Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra et Telenor Fri til Talkmores Fritt 4GB + EU for å spare penger. Hva skjer? Snakk om svindel. Fikk på kvelden samme dag som mobilabonnementet var tatt i bruk, beskjed om at datakvoten var brukt opp. Hadde knapt brukt 890 Mb av de 4 GB. Ble da så sur at jeg tvert gikk inn på nett og og søkte etter like billig moiblabonnement hos en annen operatør. Så hei og farvel Telenoreide Talkmore. Angrer bittert på at jeg byttet til dere. 9. januar vil et da 13 dager langt mareritt ta slutt. Får da et bedre mobilabonnement som gir hele 6 GB til samme månedspris.
God dekning, men kunne fått samlet hele familien på 1 faktura.
De sluttet å sende faktura, en feil dem selv sier de har gjort, så stenger de telefonen og slenger 200kr på regningen for å åpne telefonen igjen.
Gikk i samme fella som andre tenker jeg, hvor jeg ble lokket av noen cash points. Men man oppdager jo fort at prisene er lite konkurransedyktig og den største overraskelsen kom når jeg til slutt ville bytte igjen at de er såpass frekke at de tar betalt for en full måned ved bytte selv om det er den 2 i måneden så blir du betalende fullt på evt to mobil operatører. Alle andre jeg har vært borti før har såpass kundefokus at de SÅ KLART bare tar betalt for de få dagene du brukte samme måned ved operatør bytte. Det ble helt klart siste gangen jeg lar meg lure til å havne borti dette selskapet igjen. Så husk å si opp i god tid før måneds bytte og sørg for at den nye opperatøren aktiverer deg før ny måned da kun en dag over betyr at Talkmore skal ha FULLT betalt av deg.
Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen. De er alltid ute etter å gjøre meg ekstra fornøyd, med å gi meg en ekstra rabatt eller sette ned prisen, hver gang jeg ringer. Dekningen er som de sier på reklamen, den "kommer og går".
Bytta til Talkmore for å teste, men skremmande overforbruk av data. Eg har samme bruksmønster som før, men brukar opp datakvota ekstremt fort samanlikna med forrige leverandør. Eg vil garantert bytte tilbake til tidlegare leverandør etter at 1200 Norwegian Cashpoints er mottatt. Får berre håpe at det går i null...
Kan ikke kalle dette noe telefonfirma. Alt for dårlig, ingenting som henger sammen! Utrolig dårlig kundeservice og ingen hjelp å få.