Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige folk som svarer og hjelper deg med det jeg ikke får til sjøl.
Hei Bjørn, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Veldig fint å se at du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med vårt kundesenter og at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Telenordekning til nesten halve prisen av det jeg betalte som telenorkunde. Da jeg ringte Talkmore fikk jeg god service fra en god kundebehandler, god informasjon om det jeg lurte på, og ikke minst et godt tilbud på en tilleggstjeneste jeg hadde behov for. Veldig fornøyd! Eneste minuset er at det var lang ventetid når jeg ringte kundetelefonen deres, uten mulighet for å heller bli oppringt når det var min tur i køen. Det hadde vært en super fordel.
Hei Anita, Dette var utrolig gøy å lese! Dette er akkurat det vi i Talkmore strever for: Full Telenordekning, til Talkmorepriser. Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding og omtale. Angående kø på telefonen tar vi med oss videre, og jobber alltid med å forbedre dette. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Veldig bra. Fornøyd med dekning og app. God kundeservice.
Hei Martin, Fantastisk å se at du er fornøyd med dekningen og appen, og at du har hatt en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Dette setter vi så stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Dekning og bruk av abonnementet har fungert veldig fint, har heldigvis ikke opplevd problemer der jeg har trengt å benytte meg av kundeservice, men er nå andre gang de har flyttet meg over på et dyrere abonnement med mer data som jeg ikke trenger eller har bedt om. Når prisene generelt er så mye høyere enn markedet ellers driver jeg nå og leter etter ny mobiloperatør før neste prisøkning slår inn!
Hei Stian, Tusen takk for din tilbakemelding! Det stemmer at vi har justert vår portefølje, men dette betyr ikke at alle abonnement har blitt dyrere/gått opp i størrelse. Vi ønsker gjerne å se nærmere på ditt abonnement og finne en løsning som passer bedre for deg. Hvis du tar kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å finne en løsning som passer bedre for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Talkmore er raske & enkle . Grei oversiktelig & ukomplisert app. Gode blide & vennlige hjelpere om man ringer de. ✍🏻🏆
Hei Birte, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Så utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss som operatør. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Bra dekning.Har vært billigst frem til nå men nå vurdere vi andre. De har kvitta seg med noen abonnementet og flytta kundene over på andre de tenker passer som da er dyrere. Problemer med nettside og app gjør det vanskeligere å være fornøyd. Har ikke kommet inn på flere uker, og da har jeg også hatt kontakt med kundeservice som er oppe innimellom.
Hei Hege, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er helt riktig at vi har justert porteføljen, men dette betyr ikke at prisen har økt på alle abonnement. Vi ønsker gjerne å se nærmere på ditt abonnement slik at vi kan finne en bedre løsning som passer for deg, i tillegg til å se på problemet du har hatt med innlogging på app/mine sider. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Ha en fin dag, hilsen Marcus
Veldig serviceinnstilt, imøtekommende, hyggelig og var veldig på med dette å hjelpe til med å finne beste løsningen. 10/10👍
Hei Emre! Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Dette var utrolig gøy å lese! Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette skal vi ta med oss videre. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Samtalen med saksbehandler var Klar profesjonelle og hyggelige
Hei Salim, Tusen takk for fin omtale. Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi tar denne tilbakemeldingen med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Jeg skiftet til tm for tre mnd siden,og er kjempefornøyd med et veldig serviceinnstilt selskap 👍😀
Hei Bjørn, Så utrolig gøy å lese! Utrolig fint at du som ny kunde har hatt en så god opplevelse med oss allerede etter 3 måneder. Dette tar vi med oss videre. Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en riktig god dag videre, hilsen Marcus
Superfornøyd med dekning og alt det der, men no har dei blitt alt for dyre
Hei Linn, Takk for din henvendelse. Supert å se at du er fornøyd med den gode dekningen vi kan tilby! Dette skal vi ta med oss videre. Når det kommer til abonnement og pris du har i dag så kanskje det er noe vi kan se på. Hvis du kontakter oss på [email protected] så skal vi se om vi kan finne en løsning som passer bedre for deg. Tusen takk for god tilbakemelding! Hilsen Marcus
Super hyggelig kundebehandler og veldig behjelpe til en som ikke er så inne i det de driver med. Anvefales på det varmeste.
Hei Gro! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du hadde en super hyggelig opplevelse med vår kundebehandler, og at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Helt håpløst når det er tekniske feil hos Talkmore, og det er helt umulig å få tak i de på 3 dager i pinsen.
Hei Missfornøyd! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste for de tekniske problemene og for at det har vært vanskelig å nå oss i pinsen. Vi setter pris på din tålmodighet og forståelse. Hvis det fortsatt er noe vi kan hjelpe deg med, vennligst ta kontakt med oss på [email protected], så vil vi gjøre vårt beste for å løse problemet ditt. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Kjempe bra folk på kundeservice. Alltid hyggelige og løsnings orientert . Det eneste minus er åpningstider . Vært i Telenor før i 40 år der var det 24/7
Hei Morten! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Jeg har aldri blitt løyet til, summen har ikke endret seg uten grunn etter en viss tid. Talkmore fulgte meg opp som kunde, kan ikke huske uhøflige, frekke ansatte gjennom alle disse årene. Jeg setter pris på all forutsigbarhet, alle løfter som ble holdt, for gode priser og fantastiske ansatte. Det føles litt vemodig og si ha det godt og god sommer. Men hvem vet, kanskje vi møtes igjen snart.
Hei Elisabeth! Tusen takk for den varme og rørende tilbakemeldingen! Det betyr mye for oss å høre at du har hatt en så positiv opplevelse med Talkmore gjennom årene. Vi setter stor pris på din lojalitet og de fine ordene om vår kundeservice og våre ansatte. Det er trist å se deg gå, men vi ønsker deg alt det beste fremover. Hvis det skulle være noe vi kan gjøre for deg i fremtiden, eller hvis du bestemmer deg for å komme tilbake, vil vi alltid være her for å ønske deg velkommen med åpne armer. Ha en fantastisk sommer! Mvh. Halima 💛
Man ringer inn og får den hjelpen , men når man ber om kreditering for hjelpen det er en ren irritasjon
Hei Niels! Takk for at du deler din tilbakemelding. Vi beklager at du har opplevd frustrasjon i forbindelse med kreditering. Det er viktig for oss at våre kunder får både god hjelp og en tilfredsstillende løsning på sine henvendelser. Vi ønsker gjerne å se nærmere på din sak for å forstå hva som har skjedd og finne en løsning. Vennligst ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte. Mvh. Halima 💛
Jeg har familie pakket jeg er veldig fornyes med derre tusen takk.
Hei Edlira, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår familieabonnement. Vi setter stor pris på din støtte, og vi er glade for å kunne gi deg og din familie en god opplevelse. Ha en fin dag og god 17.mai! Mvh. Halima 💛