Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lyver!

Omtale av  Hassan G

Lyver angående fordeler! Priser Priser til utlandet Ansatte gir feil info U seriøse

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:23

Hei Hassan G, Jeg er lei meg for at du føler at informasjonen du fikk ikke var nøyaktig. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, og vi arbeider kontinuerlig for å forbedre vår kommunikasjon og tjenester. Jeg vil gjerne få en dypere forståelse av din erfaring, slik at vi kan adressere problemene du har påpekt. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med mer detaljert informasjon. Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ekstremt uproffesjonelt selskap

Omtale av  Kristian

Jeg ble oppringt på telefon av SMB og selgeren sa jeg kunne få en avtale på mobilabonnement som var rimeligere enn det jeg hadde i Telenor. Prisen var på 299,- kr og det hørte stå bra ut at jeg godtok det der og da, de skulle fikse alt av det praktiske. Jeg fikk en sms om ordren og selgeren sa jeg skulle godta og så var alt i orden. Men noen dager senere får jeg en faktura på 410,- kr og da er både MVA på 25% og administrasjonsgebyr innlagt i prisen. Dette ble jeg ikke informert om i telefonen med selgeren, men mva er nevnt i ordrebekreftelsen jeg godtok. Siden jeg ble ringt opp på jobb og fikk tillit til selgeren så godtok jeg avtalen ut ifra det jeg fikk beskjed om på telefon uten å gå inn å lese på egenhånd. Det var en tabbe fra meg. Uansett, jeg mailet de om prisendringen med en gang og sa jeg ikke var interessert i avtalen jeg ble tilbudt nå som prisen var betydelig høyere. Det har tatt meg ca 2 måneder å få et ordentlig svar fra SMB og de tar ingen selvkritikk og mener jeg må bli i avtalen som er signert for 36 (!) måneder. Utrolig uprofesjonelt av en bedrift å håndtere saker som dette, den naturlige løsningen her hadde vært å si at dette ble rotete og annulere avtalen. Da hadde jeg godtatt det og ikke hatt noe videre negativt forhold til SMB. Nå er jeg forbannet på at jeg 1. Betaler mer i måneden enn jeg ble tilbudt og 2. At jeg er bundet til en selskap jeg misliker sterkt i opp til 36 måneder. (Det vil koste meg 4500k + å gå ut av avtalen nå.) Latterlig håndtering fra et selskap jeg regnet med var OK. Anbefaler på det sterkeste å holde seg unna.

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:21

Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager uenigheten og misforståelse angående prisen. Når vi tilbyr bedriftsabonnement, oppgis priser vanligvis eksklusiv mva. Dette skal være tydelig presisert i samtalen med selger og i SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Jeg vil gjerne diskutere hvordan vi kan komme frem til en løsning med deg. Vær vennlig å send meg en e-post til [email protected] med detaljer, så kan vi ta det videre derfra. Beklager igjen for ulempen. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Dette er svindel

Omtale av  Roar

Hei Ble oppringt av en i dag han sa han ringte fra Telia som jeg har mitt abonnement. Han sa at han hadde en mye bedre avtale til meg enn den jeg hadde, jeg kommenterte også at det var merkelig at de plutselig skulle gi meg en bedre avtale men det var noe de gjorde for bedriftskunder sa han. Da han la på fikk jeg se at meldingen kom fra SMB mobil å da hadde jeg allerede svart ja til abonnement på tlf som de tok opptak av. Etter det så ringte han meg opp igjen å da konfronterte jeg han med dette men da la han bare på.DETTE ER REN SVINDEL. Vurderer å politi anmelde dette firmaet for slik kan de ikke få holde på.

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:13

Hei Roar, Først og fremst, beklager sterkt for denne opplevelsen. Dette er langt fra den standarden og praksisen vi ønsker å ha. Det er absolutt ikke akseptabelt at en selger gir feilaktig informasjon om hvem de representerer. Vi tar din tilbakemelding svært seriøst. Jeg vil sette pris på om du kan sende en e-post til [email protected] med detaljer om saken, slik at jeg kan undersøke dette grundig. Vi beklager igjen for ulempene du har opplevd og håper å kunne rette opp i dette. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Raske til å annulere feilbestilling

Omtale av  Sigrid

Ved en misforståelse godtok jeg å bytte til SMSMobil. Da jeg oppdaget feilen var personalet veldig hyggelige og annulerte bestillingen med en gang. De var raske til å svare på Mail og tlf.

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:11

Hei Sigrid, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at vi kunne bistå raskt og effektivt når misforståelsen oppstod. Dersom du har spørsmål eller andre henvendelser i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Annullering av 2× bestillinger

Omtale av  Merete

Gir dere terningkast 1 pga selger som tok kontqkt med meg utga seg for å ringe fra Telenor. Jeg gikk med på , det jeg trodde , å endre eksisterende avtale. Jeg forsto ikke før jeg fikk brevet fra dere ar jeg faktisk var iferd m å skifte mobil operatør på meg og min far. Det ble mye telefoner og e- mail , mye ekstra arbeid på både dere og meg. Jeg hadde ingen planer om å flytte abonnement mitt. Vedk selger sa ved to anledninger- etter spørsmål fra meg om er dette Telenor? Svar " ja det er Telenor" og litt lengre ut i samtalen spør jeg på nytt om hædette er Telenor? Svar :" ja, men en annen avdeling" ! Dette er uakseptabelt fremgangsmåte. Jeg gikk fem på og var i god tro hele veien . Og leste ikke sms m vilkårene før det var for sent. Jeg har nå annullert bestillingen og går i dialog med Telenor om å endre mitt og min fars abonnementer. Jeg setter pris på at dere har vært ryddig i kommunikasjon i forbindelse med annullering. Viktig at dere sørger for at selgerne er tydelig på ha de sier og hvem de gir seg ur for å være.

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 09:30

Hei Merete, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager sterkt at selgeren som tok kontakt med deg ga et feilaktig inntrykk av å representere Telenor. Dette er ikke i tråd med hvordan vi ønsker å kommunisere med potensielle kunder. Det er viktig for oss å være klare og ærlige i all kommunikasjon. Vi setter stor pris på at du anerkjenner vår ryddighet i forbindelse med annulleringen. Vi vil jobbe kontinuerlig for å sikre at alle våre kunder og potensielle kunder får en god opplevelse. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dette er svindel

Omtale av  Kn

Dette er svindel og bedrag fra ende til annen. De lurer deg til å tegne abonnement for 36mnd til en pris som er akkurat den samme eller høyere enn det man har hos Telenor. De lyver og sier at det er billigere og at de ringer fra telenor. Det er det ikke. Unngå for enhver pris! Selgerene er opplært til å lyve!

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 09:24

Hei KN, Vi beklager den negative opplevelsen du har hatt. Det er alvorlig for oss dersom en selger har gitt feilaktige opplysninger eller utgitt seg for å representere en annen organisasjon. Prisene på våre abonnementer oppgis eksklusiv mva da det er bedriftsabonnementer. Alle vilkår skal kommuniseres tydelig, både i samtalen og i SMS'en før avtaleinngåelsen. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med detaljer om saken, så vil jeg undersøke dette nærmere. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Mismatch mellom lovet og gitt tilbud

Omtale av  Gry

Anbefaler ingen å tegne abonnement her raskt. Les nøye gjennom i forkant. Selger skjønnmaler gevinst og tilbud, som er langt dårligere enn Telenors standardpakker. For småbedrifter kan dette umulig lønne seg. Dyrere, mindre data og rigide bindingsordninger. Sjekk i det minste alt nøye før du signerer!

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR