SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De går aktivt inn for å lure folk, og forbrukerrådet advarer. Innpåslitne selgere som lyver om vilkår. NB! Alle priser er eks. mva, du låser deg på en bindingstid på 36 måneder som koster 5000kr. å bryte, til tross for at selger sa på telfon at det IKKE var bindingstid. Utenlandspriser og ekstrakostnader er sinnsykt høye! Dette er scam, og de vet det selv. Styr unna!!!
Hei Jonas, Takk for din tilbakemelding, og beklager for eventuell misforståelse eller feilinformasjon du måtte ha mottatt. Når det gjelder prisene våre, jobber vi alltid for å være transparente og tydelige på hva de inkluderer og ikke. Hvis du har følt at dette ikke har blitt kommunisert riktig, tar vi dette til oss og vil arbeide for å forbedre denne kommunikasjonen. Ettersom vi selger mobilabonnement til bedrifter oppgis priser eks mva. Det skal opplyses om avtaletid og at priser er eks mva i samtale med selger og dette er også opplyst i SMS`en som må bekreftes for avtaleinngåelse. Hvis du ble fortalt at det ikke var bindingstid og det viste seg å være det, ønsker vi gjerne å undersøke dette nærmere. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og gjerne en oppsummering av hendelsesforløpet, så vi kan se nærmere på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil
smb mobil har ringt meg. Jeg har snakket med de på telefon de sa at det var Telenor. men de løy om det, det tok en måned for meg til å få et sim kort fra smb. smb avsluttet abonnement mitt også de sa at jeg trengte ikke betale noe. når jeg snakket med smb de byttet abonnement mitt tilbake til Telenor. nå de ber meg om å betale regning til abonnement Jeg har ikke brukt, jeg anbefaler ikke bruk smb mobil jeg føler at de lurer deg.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er uheldig å høre at du har fått inntrykk av at du ble oppringt fra Telenor, dette tar vi på det største alvor. Vi benytter oss av Telenor sitt nett, men vi er en selvstendig mobiloperatør. Det er viktig for oss å gi riktig og tydelig informasjon til våre kunder, og jeg beklager hvis dette ikke har vært tilfellet her. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort oppsummering av saken? Da kan jeg se nærmere på hva som har skjedd og forsøke å finne en god løsning. Mvh Birgitte SMB Mobil
Ringte for å få ny QR kode. Det ble ordnet med en gang.
Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du fikk den hjelpen du trengte raskt. Vi streber alltid etter å løse alle henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Mvh Charlotte SMB Mobil
Presiserte overfor selger at det ikke var aktuellt å skifte leverandør. Etter noen minutter får eg SMB med takk for at eg valgte SMB. Dagen etter ny purring på svar på meldingen. Det må vere mulig for en selger å ta et nei for et nei.
Hei Asgeir, Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Jeg beklager at du følte deg presset i samtalen med selgeren, det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve interaksjonen med oss. Vi tar ditt 'nei' på alvor og respekterer det. Det hadde vært fint om du kunne sende meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og tidspunkt du ble kontaktet slik at jeg kan se nærmere på saken. Vi tar denne tilbakemeldingen med oss videre og vil bruke den for å forbedre kommunikasjonen og tjenestene våre. Mvh, Charlotte SMB Mobil
Uansett hva jeg spør dem om så får jeg svar raskt og de løser der hver gang.
Hei Kyrre, Takk for din positive tilbakemelding! Det er alltid vårt mål å gi rask og effektiv hjelp til alle våre kunder, og vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med servicen vår. Mvh Charlotte SMB Mobil
Fornøyd med dekning. Ikke merket noe forskjell så blir 5 stjerner fra meg :)
Hei Kristin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen vår! Vi jobber kontinuerlig for å sikre best mulig dekning for våre kunder, så din tilbakemelding er svært verdsatt. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ikke si ja over tlf. Be om å få en skriftlig avtale. Lukta ugler i mosen fra jeg tok tlf og når tilbudet er for godt til å være sant så er det ofte det. De ville gi meg 50gb for 299 i måneden. Spurte om å få tilbudet på mail noe de ikke kunne gjøre da dette ikke var deres praksis. Og jo mere jeg pushet på at jeg jeg ville lese vilkårene og avtalen skriftlig før jeg inngår noe som helst, ble personen mer og mer agressiv og ønsket bare å starte ett opptak hvor vi innngår en muntlig avtale. Jeg takket pent nei og leste på nettet etterpå at flere er forsøkt svindlet av dem. Jeg ville ikke trodd ett ord av hva de sier. Virket som om det var 3 års bindingstid som han prøvde å skjule.