SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Enda et svindel firma. Selger som sier han er fra Telenor. Ble lurt til å svare ja. Abonnement med bare 10 GB nevnte de ikke noe om. Hadde ubegrenset på Telenor til 359 i mnd på den ene telefonen. At slike folk får holde på et under for meg. Hvorfor ville jeg bytte til et dyrere abonnement om jeg ville ha fri data! SVINDEL: Styr unna!
Hei Jorunn S. Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit å høre opplevelsen din da slikt ikke skal forekomme. Dette ser vi veldig strengt på da det skal opplyses om blant annet at SMB Mobil AS er en selvstendig norsk mobiloperatør og avtale på abonnement. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med informasjon om når du ble kontaktet og ditt telefonnummer? Vi ønsker veldig gjerne å se på hva som har skjedd her. Mvh Ida, SMB Mobil
Bare positive erfaringer. Savner mulighet for biometrisk pålogging i appen.
Hei Harald J. Takk for en fin tilbakemelding 😊 Ønske om biometrisk pålogging er tatt videre. Vi blir alltid glad for tips på hvordan vi kan gjøre oss enda bedre! Mvh Ida, SMB Mobil
Grei dekning, må være obs på bindingstid og samtaler til utlandet
Hei Per M. Takk for tilbakemeldingen din. Husk at går det en del samtaler til / fra utland har vi kanskje en utenlandspakke som kan passe for deg. Ring oss på 21 93 61 61 så ser vi om vi kan finne noe som passer 😎 Mvh Ida, SMB Mobil
Bra service og hyggelige kundebehandlere. Kom og leverte simkort med bil. Da jeg ikke hadde fått det i posten😀
Hei Rose M. O. Takk for at du har lagt igjen en så hyggelige melding 😀 Vi vil alltid når det er mulighet for det, strekke oss det lille ekstra for kundene våre! Mvh Ida, SMB Mobil
Alt fungerer som det skal. Jeg er godt fornøyd så langt.
Hei Gf. Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Godt å høre du er fornøyd med abonnement fra oss så langt! Mvh Ida, SMB Mobil
Funker bra, rimelig og greit. Ikke opplevd noe negativt
Hei Lars! Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😀 Så koselig å høre du er godt fornøyd med oss. Mvh Ida, SMB Mobil
Styr unna! skjulte kostnader og bruddgebyr, er alt denne bedriften står på. virkelig ikkje verdt det. billigere å betale bruddgebyret og bytte selskap, enn å fortsatt være i SMB, så det sier vell sitt? Flaut at de kan holde på som de gjør, uten å bli stoppet. er bare å holde seg unna hele selskapet.
Hei Mathias. Takk for din omtale. Det er leit å høre du føler det slikt. Vi har informasjon om alle priser på hjemmesiden vår, i vilkår og linken man mottar ved bestilling av abonnement. Har man avtaletid er det vanlig med bruddgebyr om man går ut av avtalen for tidlig. Mvh Ida, SMB Mobil