SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjempefornøyd. God velkomstsamtale og oppfølging underveis. Telefonen fungerer aldeles utmerket. God og rimelig pris på abonnementet.
Hei Ole, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Birgitte SMB Mobil
Lite igjen for pengene, har ikke efaktura, lang bindingstid, som er umulig å komme ut av!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen etter å ha blitt kunde hos oss. Vår målsetning er å være prisleder for mindre bedrifter, med full telenordekning. Når det gjelder e-faktura, så tilbyr vi ikke dette da det er bedriftsabonnement. Send meg gjerne en e-post på [email protected], med beskrivelse av det du er misfornøyd med, så skal vi se hva vi kan gjøre for deg! Mvh Birgitte SMB Mobil
Responderer ikke på mail til kundeservice, har ingen vakttelefon, holder ikke avtale ihht utsendelse av sim kort
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har opplevd manglende respons fra vår kundeservice og at vi ikke har oppfylt vårt løfte om utsendelse av SIM-kort som avtalt. Dette er absolutt ikke standarden vi streber etter, og jeg forstår hvor frustrerende dette må være for deg. Vi har normalt kort svar tid på vår kundeservice. Kan du ta kontakt med oss på telefon eller e-post: [email protected] dersom din sak fremdeles ikke er løst. Mvh Birgitte SMB Mobil
Dere bedrar kundene fra starten av. Deres operatør sa at dere dekker hele boten fra forrige operatør, at jeg sender dere fakturaen fra dem og alt vil bli betalt. Jeg sendte den, og svaret jeg fikk var at jeg må betale alt selv, og at det ikke var noen skriftlig bekreftelse. Total svindel.Jeg vil skr
Hei Maryna, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en dårlig start på kundeforholdet her. Dersom det er avtalt at vi skal dekke bruddgebyr fra tidligere operatør vil dette krediteres over fremtidige fakturaer. Det forutsetter at dokumentasjon på betalt bruddgebyr (maksimalt 3000,- pr abonnement) fra avgivende operatør oversendes oss. Dersom din sak ikke er løst ber jeg deg ta kontakt med meg på [email protected]. Mvh Birgitte SMB Mobil
Er et lite troverdig mobilselskap. Aldri snakk om bindingstid fra selger, så viser det seg at det er 36 mnd. Hele tiden små/mindre beløp som føres opp på fakta. Useriøs aktør som anbefales å holde seg langt unna.
Hei Arne, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du ikke har fått korrekt informasjon fra selger. Det skal fremkomme i samtalen og verifiseringen om det er avtaletid, i tillegg til at det skal stå i sms som bekreftes før avtaleinngåelse. Jeg ønsker gjerne at du tar kontakt med meg på [email protected] med denne informasjonen samt det du skriver om de mindre beløpene som føres på faktura. Da kan vi hjelpe deg med å tilpasse abonnementet til ditt behov samt se på det du nevner rundt avtaletid. Mvh Birgitte SMB Mobil
Godt fornøyd med mitt mobilabonnement. Fungerer godt til mine behov.
Hei Hans, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er godt fornøyd med ditt mobilabonnement. Takk igjen for din positive omtale, det setter vi stor pris på. Mvh Birgitte SMB Mobil
Greit, praktisk abbonement.jeg villeimidlertid gjerne hatt regning på mail og betale på Vipps.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med abonnementet. Det er mulig å motta faktura på e-post. Ta kontakt med oss på [email protected] dersom du ikke har fått det på e-post enda. Vedrørende betaling via Vipps, så kan det hende dette er noe vi klarer å få på plass i fremtiden. Mvh Birgitte SMB Mobil