Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstremt dyrt, dårlig dekning, problemer med nettsiden og en kundeservice som er helt udugelig og ikke svarer på henvendelser.
Sender faktura på 70kr hver måned etter at du har sagt opp kundeforholdet. Overfakturerer og sender faktura før du engang har blitt kunde.
Dårlig kundeservice som ikke vil innrømme egne feil og dyrt sammenlignet med andre på markedet
Dem fraskriver seg alt ansvar når ting ikke fungerer. Ingen kompangsjon for og være uten dekning i flere dager
Dårlig kundeservice opplevelser gang på gang. Uprofesjonelle og ufaglærte folk som tar seg godt betalt for dårlig service. Har vart kunde mange år, men aldri igjen.
Hjelper lite å ha grei nok pris til elendig dekning.
Jeg har knapt opplevd raskere og bedre kundeservice og jeg har fått god hjelp hver gang jeg har vært i kontakt. De løser henvendelsene raskt og kan tilby tilfredsstillende løsninger. Fin og oversiktlig administrering av eget abonnement på Min Side og god valgfrihet, priser og tjenester. Perfekt Telenordekning og mye for pengene. Dessuten har de god rabattordning for OBOS-medlemmer og man opptjener også cashpoints til Norwegian Reward.