SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble lovet fri tale, sms og data, likt telenor sitt ubegrenset abbonement. MEN det som det ikke sto skrevet noe om var at de «tok seg rettigheten» til å fakturere ekstra viss du bruker over så så mye taletid. Skulle hatt regninger på estimert 1197,- frem til nå, har byttet fra dette og betalt totalt 7637,-. Svindel
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager eventuelle misforståelser rundt betingelsene for ditt abonnement. Dersom du ønsker å ta en gjennomgang av denne saken kan du gjerne ta kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt, fortalt at de kunne konkurrere med prisen fra Telenor, blir så fortalt at prisen ligger hele 50kr under det jeg tidligere betalte. Som jeg var klar til å høre. Forteller meg ikke om 36mnd bindingstid, forteller meg ikke at dette er ekskludert mva, sier jeg må bare skrive "JA" på melding jeg får fra dem (ettersom jeg hadde 1% strøm på mobilen). Leser gjennom meldingen dagen etter, å finner ut at jeg nå betaler 50kr mer enn det tidligere abonnementet, med en bindingstid av 36mnd. Ikke bare lyger dem for at mann skal si ja, men også binder deg til en løgn i 3 år. Helt utrolig, aldri bruk denne tjenesten. Hva de sier på telefonen, og hva realiteten er er vidt forskjellige. Håper du er en av de hellige som ser dette før du svarer "JA".
Hei Sølve, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Vi beklager at det har oppstått en slik misforståelse rundt betingelsene for abonnementet ditt. Vi ønsker å påpeke at det er standard prosedyre hos oss at alle våre selgere skal informere tydelig om at alle priser oppgis eksklusiv merverdiavgift, da dette er bedriftsabonnement. Det informeres også om eventuell avtaletid både i salgssamtalen og i den påfølgende verifiseringen før avtalen blir inngått. I SMS som skal bekreftes før avtaleinngåelse skal det også fremkomme at priser er eks mva samt eventuell avtaletid. Det ser ut som det kan ha skjedd en feil i kommunikasjonen i ditt tilfelle, og vi tar dette svært alvorlig. Vi ønsker å rette opp i dette og forsikre oss om at våre prosesser følges korrekt. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljer om din sak, slik at vi kan undersøke dette nærmere. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Er veldig fornøyd med dekningen. Prisen er også veldig bra.
Hei Per, Takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen og prisen vår. Vi streber etter å tilby våre kunder den beste mulige service til en god pris, så din tilbakemelding betyr mye for oss! Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Svindel! Styr unna, de oppererer med falske betingelser. En selger ringte meg, sa de ikke hadde bindingstid og at jeg fikk 750,- i rabatt i hvilken som helst telenor butikk. Ingen av delene stemmer. Nå mener de at jeg skal betale de 4500 pga kontraktsbrudd, men avtalen ble inngått på falske premisser så jeg har sendt en anneldelse.
Hei Hjørdis, Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Vi beklager å høre om de problemene du har møtt og misforståelsene som har oppstått. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve vår service. Vi tar dine bekymringer alvorlig og ønsker å undersøke saken grundig. Kan du sende oss en e-post med detaljer om samtalen og avtalen til [email protected]? Dette vil hjelpe oss i vår videre undersøkelse. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å rette opp i denne saken. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Blir oppringt fra en selger som sier at han ringer meg tilbake igjen siden vi har snakket sammen tidligere, og han har funnet en billigere løsning for meg. Dette stemmer bare ikke, for jeg snakker konsekvent ikke med selgere. Løgn er ikke greit, uansett hva.
Hei Christine, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplevde denne situasjonen med en av våre selgere. For å kunne undersøke saken nærmere, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post med detaljer om hendelsen til [email protected]. Vi setter pris på at du tok deg tid til å informere oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
God fornøyd, god pris, mange andre som har ring, ingen matcher pris. God dekni g med telenor. Anbefales.
Hei Odd, Takk for din anbefaling og de positive ordene! Det er flott å høre at du er godt fornøyd med både prisen og dekningen vi tilbyr gjennom Telenor. Takk for at du delte din erfaring med oss og for at du anbefaler våre tjenester! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Rask og god hjelp. God service og priser. Veldig fornøyd etter jeg byttet til de.
Hei Hege, Takk for at du delte din positive erfaring! Det er fantastisk å høre at du er veldig fornøyd etter byttet. Vi er glade for at du setter pris på vår raske hjelp og våre gode priser. Det betyr mye for oss å vite at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil