Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeagenten ga meg et utfyllende svar å en meget god forståelig svar på mitt 1. Spm. Selv om jeg syns jeg betaler mye for mine abonnement, på det 2'dre spørsmålet som er frustrerende for meg og som jeg viste som lå over kundeagentens lønnsnivå så hjalp han meg så godt han kunne som jeg som kunde forventer av god service, ikke bare det men kom med mulige løsninger og teorier hva problemet var samt at han gjorde det beste ut av situasjonen og sendte også spørsmålet videre til teknisk, spørsmålet er av en vanskelig karakter som Telenor ikke kunne svare på som da forskjøv problemet til talkmore selv om det var dem som representerte problemet! Kundeagenten gjorde absolutt mer enn det han måtte, så 5 i score er en underdrivelse. Hvis jeg skulle ha valgt en kundeagent så var det han! Å lønnspålegg fortjener han virkelig. Mvh Johnny S
Hei Johnny! Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble så godt ivaretatt av vår kundeagent. Vi setter stor pris på din anerkjennelse av den utfyllende og forståelige responsen du mottok, samt den ekstra innsatsen som ble lagt ned for å finne løsninger på ditt frustrerende problem. Vi er stolte av våre dedikerte medarbeidere og deres engasjement for å gi best mulig service. Takk igjen for din tilbakemelding, og ikke nøl med å kontakte oss hvis du trenger mer hjelp eller assistanse i fremtiden. Mvh. Halima 💛
Hyggelige folk å prate med, de er behjelpelige å løsningsorienterte :0)
Hei Phillip! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk langhelg! 😊🌟 Mvh. Halima
God service og gode svar på spørsmål. Hjelpsom og hyggelig person jeg snakket med.
Hei Wenche! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
God dekning over alt. Best av alt er at de har super kundeservice og er alltid hyggelige. Prisen er bra, men det er ikke det viktigste for oss.
Hei Marianne! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen vår og spesielt med vår kundeservice. Det er flott at du setter pris på både servicen og prisene våre. Vi jobber hardt for å gi våre kunder den beste opplevelsen, og det er hyggelig å høre at vi lykkes. Ha en fin 17.mai feiring! Mvh. Halima 💛
Gir feil informasjon! Setter opp prisen uten varsel. kundebehandling i ettertid er ikke løsningsorientert! Dårlig kundeopplevelse etter nesten 20 år som kunde
Hei Tahir! Takk for din tilbakemelding, og vi beklager på det sterkeste den dårlige opplevelsen du har hatt med oss. Det er svært viktig for oss at våre kunder føler seg godt ivaretatt og får korrekt informasjon. Vi tar dine kommentarer på alvor, og vi vil gjerne undersøke nærmere hva som har skjedd med prisendringen og den påfølgende kundebehandlingen. Ta kontakt med oss på [email protected]. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Veldig bra å bruke Talkmore som abonnement. Jeg er veldig fornøyd med det og har brukt Talkmore i åtte år.
Hei Tesfaldet! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd med Talkmore i åtte år. Vi setter stor pris på din lojalitet og støtte. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh. Halima 💛
God service! Hyggelig kundebehandler med gode løsninger. :)
Hei Hilde! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Raskt svar. Hyggelig å prate med. Guide mej gjennom alt på en enkel måte.
Hei Tom! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du fikk raskt svar og hadde en hyggelig samtale med oss. Det er flott å vite at vi kunne guide deg gjennom alt på en enkel måte. Ha en fin 17.mai feiring! 💛 Mvh. Halima
Ble ringt av påtrengende selger, som ikke introduserte seg selv. Mente jeg hadde vært tidligere kunde hos telenor og derfor han ringte fra datterselskapet, selv om jeg aldri har brukt noe annet enn telia. Sa at telia kun hadde 2000 dekningsmaster og at han kunne tilby 10000 hos talkmore, prøvde å presse meg til å kjøpe ubegrenset data til 100kr mer enn jeg betalte idag og lovte meg mye bedre kvalitet. Selgeren var en 18 åring som ringte fra (anonymisert lokasjon), ble tydelig sint over at jeg ikke ville ha avtalen og spurte meg om fødselsnummeret mitt. Når jeg sa nei la han bare på uten å si hade, 2 dager senere ringt en annen selger "fra talkmore" som presenterte samme avtale som om jeg ikke nettop hadde sagt nei
Hei Fillip! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er veldig beklagelig å høre om din negative opplevelse med våre selgere. Dette er absolutt ikke i tråd med våre verdier eller standarder for kundeservice. Vi tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig og vil undersøke saken nærmere. Vi vil gjerne rette opp i dette og sørge for at slike situasjoner ikke gjentar seg. Vennligst kontakt oss direkte på [email protected] slik at vi kan få mer informasjon og hjelpe deg videre. Takk igjen for at du tok deg tid til å informere oss om dette.💛 Mvh. Halima
God kundeservice, fine priser og flink til å hjelpe deg!
