SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
SMB mobil abonemang fungere supert til mitt bruk .Enkelt å bruke til rimelig pris.
Hei Mattis, Så flott å høre du er fornøyd med både pris og tjeneste 😀 Det setter vi pris på å høre! Mvh Ida SMB Mobil
Har hatt flere samtaler ang mitt abonnement med dem, og de er samarbeidsvillige og løsningsorienterte. I tillegg er de rimelige og dekningen er god
Hei Bjørn, Så godt å høre du har fått god hjelp når du har tatt kontakt 😊 Vi jobber alltid med å gi våre kunder rask og effektiv hjelp! Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er en meget fornøyd kunde av SMB mobil og kan anbefale selskapet til andre.
Hei Ole, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! At vi anbefales videre er fantastisk å høre 🤩 Mvh Ida SMB Mobil
Hyggelige og lette å snakke med. God dekning Oversiktlig faktura
Hei Trond, Takk for den hyggelige meldingen 🤩 Tipp topp å høre du er fornøyd med både kundeservicen og produktene fra oss! Mvh Ida SMB Mobil
Har byttet til SMB Mobil fordi de var veldig konkurransedyktig på pris!
Hei Rita, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 🤩 Målsetningen vår er å være prisleder for mindre bedrifter! Mvh Ida SMB Mobil
Jeg ble ringt av en telefonselger som framsto som at han ringte fra Telenor. Jeg hadde allerede telenor fra før av, og han kunne tilby meg rimeligere pris dersom jeg gikk over å blir bedriftskunde. Det hele gikk litt fort, og jeg fikk en dårlig magefølelse etterpå. Jeg leste sms og forsto at det ikke var telenor, men SMB mobil - helt ukjent for meg. jeg oppdaget også at gjemt inne masse tekst lå en bindingstid på TRE ÅR!!!!! Og prisen som ble oppgitt på abonnementene var EKS MVA!! Jeg søkte det opp og fant en HAUG med dårlige omtaler som omhandlet mye av det samme. Da jeg prøvde å bruke angreretten fikk jeg beskjed om at jeg som bedrift ikke hadde de rettighetene. Som et relativt nyoppstartet MINI- ENK visste ikke jeg dette. For å komme ut av det krevde de bruddgebyr på 4500 kr. Jeg fikk forhandla meg ned til 1500, og tenkte at det fikk være greit. Så viser det seg at det var 4500 kr EKS mva x 3!!! Altså 13500 EKS MVA(!!) på grunn av at jeg takket ja til at barna mine også skulle ha abonnement der. JEG ER MILDT SAGT SJOKKA OVER AT EN BEDRIFT KAN HOLDE PÅ Å LURE FOLK PÅ DENNE MÅTEN!!!!!
Hei Una, Det er veldig leit å høre du hadde en negativ opplevelse med en av våre selgere. En skal alltid føle seg trygg i eventuell bestilling som gjøres med oss og våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør så dette ønsker vi veldig gjerne å se på igjen. Send en e-post til oss på [email protected] så undersøker vi det. Mvh Ida SMB Mobil
Fikk feil avtale som ble ingått på telefon uten konkret informasjon om vilkår. Dette er en advarsel til de som får en selger som tilbyr abonnement. Ikke si ja, og legg på telefonen. SMBMobil har 36 mnd bindingstid, og de svarer ikke på spørsmål du spør om og er lite behjelpelig. Jeg ble ikke overrasket da jeg så hvor lav vurdering de har fått. De har også brudd gebyr, og selv om de ikke leverer tjeneste i tide så har de noen ufordragelige vilkår som ingen burde akseptere. De er ikke til å stole på og bryr seg bare om å skaffe seg mest mulig av pengene dine, og lojalitet er ikke viktig, de bryr seg om lett tjente penger på den ufine måten. Håper noen slår dem hardt legalt tilbake.
Hei Paul, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig kjedelig å høre du har fått feil avtale. Det som inngås skal stå oppsummert på SMS man svarer på ved bestilling. Vi tilbyr forskjellige avtaletider og bruddgebyr, som er vanlig i bedriftsmarkedet, men forstår 36 mnd kan virke lenge. Det gjør så vi kan presse prisene enda litt ned og gi våre kunder det beste tilbudet. Det er ikke mulig å svare på enkeltsaker her inne, men skriv til oss på [email protected] eller kontakt oss på telefon 21 93 61 61 så får vi undersøkt hva som har skjedd her og for å finne en løsning. Mvh Ida SMB Mobil