SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hold dere langt unna! Ringte meg når jeg var på jobb! Utalte seg som dem var innenfor Telenor! Bare skulle få bedriftsabonemang billigere! Trykk OK så er alt i orden! Fikk ikke med att det var binding på 36 mnd. Ville bruke angreretten min men det var ikke mulig på bedrift! Har ringt dem og blir avvist hver gang! Hiva simkorta i søppla😀 kjæm vel bruddgebyr fra dem men det får skur! Skal ikke ha noe med dem å gjør😟
Hei PI, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at vi representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en selvstendig norsk aktør, men benytter oss av Telenor sitt nett. Det er viktig for oss at kundene våre blir informert om avtaletid både i samtalen med selgeren og gjennom en påfølgende SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Dersom overnevnte ikke har vært tilfelle ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected], slik at vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Det var veldig effektivt og kundebehandleren var vennlig
Hei Eivin R, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at prosessen med bytte til eSIM gikk effektivt, og at du opplevde vår kundebehandler som vennlig. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Var i kontakt med en hyggelig og beroligende kar på kundeservice som hjalp meg med e-sim ved oppstart. Tusen takk for å være tålmodig og hyggelig!
Hei, Så hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at du fikk hjelp med e-sim ved oppstart! Vi jobber for å gi alle våre kunder best mulig service, og din tilbakemelding er en bekreftelse på at vi er på rett vei. Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Byttet gikk smertefritt, var enkelt , greit og fikk suveren service. Kan anbefales på det sterkeste.
Hei Per H, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du deler din positive opplevelse med oss. Det er gledelig å høre at byttet gikk smertefritt og at du er fornøyd med vår service. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Min erfaring er at jeg ble anbefalt å bytte til SMB Mobil av en venn som var fornøyd. Jeg angrer ikke, vært fornøyd fra første stund
Hei Celine, Så flott å høre at anbefalingen fra din venn førte deg til oss og at du har vært fornøyd fra første stund. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal fortsette å jobbe for at du forblir fornøyd. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Opplever god og profesjonell service. Veldig fornøyd med pris.
Hei Ann C, Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi jobber kontinuerlig for å tilby både god service og konkurransedyktige priser, så det er flott å høre at du er fornøyd med begge deler. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Etter å ha lest flere dårlige omtaler – ble jeg likevel overbevist av deres selger at dette skyldtes deres tidligere selgerselskap, som de nå jobbet med å rett opp i. DE HAR IKKE BLITT BEDRE – unngå de for alt det er verdt! På hytta der jeg ikke har hatt dekning i det hele tatt, der andre med telenor-abonnement har hatt 4G. Da jeg har delvis hjemmekontor der – ble jeg nødt til å bytte abonnement kjapt. Jeg ble lovt ingen oppsigelsetid, som selgeren hendig nok ikke spesifiserte i avtalemail og de krever nå betaling i tre ekstra måneder. Hold dere unna!
Hei Vetle, Takk for din henvendelse. Vedrørende dekning, så benytter vi oss av Telenor sitt nett og dersom du opplever problemer med dekningen ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet. Vi har en standard oppsigelsestid på 3 måneder, som er forskjellig fra avtaletid (ofte kalt bindingstid). Dersom du er lovet at du ikke skal ha noe oppsigelsestid ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] slik at vi får tatt en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil