SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
E-post server smpt-feil, ingen hjelp på hjemmeside/ app. Umulig å sende. Nettbank på mobil datt ut, tok dager å få betalt og komme inn på altinn mm. Tvillingtelefon ute av drift i flere dager. Ikke telefon i det hele tatt i ett døgn da byttet foregikk.
Hei Storm, Takk for din tilbakemelding. Jeg sender dette videre internt slik at vi kan vurdere å oppdatere informasjonen og veiledningene på vår hjemmeside. Hvis du fortsatt opplever problemer ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til meg på [email protected]. Da kan jeg undersøke saken din nærmere. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ble oppringt av en som etter min oppfatning kom fra Telenor. Han kunne forbedre mobilabonnementet mitt og gikk gjennom alle fordelene. Da han spurte om mailadressen min ble jeg mistenksom for Telenor har den. Da han på direkte spørsmål avkreftet at han var fra Telenor avsluttet jeg samtalen.
Hei Vidar, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager virkelig at du hadde en negativ opplevelse med vårt selskap, og vil forsikre deg om at vi tar denne saken svært alvorlig. Det er uakseptabelt at du skulle få inntrykk av at vi ringer fra et annet selskap, og vi ønsker å gjøre alt vi kan for å rette opp i denne situasjonen. For å hjelpe oss med å finne ut hva som gikk galt og for å kunne ta de nødvendige tiltakene, vil vi be deg om å sende en e-post til [email protected] med informasjon om datoen og klokkeslettet for samtalen, samt ditt telefonnummer. Dette vil hjelpe oss med å behandle saken. Håper på å høre fra deg. Mvh Charlotte SMB Mobil
* gir uttrykk for å ringe fra Talkmore * prisene er oppgitt uten mva. * bindingstid på 36 mnd. * har du svart JA, har du ingen angrerett. Koster 4500+ mva for å kansellere!!!
Hei Nils B, Takk for tilbakemeldingen din. Vi i SMB Mobil ønsker å opprettholde vårt omdømme som en pålitelig og profesjonell leverandør av mobile tjenester, og det er derfor beklagelig å høre at opplevelsen din ikke var tilfredsstillende. Vi tilbyr fleksible abonnementsalternativer: abonnement uten avtaletid, abonnement med 24 måneders avtaletid og abonnement med 36 måneders avtaletid, for å imøtekomme behovene til våre kunder. Selv om det dessverre ikke er angrerett for næringsdrivende, ønsker vi å understreke at vi er åpne for å undersøke saker der det er nødvendig og vil gjøre vårt ytterste for å finne den beste løsningen. For å hjelpe oss med å finne ut hva som gikk galt og for å kunne ta de nødvendige tiltakene, vil jeg be deg om å sende en e-post til [email protected] med informasjon om datoen og klokkeslettet for samtalen, samt ditt telefonnummer. Dette vil hjelpe oss med å behandle saken. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ble som mange andre her nesten lurt av SMB. Vedkommende ringte og sa han var fra Telenor, og hadde bedre tilbud enn det jeg har. Når han ramset om tilbudet og sa jeg skulle svare ja på sms forstod jeg at dette ikke var Telenor. Jeg spurte han om han jobbet for Telenor og da sa han at han jobbet for SMB. Jeg sa at jeg sier ikke ja til noe jeg ikke kjenner til og vil undersøke saken. Etter å ha lest innleggene her inne er glad jeg ikke sa ja, og kommer ikke til binde meg til selskaper som prøver å lure folk. Hvis dette selskapet ønsker å bli tatt seriøst, bør de si at de ringer fra SMB med en gang og ikke oppgi seg for å være fra et annet selskap.
