SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De tar veldig godt betalt for å bytte abonnement. Abonnements prisene de snakker om er uten mva. Det koster ingenting andre steder å bytte abonnement Mulig de har det juridiske på plass, men ingen liker å føle seg forledet. Da får man bare negative kunder
Hei Eva Takk for din tilbakemelding. Så trist at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på avtalen din sammen med deg. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ble oppringt av selger som startet samtalen om mitt abo hos Talkmore som jeg har idag. Refererte til tidligere samtale om pris, noe jeg ikke husket, hvor han kommentert med en gang at dette var lenge siden. Jeg oppfattet det som at det var Talkmore som ringte. Han tilbydde abo til en hyggelig pris og inkluderte 20Gb data. Iløpet av ett år ville jeg spare 2300 kr. Nå begynte ringeklokkene å kime, ble skeptisk. Så leste han opp fra abo vilkårene og skulle ha meg å svare Ja på alt. På slutten spurte jeg om det ikke var Talkmore jeg snakket med. Deretter ble det mye forklaringer hvor god dem var, og ba meg svare ja på SMS. Jeg sa jeg skulle se, og svare etterpå - måtte se på det. Han ga seg ikke og sendte sms og ringte opp igjen. Hvorfor haster det så spurte jeg, jeg skulle sjekke, og glad er jeg for jeg ikke inngikk avtale. Snakk om å lure kundene. Alle prise uten MVA og det sa han ingenting om.. Styr unna folkens - forsøk på svindel spør du meg, og 32 mnd bindingstid. Ingen andre seriøse operatører har bindingstid.
Hei Ove Å Takk for din tilbakemelding. Veldig trist at dette er opplevelsen du sitter igjen med etter samtale med selger. Slik du beskriver er ikke slik vi ønsker å fremstå. SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør som ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni. Det fremgår i avtalen at priser er oppgitt eks mva da dette er bedriftsabonnement, og i likhet med våre konkurrenter har vi abonnement både med og uten bindingstid/avtaletid. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere og setter pris på om du kan sende oss en e-post til [email protected]. Send oss gjerne tidspunktet du ble ringt, hvilket nummer du ble ringt av, og gjerne ditt firmanavn og kontaktnummer. Mvh Charlotte SMB Mobil
Meget hyggelig selger som fremstår som meget kunnskapsrik og ærlig person. dette gjør at jeg bekrefter overføring av 2 telefonnr. Min kone og jeg driver et lite hobby firma sammen. Her gjør jeg en feil. jeg trodde på selger. 1. Selger sa at de ikke hadde bindingstid. kun smb som garanterte meg samme pris i 3 år. 2. Det var roll over på data 3. De hadde egen avtale med Telenor. slik at jeg fikk bedre nett en andre 4. Jeg skulle ikke over til SMB før 03.01.23 selv om jeg bestilte tidlig November 2022 5. Jeg skulle få med 2 data kort uten kostnad. Jeg får sim kort 10 November, selv om jeg ikke skulle ha overgang før 03.01.2023. og en faktura for 3 mnd med en gang. Da begynner jeg å sjekke opp hvilket firma SMB mobil er. Ingen bindingstid var bare løgn, de krevde nå 3 ÅR. Data Rollover har jeg enda ikke fått pr i dag 07.02.2023, sikkert bare løgn dette også. Avtalen med Telenor sjekket jeg opp og var bare løgn. men har fått 2 data kort. Jeg ble så sint på grund av alle disse løgnene, at jeg skrev flere eposter til kundeservice, med krav om at avtalen var ugyldig oss imellom. uansett skulle jeg ikke til smb mobil før januar 2023. dette ble blankt avvist. det ville kost meg kr 6000.- Dette er kidnapping av våre telefonnr. Så ser jeg at jeg gjorde feil i å bekreft bestillingen, selv om det var på bakgrunn av usannheter fra SMB mobil. Uansett får jeg sikkert her som alle andre et standard svar, men aldri en løsning. jeg har brakt inn dette dokumentert til Varslingslisten.no Anbefaler alle andre og gjør det samme. Jeg betaler heller mer for et mobilabonnement til et selskap som er ærlige. Jeg tar nå saken enten til forliksråd eller betaler løsepengene for våre 2 telefonnr.
Hei Roald S. J Takk for din tilbakemelding. SIM-kort blir sendt ut fortløpende fra bestillingen er bekreftet, men overføringsdato kan endres til et senere tidspunkt. Så her beklager vi hvis det har skjedd en feil rundt avtalt overføringstidspunkt. Så lenge du har et abonnement som er under 100 GB skal du ha rollover inkludert i abonnementet, så her må det ha skjedd en teknisk feil. Hvis det er bindingstid/avtaletid skal selvfølgelig fremgå i samtalen med selgeren og i avtalen som bekreftes. Dersom selger ikke har opplyst om ønsker jeg gjerne å undersøke dette for deg. Dersom overnevnte fortsatt ikke er løst enda ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected]. Send meg gjerne firmanavn eller organisasjonsnummer og en liten oppsummering av saken så jeg kan se nærmere på dette for deg. Mvh Charlotte SMB Mobil
Problem med bruk av gavekort ble løst av Kundeservice på en meget tilfredsstillende måte.
Hei Torunn, Takk for din tilbakemelding. Så flott at problemet ble løst! Håper du blir fornøyd med det du brukte gavekortet på. Mvh Birgitte SMB Mobil
Har opplevd det samme som flere andre beskriver. Ble oppringt fra en selger som jeg oppfattet var fra Talkmore som jeg er kunde hos. Han startet samtalen med at jeg skulle få 40% på prisen jeg hadde der. Prata kjapt og klarte desverre å få meg til å trykke ja på SMS før jeg hadde fått lest betingelsene. Ringte kundeservice noen timer etter samtalen med selger, forklarte saken, at jeg ville ut av avtalen. De opprettet en sak på dette, med mine begrunnelser, og lite å komme tilbake med et svar. Etter en uke har jeg fremdeles ikke hørt noe. At det ikke er en angrefrist hos dette selskapet, er ganske utrolig, så mitt råd er å styre unna SMB mobil.
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Så trist å lese at dette er opplevelsen du sitter igjen med, det er noe vi absolutt ikke ønsker. Ta gjerne kontakt på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på din sak. Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg opplever dem som helt greie og med god kundeservice, de tar kjapt kontakt og løser problemene med engang.
Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det setter vi pris på! Mvh Charlotte SMB Mobil
Jeg ble oppringt av dem og sa ja til et abonnement men ombestemte meg noen dager etterpå og trude jeg hadde angrefrist, men måtte si opp med 3 mnd frist og fikk 5650 kr i bruddgebyr, jeg foreslå at fortsette avtalen men de ville heller ha bruddgebyret nu en ny kunde neste 3 årene, dette viser bare grådighet framfor kundeservice.
Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker helst at våre kunder blir hos oss enn at de bytter operatør. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med nummer, navn og gjerne organisasjonsnummeret ditt slik at jeg kan undersøke saken din nærmere? Mvh Charlotte SMB Mobil