SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var i en hyggelig samtale idag med en som kom ifra SMB, han fikset en avtale til meg og hele familien så jeg fikk samme kriterier som jeg hadde i Telenor bare til en lavere pris, jeg var skeptisk i starten å trodde kanskje jeg ville spare små penger, men det visste seg at jeg sparte 1600kr på 4 telefoner måneden når jeg byttet. Fikk også en avtale tid så jeg er sikret den prisen jeg fikk. Anbefaler og råder alle til å ta en titt👍👍
Hei Andreas J, Takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Det er gledelig å høre at vi kunne tilby en løsning som passet dere, og at du merker en betydelig forskjell i pris. Det er nettopp denne type opplevelser vi ønsker for våre kunder. Vi setter stor pris på din anbefaling og skal fortsette å jobbe hardt for å gi deg og alle våre kunder best mulig service. Hvis det er noe mer vi kan assistere med i fremtiden, er det bare å ta kontakt. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Troverdig selskap som holder sine ord. Identisk Telenor dekning og god kundeservice. Bedre avtaler til lavere priser. Vært fast kunde i flere år! :)
Hei Kristine, Tusen takk for de positive ordene! Vi er veldig takknemlige for at du har valgt SMB Mobil, og vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår dekning, kundeservice og priser. Vi setter stor pris på lojaliteten din gjennom årene! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Opplever Akuratt samme dekningen som når jeg var hos Telenor og prisene er mye bedre. Også veldig betryggende med prisgaranti på 36 Måneder
Hei Reidar, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både dekningen og prisene våre. Vi streber alltid etter å tilby den beste verdien for våre kunder, og det er veldig oppmuntrende å høre at du setter pris på vår prisgaranti på 36 måneder. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fornøyd med våre abonnement hos SMB, god dekning, da vi må ha Telenordekningen hjemme hos oss, lave priser og utmerket kundeservice. Anbefaler!
Hei Linda J, Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Det er flott å høre at du er fornøyd med både dekningen, prisene og kundeservicen vår. Vi streber alltid etter å gi våre kunder den beste opplevelsen mulig, og din tilbakemelding er en flott bekreftelse på at vi gjør det riktig. Takk for at du anbefaler oss videre, det betyr mye for oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Disse kakerlakkene gir etter beste evne uttrykk av å ringe fra telenor, og lirer deg til å fornye/fortsette abbonement der, med gode priser, selvfølgelig uten at mva nevnes. Dette er det samme opplegget som medieomtalte unifon holder på med, hvor de tjener penger på å lure folk til å takke ja til abbonement for så å tjene penger på bruddgebyr når folk finner ut at de er lurt.
Hei Thomas, Takk for din tilbakemelding, og beklager hvis det har vært misforståelser eller feilinformasjon gitt i samtale med en av våre selgere. Det er ikke vårt mål å forvirre eller villede noen av våre potensielle kunder. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de ringer fra en annen operatør. De skal alltid presentere seg selv og hvilken bedrift de ringer fra i begynnelsen av samtalen. Prisene som diskuteres oppgis eksklusiv mva da det er bedriftsabonnement, og dette skal være tydelig kommunisert både i samtale med selger og står også i SMS`en som sendes før avtaleinngåelse. Hvis dette ikke har vært tilfelle, beklager vi det og vil gjøre vårt beste for å rette opp i dette. Send meg gjerne en epost til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så kan jeg undersøke saken nærmere. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Manipulerende kvinnelig selger ringer og gir inntrykk av et godt pristilbud som de lover å ikke øke pris på i 3 år. Hun bruker ord som ikke sier noe om at dette er en treårsforpliktelse. Ber meg godkjenne sms hun sender på avtalen mens hun er på telefonen. Jeg blir overrumplet. Og pleier ikke bli det av selgere, men denne var intens. Dette viser seg så å være avtaletid på 3 år. Et begrep som Ikke er brukt i samtalen. Jeg følte meg veldig lurt. Kontakter smb mobil og en leder ringer etter hvert tilbake og tilbyr meg å prøve dem noen måneder. De trekker avtaletiden skriftlig. Gir meg altså ved dette medhold i at jeg ble lurt inn i dette. Etter noen dager sier jeg opp abonnementet. Vil ikke prøve dem eller ha mer med m bedriften å gjøre. Alt er dårligere enn abonnementet jeg hadde. Det som skulle koste ca 250 kr endte på få dager ned å koste 1008 kr. Etter å ha betalt det anså jeg meg ferdig. Men nå kommer 608.75 kr de mener jeg skal betale i oppsigelsestid i tre måneder. Dette nekter jeg å gjøre. For ved å få medhold i at jeg ble lurt inn i avtale ved å bli løst fra kontrakten, og tilbud om å prøve dem, og betalte ( dyrt) den korte tiden i mai jeg prøvde dem og sa opp etter noen dager anser jeg det feil skulle ha oppsigelsestid .
Hei Anne, Takk for din melding. Vi er lei oss for å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, og vi vil gjerne gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Det er svært viktig for oss at alle kunder forstår de avtalene de inngår med oss, og vi tar din tilbakemelding om at dette ikke ble kommunisert til deg på en klar og tydelig måte, alvorlig. Selgerne våre er opplært til å gi fullstendig og nøyaktig informasjon om alle aspekter ved avtalene vi tilbyr, inkludert eventuelle avtaleperioder. Hvis dette ikke har vært tilfelle, er det noe vi absolutt vil undersøke og rette opp i. Jeg forstår at du allerede har vært i kontakt med oss om dette, men hvis du er villig, vil vi gjerne diskutere saken din ytterligere for å finne en løsning som du er fornøyd med. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så skal jeg se nærmere på saken. Mvh, Birgitte SMB Mobil
God og effektiv service. Hyggelig og imøtekommende person i andre enden.
Hei Oklando, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du har hatt en god opplevelse med vår service. Vi jobber alltid for å være effektive og imøtekommende, så det er flott å høre at du har merket det. Mvh, Birgitte SMB Mobil