Hei Bergenser Takk for din tilbakemelding. Veldig trist at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Dette tar vi svært alvorlig og ønsker ikke at det skal fremstå som at vi ringer fra noen annen operatør enn SMB Mobil. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med tidspunktet du ble ringt, hvilket nummer som ringte, og gjerne ditt kontaktnummer og firmanavn. Da blir det lettere for oss å undersøke dette. Mvh Charlotte SMB Mobil
De tar veldig godt betalt for å bytte abonnement. Abonnements prisene de snakker om er uten mva. Det koster ingenting andre steder å bytte abonnement Mulig de har det juridiske på plass, men ingen liker å føle seg forledet. Da får man bare negative kunder
Hei Eva Takk for din tilbakemelding. Så trist at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på avtalen din sammen med deg. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ble oppringt av selger som startet samtalen om mitt abo hos Talkmore som jeg har idag. Refererte til tidligere samtale om pris, noe jeg ikke husket, hvor han kommentert med en gang at dette var lenge siden. Jeg oppfattet det som at det var Talkmore som ringte. Han tilbydde abo til en hyggelig pris og inkluderte 20Gb data. Iløpet av ett år ville jeg spare 2300 kr. Nå begynte ringeklokkene å kime, ble skeptisk. Så leste han opp fra abo vilkårene og skulle ha meg å svare Ja på alt. På slutten spurte jeg om det ikke var Talkmore jeg snakket med. Deretter ble det mye forklaringer hvor god dem var, og ba meg svare ja på SMS. Jeg sa jeg skulle se, og svare etterpå - måtte se på det. Han ga seg ikke og sendte sms og ringte opp igjen. Hvorfor haster det så spurte jeg, jeg skulle sjekke, og glad er jeg for jeg ikke inngikk avtale. Snakk om å lure kundene. Alle prise uten MVA og det sa han ingenting om.. Styr unna folkens - forsøk på svindel spør du meg, og 32 mnd bindingstid. Ingen andre seriøse operatører har bindingstid.
Hei Ove Å Takk for din tilbakemelding. Veldig trist at dette er opplevelsen du sitter igjen med etter samtale med selger. Slik du beskriver er ikke slik vi ønsker å fremstå. SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør som ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni. Det fremgår i avtalen at priser er oppgitt eks mva da dette er bedriftsabonnement, og i likhet med våre konkurrenter har vi abonnement både med og uten bindingstid/avtaletid. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere og setter pris på om du kan sende oss en e-post til [email protected]. Send oss gjerne tidspunktet du ble ringt, hvilket nummer du ble ringt av, og gjerne ditt firmanavn og kontaktnummer. Mvh Charlotte SMB Mobil
Meget hyggelig selger som fremstår som meget kunnskapsrik og ærlig person. dette gjør at jeg bekrefter overføring av 2 telefonnr. Min kone og jeg driver et lite hobby firma sammen. Her gjør jeg en feil. jeg trodde på selger. 1. Selger sa at de ikke hadde bindingstid. kun smb som garanterte meg samme pris i 3 år. 2. Det var roll over på data 3. De hadde egen avtale med Telenor. slik at jeg fikk bedre nett en andre 4. Jeg skulle ikke over til SMB før 03.01.23 selv om jeg bestilte tidlig November 2022 5. Jeg skulle få med 2 data kort uten kostnad. Jeg får sim kort 10 November, selv om jeg ikke skulle ha overgang før 03.01.2023. og en faktura for 3 mnd med en gang. Da begynner jeg å sjekke opp hvilket firma SMB mobil er. Ingen bindingstid var bare løgn, de krevde nå 3 ÅR. Data Rollover har jeg enda ikke fått pr i dag 07.02.2023, sikkert bare løgn dette også. Avtalen med Telenor sjekket jeg opp og var bare løgn. men har fått 2 data kort. Jeg ble så sint på grund av alle disse løgnene, at jeg skrev flere eposter til kundeservice, med krav om at avtalen var ugyldig oss imellom. uansett skulle jeg ikke til smb mobil før januar 2023. dette ble blankt avvist. det ville kost meg kr 6000.- Dette er kidnapping av våre telefonnr. Så ser jeg at jeg gjorde feil i å bekreft bestillingen, selv om det var på bakgrunn av usannheter fra SMB mobil. Uansett får jeg sikkert her som alle andre et standard svar, men aldri en løsning. jeg har brakt inn dette dokumentert til Varslingslisten.no Anbefaler alle andre og gjør det samme. Jeg betaler heller mer for et mobilabonnement til et selskap som er ærlige. Jeg tar nå saken enten til forliksråd eller betaler løsepengene for våre 2 telefonnr.
Hei Roald S. J Takk for din tilbakemelding. SIM-kort blir sendt ut fortløpende fra bestillingen er bekreftet, men overføringsdato kan endres til et senere tidspunkt. Så her beklager vi hvis det har skjedd en feil rundt avtalt overføringstidspunkt. Så lenge du har et abonnement som er under 100 GB skal du ha rollover inkludert i abonnementet, så her må det ha skjedd en teknisk feil. Hvis det er bindingstid/avtaletid skal selvfølgelig fremgå i samtalen med selgeren og i avtalen som bekreftes. Dersom selger ikke har opplyst om ønsker jeg gjerne å undersøke dette for deg. Dersom overnevnte fortsatt ikke er løst enda ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected]. Send meg gjerne firmanavn eller organisasjonsnummer og en liten oppsummering av saken så jeg kan se nærmere på dette for deg. Mvh Charlotte SMB Mobil