Hei Andreas! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Godt fornøyd,god kundebehandling. Litt lang ventetid,men det må en nok tåle 🙂
Hei Geir! Takk for den positive tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er godt fornøyd med vår kundebehandling. Vi beklager ventetiden, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre responstider. Din tålmodighet er svært verdsatt. Hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er vi alltid her for deg. Mvh. Halima 💛
Nå teller vi bare timer til vi er kunde tilbake hos Talkmore, akkurat nå er det 20 timer. Pga. at vi gjorde endringer på vårt TV system i bobilen ble vi anbefalt Ice. Har nå brukt Ice i ca to mnd,r, helt grusomt, dårlig dekning, har kjørt langs hovedveien både i Norge og Sverige mellom nord og sør, masse og lange bruddstykker, har aldri sett 5G på våre telefoner, selv om vi (jeg og kona har 5G telefon). Ice sier at de også benytter Telia sitt nett, det har vi heller ikke sett, derimot Tele2. Ice er gode på å svare raskt på telefonen, men her stopper det, ingen løsninger, oppfatter manglende kompetanse, sier de skal ringe tilbake, men det har aldri skjedd i den tiden vi har vært kunde. Har tidligere vært kunde hos Talkmore i ca 6. - 7 år. Aldri opplevd noe sånt. Hvis Talkmore fortsatt er sånn som vi alltid har opplevd det, kommer vårt kunde forhold til å bli problemfritt!😃 Mvh Øystein
Hei Øystein, Tusen takk for at du deler din erfaring med oss, og velkommen tilbake til Talkmore! Vi er glade for å høre at du har valgt å returnere til oss. Det er trist å høre om de problemene du har hatt med dekning og kundeservice hos tidligere operatør, men vi er her for å sikre at du får en problemfri opplevelse igjen. Vi setter stor pris på lojaliteten din og din tillit til oss gjennom årene. Hvis det er noe som helst vi kan gjøre for å gjøre overgangen din så smidig som mulig, eller om du har spørsmål, er det bare å ta kontakt. Vi ser frem til å ha deg som kunde igjen! Mvh. Halima 💛
Etter 31 år som Telenor kunde så var tiden moden for et bytte. Talkmore er riktignok eid av Telenor men det er bra at de beste på kundeservice fulgte med over, og de beste prisene både på ekstra sim og på datapakkene. Jeg gikk i lojal-fella og venter 10 år for lenge 😊
Hei Gunnar! Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med overgangen til Talkmore. Vi er stolte av vårt fokus på kundeservice og våre konkurransedyktige priser på ekstra SIM-kort og datapakker. Din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette å levere den beste servicen til våre kunder. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, er vi her for å hjelpe. Velkommen til Talkmore! 💛 Mvh. Halima
Talkmore er utrolig gode på kundeservice, imøtekommende og løsningsorienterte. Har erfaring fra flere år med dem
Hei Tone! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Reklamen om best på kundeservice stemmer faktisk. Anbefales
Hei Grim! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du opplever oss som best på kundeservice. Vi setter stor pris på din anbefaling og vil fortsette å jobbe hardt for å gi deg den beste opplevelsen. Mvh. Halima 💛
Rimelig abonnement med Telenor dekning. Rask og hyggelig kundeservice!👍
Hei Tom! Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med våre rimelige abonnementer og Telenor-dekning. Vi er glade for at du opplever vår kundeservice som rask og hyggelig. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh. Halima 💛