SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De tar kontakt pr. telefon og gir intrykk av å være fra telenor, en må spørre flere ganger før de informere om at de ringer fra SMB Mobil. De opp gir priser som er uten mva, selv om en informerer om at dette er ett privat nr.. Det blir ikke informert om at det er bindings tid på 36 mnd. under slags fremstøtet på telefon, heller ikke at det er store kostnader forbundet med bindingstiden. Bindingstiden legges kun inn i ordrebekreftelsen, som de seender under salgsfremstøtet og stresser deg til å godta. Samt at det er 4500,- + mva dersom du ønsker å gå ut av avtalen. Kan ikke anbefale SMB mobil til noen, hold dere langt unna. Virker som de har dette med å lure folk som en del av sin forretnings ide.
Hei Kjell, Takk for at du deler din erfaring med oss. Vi beklager dersom det har vært noen misforståelser eller manglende klarhet i kommunikasjonen om våre tjenester. Våre selgere skal ikke gi inntrykk av å være fra Telenor. Vi er en selvstendig operatør som benytter oss av Telenor sitt nett. Det skal fremkomme i samtale med selger og i sms som sendes før avtaleinngåelse at det er SMB Mobil som er operatør og om det er avtaletid på abonnementet. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Kan du ta kontakt med oss på [email protected] med en kort oppsummering av din erfaring og telefonnummeret ditt, så vi kan gjennomgå saken grundig? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ikke la deg lure!!! SMB mobil driver ikke med rent spill. Da jeg fikk en telefon om at de kunne tilby et billigere abonnement enn Telenor og jeg fortalte dem mange ganger at jeg bare skulle være i Norge i 2 mnd. og de bekreftet mange ganger på telefon at det var ikke noe problem, lurte de meg til å signere et abonnement som hadde 36 mnd. bindings tid! Etter flere klager fra meg og en email hvor jeg truer med å gå til forbruker tilsynet lot de meg gå kostnadsfritt. Men det endte allikevel med at jeg har betalt alt for mye i regninger, for de avsluttet ikke abonnementet mitt når de skulle og krever derfor penger etter at det egentlig var avsluttet. Ikke å anbefales!! Bare tull! Jeg skal gå til forbruker tilsynet og melde dette fra, for dette firmaet driver ikke med rent spill.
Hei Trine, Vi beklager å høre om din negative erfaring. Dette er ikke standarden vi streber etter. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljene, så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Takk for at du tok deg tid til å si fra. Din tilbakemelding er viktig for å hjelpe oss forbedre. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Opplever god kundeoppfølging, og grei pris. Har ikke noe å utsette på produktet!
Hei Anders, Takk for at du deler din erfaring med oss! Det er flott å høre at du er fornøyd med kundeoppfølgingen og synes prisen er grei. Vi jobber kontinuerlig for å sikre at våre kunder får god service og verdi for pengene. Din tilbakemelding betyr mye for oss, og vi er glade for at du ikke har noe å utsette på produktet vårt. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Mobilabonnementet fungerer godt! Ingen forslag til forbedringer
Hei Ellen, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er kjempebra å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt og at alt fungerer som det skal. Det er alltid godt å få vite at våre kunder er tilfredse, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Da jeg skiftet abonnement til SMB mobil var det på grunnlag av lovnaden av en lavere fastpris enn det jeg hadde fra før. Dette var ikke enn realitet, og jeg sitter nå på en avtale som binder meg i 36 mnd. Men det skal sies at jeg ble oppringt av SMB sine medarbeidere for å høre om hborvidt jeg var fornøyd, og jeg fikk da justert min avtale.
Hei Åsa, Takk for at du deler din erfaring med å bytte til SMB Mobil. Vi beklager å høre at du opprinnelig ikke fikk den prisfordelen du forventet. Det er viktig for oss å være transparente om våre priser og vilkår, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Det er godt å vite at våre medarbeidere har fulgt opp og justert avtalen din. Vi setter pris på muligheten til å forbedre situasjonen og håper at den justerte avtalen nå møter dine forventninger bedre. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Alltid forutigbar faktura med gode priser. anbefaler smb mobil
Hei Besha, Takk for din flotte tilbakemelding! Det er kjempebra å høre at du er fornøyd med forutsigbarheten i fakturaene våre og synes prisen er god. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi er glade for at du setter pris på tjenestene vi tilbyr. Vi jobber kontinuerlig for å opprettholde høy kvalitet og god verdi for våre kunder. Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive, og vi ser frem til å fortsette å levere tjenester du kan stole på. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med sentralbordet og appen! Anbefales.
Hei Inna, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din. Kjempebra å høre at du er fornøyd med sentralbordet og appen vår! Det betyr mye for oss å få tilbakemeldinger som din. Vi jobber hardt for å holde ting på topp, så det er flott å vite at du liker det vi gjør. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil