SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk en telefon av en selger som presenterte seg på en måte som gjorde at det hørtes ut som han ringte fra en avdeling i mobilselskapet jeg allerede er tilknyttet. Han beklaget at de hadde oppdaget det så seint, men at jeg skulle vært overført til en annen avdeling for å få bedre pris. I tillegg skulle jeg få et gavekort på 750kr på mitt neste kjøp på telefon gjennom dem. Han tilbyr meg en pris han sier er halvparten av det jeg betaler i dag (som jeg rasket regnet ut at det ikke var, var mer som 30% men det var en god pris). Han referer også til at "jeg sikkert har fått mailen fra mobilselskapet mitt om at prisene deres skal øke." Noe jeg ikke finner når jeg søker i mailen min. Plutselig er det en del ting som ikke gir mening, så jeg begynner å stille spørsmål, blant annet hva slags selskap dette er. Jeg stusser på at jeg ikke har hørt om det. Og stiller også spørsmål ved at han refererte til det som en avdeling av mobilselskapet, jeg ber han blant annet utdype hvordan bedriftstrukturen der er. Og legger til at jeg er kjempefornøyd med mobilselskapet jeg har i dag og ønsker egentlig ikke å bytte. Da blir han veldig nølende, og så nesten litt aggressiv og lurer på hva i alle dager som er så bra med det selskapet at jeg ikke vil ha en mye bedre pris? Han begynner også å bable noe om Telia og at begge selskapene er tilknyttet dem, og også at jeg sikkert har veldig dårlig dekning på det abonnementet jeg har i dag. Noe jeg ikke har opplevd. Så, for å gjøre en lang historie kort, ba jeg han sende meg et tilbud på epost så kunne jeg ta en titt, men da ble han opprørt og sa at "det er ikke sånn jeg opererer, skjønner du!" Så da takket jeg nei, og avsluttet samtalen.
Hei Ane, Takk for din tilbakemelding! Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om samtalen? Mvh Birgitte SMB Mobil
Har fått god hjelp når ting ikke har fungert i oppstarten , ingen ventekø, og de ringer tilbake når de har lovet.
Hei Mart S, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du har fått god hjelp under oppstarten, og at vår innsats for å unngå ventetid og holde løfter om å ringe tilbake har møtt dine forventninger. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å anerkjenne vår service. Ditt innspill er viktig for oss, og det motiverer oss til å fortsette å tilby rask og pålitelig kundeservice. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Styr unna!! Svindel så det holder. Hadde akkurat inngått avtale hos en annen leverandør , men selger overtalte meg til ikke å gjøre det da han mente det var et veldig dårlig valg. Han lovet at han skulle fikse bruddgebyr med det andre firmaet og de skulle stå for eventuelt beløp. Dette var ren løgn! Det kunne de ikke gjøre sa de etterpå. Så står jeg der med 2 bindende abonement !!! De er ikke interessert i å få meg ut av situasjonen som de har stelt i stand for meg. Er dette virkelig lov?!
Hei Tove S, Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike saker svært alvorlig og ønsker å undersøke dette nærmere for å forstå hva som har skjedd og hvordan vi best kan bistå deg med å løse situasjonen. Det er viktig for oss å rette opp i eventuelle feil og misforståelser. Hvis selger har lovet noe som ikke stemmer så må vi selvsagt rydde opp i dette. Dersom saken din ikke er løst enda ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss. Kan du være så snill å sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om din sak, slik at vi kan ta tak i saken din? Mvh, Birgitte SMB Mobil
De ringer enkeltmannsforetak, og starter en samtale med "hallo sjef! Prater eg med ***. Ja hei du! " Altså hva slags uproff måte er dette å ta kontakt med noen på? Og på de andre omtalene jeg leser, så tyder mye på at dette er ren svindel og noe man fint bør styre unna. Fornøyd med operatøren vi har, so no thank u!
Hei Daniella, Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Jeg beklager hvis tonen i samtalen du opplevde ikke møtte dine forventninger til profesjonalitet. Det er absolutt ikke vår intensjon å fremstå som uprofesjonelle eller uformelle på en måte som oppfattes negativt. Vi tar din og andres tilbakemeldinger alvorlig, da de er viktige for at vi kan forbedre vår kundekommunikasjon. Det er viktig for oss å formidle respekt og profesjonalitet i alle våre samtaler. Selv om du er fornøyd med din nåværende operatør og ikke ønsker å bytte, setter vi pris på din ærlighet. Din tilbakemelding hjelper oss å forstå hvordan vi kan forbedre våre tjenester og kundeopplevelser. Hvis det er noe mer du ønsker å diskutere eller gi tilbakemelding om, vennligst ta kontakt på [email protected]. Mvh, Birgitte SMB Mobil
De fremstår og presenterer seg som om at de ringer fra en eller annen bedriftsavdeling fra Telenor, svarer nesten unnvikende når man spør om hvor dem ringer fra. I tillegg er dem orienterte mot bedrifter, så alle rettigheter man har som privatperson faller bort, men dem tilbyr at man "bare bruker organisasjonsnummeret for å få rabatten" men kan fremdeles ha et privatabbonement, og opplyser ikke på samme tid om at det vil bli et bedriftsabbonement likevel, det innebærer også et vanvittig oppsigelsesgebyr om man er så uheldig å takke ja før man får tenkt seg om. Abonnementene dem tilbyr er stortsett verre på pris enn det man får hos f.eks Telenor, om man sammenligner hva man får for pengene hos Telenor.
Hei Eirik, Takk for at du deler din opplevelse. Vi beklager hvis det har vært noen misforståelser eller hvis kommunikasjonen fra vår side har virket unnvikende. Det er viktig for oss å presisere at vi aldri skal utgi oss for å være en annen operatør, inkludert Telenor, og all kommunikasjon skal være klar og tydelig. Hvis det ikke allerede er gjort ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss direkte på [email protected], slik at vi kan se på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Lang bindingstid og bedriftsabonnement uten at jeg har behov for det.. føler meg lurt av selger fra dere
Hei Stein S, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at ting ikke ble som du forventet, og at du føler deg lurt. Det er ikke sånn vi vil at noen skal ha det. Send oss en e-post på [email protected] med litt info om saken din, så skal vi se på hvordan vi kan gjøre ting bedre for deg. Mvh, Birgitte SMB Mobil
God og tilgjengelig kundeservice, og greie priser .
Hei Steinar, Takk for flott tilbakemelding! Det er supert å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og finner prisene våre greie. Å være tilgjengelig og tilby god service er topp prioritet for oss, og vi er glade for at vi møter dine forventninger. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil