Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere kan god kundeservice. Blide og hyggelige medarbeidere
Billig abonemang og god service i kundemotaket,anbefales 🥰
Måten henvendelsen ble håndtert og rådet meg som kunde.
Heisann Muhamer, Så flott å høre at du er fornøyd med hvordan kundeservice håndterte din henvendelse. Vi ønsker alltid å være her for kundene våre og det er fantastisk at dette var tilfelle hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Treffer hyggelige hjelpere som svarer vennlig og hjelpsomt,
Heisann Grethe, Med en vennlig tone kommer man seg som regel ganske langt :-) Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd hos oss i Talkmore. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover! Ønsker deg en fin helg, hilsen Jakob.
Vi halverte telefoneregningen da vi flyttet til Talkmore. I tillegg har vi full dekning i Tyrkia til samme pris som hjemme! Det har ingen andre kunnet tilby. Kundeservice er alltid hjelpsom, har presise kunnskaper og fikser våre behov på minutter. Kan det bli bedre?
Heisann Aage, Det er ikke mye som slår å lese så hyggelige tilbakemeldinger som dette! Det at dere er superfornøyde med alt fra dekning til kundeservice varmer et grønt Talkmore-hjerte. Vi skal fortsette å levere gode løsninger og super kundeservice i mange år fremover. Ønsker dere alle en riktig god helg, Hilsen Jakob.
Av alle mine kontakter, er «Talkmore» det firmaet hvor jeg sitter igjen med en god følelse av god kundebehandling og et firma med stor profesjonell kunnskap!
Heisann Tom, Wow, dette var virkelig en fantastisk tilbakemelding å få! Det at du sitter igjen med denne følelsen er bare helt magisk og gjør oss ekstra stolte over å være Talkmore. Tusen takk for fine ord Tom :-) Ønsker deg en fin helg, hilsen Jakob.
Informerer ikke om at de ikke utbetaler avbruddsgebyr som man må betale til gammel leverandør ved overgang til Talkmore. De legger dette inn som kredit på kundekonto, men opplyser ikke om at dette er kun til «nedbetaling» av fremtidige faktura på abonnement og ikke kan brukes i nettbutikk til å kjøpe ny mobil selv om det er ett og samme org.nr. Rett og slett lureri! Ikke klarte de overgangen til de heller så vi var uten telefon hele arbeidsdagen. Lite gjort den dagen….og ingen kompensasjon for tapt arbeidstid!