⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

Luringer

Omtale av  Rune

Ikke la deg overtale til å tegne abonnement hos SMB Mobil AS! Koster deg dyrt, og ingen har så høyt bruddgebyr som disse. Elendig!

Svar fra SMB Mobil
18.01.2024 09:17

Hei Rune, Takk for din tilbakemelding! Vi har både abonnement uten avtaletid, 24 måneder avtaletid og 36 måneder avtaletid, hvor du har prisgaranti i avtaletiden. Vi har også undersøkt størrelse på bruddgebyr for de ulike avtaletidene og finner ikke at vi er dyrest i markedet. Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige priser og vilkår som gagner våre kunder. Hvis du ønsker å diskutere dette nærmere, vennligst ikke nøl med å kontakte oss på [email protected]. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna!

Omtale av  Elisabeth

Selgeren visste jeg hadde talkmore og fremstilte det som om at han var fra talkmore sin bedriftavdelig, der han beklaget at jeg ikke hadde fått tilbudet jeg hadde krav på. Jeg sa nesten ja helt til jeg fikk sms om operatørbytte og måtte spørre 2 ganger om han var fra talkmore. Da svarer han nei fra SMB,men det er så og si det samme mente han. Veldig sleip og stusselig måte å få kunder på, noe jeg uttrykte til han. De prøve rå lure deg og er 3 års bindingstid.

Svar fra SMB Mobil
18.01.2024 09:04

Hei Elisabeth, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør! Dersom det ikke allerede er gjort, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Lureri!

Omtale av  Geir

Har nett hatt same erfaring. SMBMobil utgir seg for å vere Telenor, der eg er abonnent, og eg gjekk rett i fella. Er det ikkje mogleg å setje ein stoppar for dette?!

Svar fra SMB Mobil
18.01.2024 09:08

Hei Geir, Takk for din tilbakemelding! Jeg beklager oppriktig at du har hatt en dårlig erfaring med vår selger. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør og vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre salgssamtaler og oppfølgingen av selgerne våre for å sikre at vår kommunikasjon er ærlig og tydelig. Dersom det ikke allerede er gjort, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Pris og full Telenordekning

Omtale av  Cato

Jeg bor i utlandet og her har jeg merket stor forskjell i positiv forstand på det å ha Telenor sin dekning i forhold til min tidligere operatør Telia. Pluss at prisen på fakturaen har gått ned med ca 30%. Porteringen gikk knirkefritt.

Svar fra SMB Mobil
18.01.2024 09:02

Hei Cato, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd og at overgangen gikk knirkefritt! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Ligg unna, forferdelig firma!

Omtale av  Randi O

SMB har pågående selger som ikke informerer om vilkår og spesielt om de voldsomme gebyrene de tar for å avslutte abonnementet. Som næringsdrivende har du heller ingen angrefrist og har du svart på SMS de sender deg, har du inngått avtalen. Med 36 måneders bindingstid og to brukere, risikerer du 10.000kr for å avslutte avtalen. Ligg unna!

Svar fra SMB Mobil
18.01.2024 09:01

Hei Randi, Takk for din tilbakemelding! Våre selgere skal alltid informere om avtaletid i salgssamtale i tillegg til at det skal stå i sms som godkjennes før avtaleinngåelse. Dersom dette ikke er tilfellet hos deg ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig abonnement

Omtale av  Joe

Vart lova ein grei pris, men etter kort tid var det lagt til ekstra "administrasjonsgebyr" på faktura. Latterlig høgt bruddgebyr. Aldri sei ja til abonnement frå SMB.

Svar fra SMB Mobil
19.12.2023 08:52

Hei Joe, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager eventuelle overraskelser rundt administrasjonsgebyret og bruddgebyret. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med detaljer om ditt abonnement for en oppfølging. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB mobil Svindel!!!!

Omtale av  Dhaliwal R. S

Dette er svindel hold unna, Oppgir feil innformasjon, selgeren gir helt feil informasjon!!!! Helt feil informasjon om avtale tid. Spurte flere ganger er det binding tid???( selgeren svar nei det er kun avtale som kunde får samma pris for 36 måned) Over fakturerer på Pris, elendlig service. HOLD UNNA! HOLD UNNA!!

Svar fra SMB Mobil
19.12.2023 08:47

Hei Dhaliwal, Takk for at du deler din opplevelse med oss, selv om den dessverre er negativ. Vi beklager at du har følt deg misledet av informasjonen du mottok fra vår selger. Det er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer. Når det gjelder spørsmål om bindingstid og pris, skal det alltid gis korrekt informasjon i våre salgssamtaler og i den bekreftende SMS-en som sendes ut før avtaleinngåelse. Vi tar din tilbakemelding om feilinformasjon og dårlig service alvorlig og ønsker å rette opp i dette. For å kunne hjelpe deg best mulig og undersøke saken nærmere, ber vi deg kontakte oss direkte på [email protected] med detaljer om din interaksjon med selgeren og dine spesifikke bekymringer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR