SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer slik et godt abonnement skal. Har ikke hatt noen problemer etter at jeg byttet til SMB mobil.
Hei Kate, Takk for din positive tilbakemelding! Det er godt å høre at alt fungerer som det skal og at du ikke har hatt noen problemer etter at du byttet til oss. Din tilbakemelding betyr mye for oss! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Selv 1. juledag fikk jeg hjelp fra kundeservice 👍 etter å ha rotet bort pin kode fikk jeg rask respons og hjelp fra kundeservice.
Hei Otto, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er kjempeflott å høre at du fikk rask og hjelpsom respons fra vår kundeservice, selv på 1. juledag. Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding og ser frem til å fortsette å gi deg god service. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Priser blir presentert på telefon eks. mva og sammenlignet med konkurenters inkl mva priser. Eg tenker større bedrifter er vant med ex mva priser, men som en med et lite enkeltmansforetak så har eg en følelse av det ikke er tilfeldig at eg/vi er målgruppe for denne type telefon salg. Eg har lagt inn klage hos Brukerklagenemda(https://www.bkn.no/) hvor det er til behandling. Eg oppfordere alle som har opplevd dette å gjøre det samme.
Hei Tome, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi beklager hvis det har vært noen forvirring eller misforståelse angående prisingen presentert i våre salgssamtaler. Det er vår intensjon å gi klar og nøyaktig informasjon om våre priser, og vi forstår at dette kan være spesielt viktig for enkeltpersonforetak. Derfor skal det alltid i verifisering med selger opplyses om at priser er eks mva. Dette skal også stå i sms som sendes før avtaleinngåelse. Vi respekterer din rett til å legge inn en klage hos Brukerklagenemda og vil samarbeide fullt ut med dem for å løse saken. Dersom det er ytterligere detaljer du ønsker å diskutere direkte med oss, eller hvis det er noe mer vi kan gjøre for å hjelpe, vennligst ta kontakt på [email protected]. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Super hyggelig lurer deg trill rundt selger . Ble bedt om å trykke ja under samtale på mottatt melding. Opplyste ikke om bindingstid
Hei Rune, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager at du har hatt en negativ erfaring i forbindelse med salgssamtalen, spesielt når det gjelder informasjon om bindingstid. Vi ønsker å presisere at det er vårt ansvar å sikre at all nødvendig informasjon blir gitt klart og tydelig under våre salgssamtaler. Det du beskriver, er ikke i tråd med våre standarder for kundekommunikasjon, og vi tar dette på største alvor. For å forstå situasjonen bedre og se hvordan vi kan løse dette, ber vi deg vennligst om å kontakte oss på [email protected], hvis det ikke allerede er gjort, med detaljer om din opplevelse med oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig godt fornøyd, har virket helt perfekt fra første stund aldri noe tull
Hei Alf, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at alt har fungert perfekt for deg fra første stund, og at du er veldig fornøyd med vår tjeneste. Vi setter stor pris på å høre at våre kunder har en problemfri opplevelse, og det motiverer oss til å fortsette vårt arbeid med å tilby pålitelige og effektive tjenester. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Bra dekning. God service og bra tilbud og rabatter.
Hei Trung, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen, servicen og tilbudene våre, inkludert rabattene. Det er flott å vite at vi møter dine forventninger. Vi ser frem til å fortsette å tilby deg god service og verdifulle tilbud! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg lot meg lure, og dro til og med med meg to familiemedlemmer, uten deres samtykke! Så tre abonnementer ble sagt opp umiddelbart, og jeg håper ingen andre med AS eller enkeltmannsforetak lar seg lure av SMB mobil! For dette kan bli dyrt!
Hei Thor, Takk for at du deler din erfaring med oss. Vi beklager å høre at du føler deg lurt etter å ha byttet til våre abonnementer, spesielt i forbindelse med familiemedlemmene dine. Det er viktig for oss å presisere at det aldri er vår intensjon å villede noen, og vi tar ansvar for å sikre at all informasjon som gis er tydelig og korrekt. Vi beklager hvis dette ikke var tilfellet i din situasjon. Hvis det er noe mer du ønsker å diskutere eller om det er spesifikke aspekter ved din opplevelse som du føler trenger oppmerksomhet, vennligst kontakt oss på [email protected]. Vi er her for å hjelpe og ønsker å gjøre det vi kan for å rette opp i din situasjon. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil