SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tilfredsstiller mitt behov for mobilabonnement. Billig og godt!
Hei Torhild, Takk for en hyggelig tilbakemelding 😊 Så fint å høre du er fornøyd! Mvh Ida SMB Mobil
SMB mobil abonemang fungere supert til mitt bruk .Enkelt å bruke til rimelig pris.
Hei Mattis, Så flott å høre du er fornøyd med både pris og tjeneste 😀 Det setter vi pris på å høre! Mvh Ida SMB Mobil
Har hatt flere samtaler ang mitt abonnement med dem, og de er samarbeidsvillige og løsningsorienterte. I tillegg er de rimelige og dekningen er god
Hei Bjørn, Så godt å høre du har fått god hjelp når du har tatt kontakt 😊 Vi jobber alltid med å gi våre kunder rask og effektiv hjelp! Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er en meget fornøyd kunde av SMB mobil og kan anbefale selskapet til andre.
Hei Ole, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! At vi anbefales videre er fantastisk å høre 🤩 Mvh Ida SMB Mobil
Hyggelige og lette å snakke med. God dekning Oversiktlig faktura
Hei Trond, Takk for den hyggelige meldingen 🤩 Tipp topp å høre du er fornøyd med både kundeservicen og produktene fra oss! Mvh Ida SMB Mobil
Har byttet til SMB Mobil fordi de var veldig konkurransedyktig på pris!
Hei Rita, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 🤩 Målsetningen vår er å være prisleder for mindre bedrifter! Mvh Ida SMB Mobil
Jeg ble ringt av en telefonselger som framsto som at han ringte fra Telenor. Jeg hadde allerede telenor fra før av, og han kunne tilby meg rimeligere pris dersom jeg gikk over å blir bedriftskunde. Det hele gikk litt fort, og jeg fikk en dårlig magefølelse etterpå. Jeg leste sms og forsto at det ikke var telenor, men SMB mobil - helt ukjent for meg. jeg oppdaget også at gjemt inne masse tekst lå en bindingstid på TRE ÅR!!!!! Og prisen som ble oppgitt på abonnementene var EKS MVA!! Jeg søkte det opp og fant en HAUG med dårlige omtaler som omhandlet mye av det samme. Da jeg prøvde å bruke angreretten fikk jeg beskjed om at jeg som bedrift ikke hadde de rettighetene. Som et relativt nyoppstartet MINI- ENK visste ikke jeg dette. For å komme ut av det krevde de bruddgebyr på 4500 kr. Jeg fikk forhandla meg ned til 1500, og tenkte at det fikk være greit. Så viser det seg at det var 4500 kr EKS mva x 3!!! Altså 13500 EKS MVA(!!) på grunn av at jeg takket ja til at barna mine også skulle ha abonnement der. JEG ER MILDT SAGT SJOKKA OVER AT EN BEDRIFT KAN HOLDE PÅ Å LURE FOLK PÅ DENNE MÅTEN!!!!!
Hei Una, Det er veldig leit å høre du hadde en negativ opplevelse med en av våre selgere. En skal alltid føle seg trygg i eventuell bestilling som gjøres med oss og våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør så dette ønsker vi veldig gjerne å se på igjen. Send en e-post til oss på [email protected] så undersøker vi det. Mvh Ida SMB Mobil