg selv og mine to barn men sa opp så snart jeg fikk avtalen i e-post der jeg innså at det var snakk om eks moms og bedriftsab.. noe jeg selvsagt ikke hadde bedt om.. Trodde det var snakk om et priv familieabonnement. Med bedriftsab var det ingen angrefrist og kort tid etter fikk jeg derfor et krav på over 17 000 kroner for et abonnment som jeg sa opp samme dag som det skulle aktiveres. Helt uakseptabel tlf salg taktikk og misvisende informasjon! Det ble heller ikke opplyst om at jeg ville miste flere tjenester enn den ene de nevnte (mobil id logg inn i bank) Mistet også skylagring med mer men dette ble ikke nevnt. Altså flere forhold der informasjonen var mangelfull eller gal ved tlf salget.
Hei Stian, Takk for at du deler din erfaring med oss. Jeg beklager å høre at du føler deg lurt etter å ha byttet til våre abonnementer, spesielt i forbindelse med familiemedlemmene dine. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør og det tar vi alvorlig. Det er viktig for oss å presisere at det aldri er vår intensjon å villede noen, og vi tar ansvar for å sikre at all informasjon som gis er tydelig og korrekt. Vi beklager hvis dette ikke var tilfellet i din kontakt med oss. Ettersom vi selger bedriftsabonnement så blir prisene oppgitt eks mva. Dette skal imidlertid selger også informere om i samtalen, i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Det samme gjelder eventuell avtaletid. Det skal også informeres om at det er bedriftsabonnement og våre kunder må alltid bekrefte korrekt orgnr i samtale med selger, i tillegg til at dette står i sms som bekreftes før avtaleinngåelse. Dersom din sak enda ikke er løst ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] med detaljer om saken slik at vi får sett på den. Jeg ønsker veldig gjerne at vi får sett på hva som har skjedd i salgsprosessen her. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Helt på trynet dårlig. Ble oppringt av en "hyggelig" jente/dame som skulle gi meg og bedriften min knallgode priser på å bytte mobilabonnement, uten å oppgi at prisene var eks MVA og eventuelle bruddgebyr OSV. Det er vist en god måte å tjene penger på det og, å støtte seg på de sinnsyke bruddgebyrene som kommer om du ikke er fonøyd med de skyhøye regningene du får INK MVA... Nå sitter vi her med et krav fra Svea på over 5 tusen kroner som følge av SMB Mobil sitt "brudd gebyr" som er fint begravd i sine retningslinjer for avtalen. Som mange andre sier jeg det samme, dette er ikke over, og dette kravet kommer ikke til å bli betalt. Inkasso selskap har fått samme beskjed.
Hei Henrik, Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi selger bedriftsabonnement så blir prisene oppgitt eks mva. Dette skal imidlertid selger også informere om oi samtale i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Det samme gjelder eventuell avtaletid. Dersom dette ikke har vært tilfelle og saken din enda ikke er løst, ønsker jeg at du sender en e-post til [email protected] med detaljer om saken slik at vi får sett på den. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil