Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg, ble ringt av en veldig hyggelig å pålitelig selger, som var helt ærlig med meg, og sa han kunne gi meg noe bedre. Å jøsse meg, bedre kundebehandling og kvalitet skal man se langt etter. Hadde et lite spørsmål til kundeservice og det tok 30 sekunder så var de på røret. Føler jeg vant lotteriet når jeg gikk over til talkmore rett og slett. Verdien for pengene er på et ypperlig nivå, og jeg anbefaler alle som ønsker seg en trygg og god mobiloperatør å prøve ut talkmore. Eneste forbedringspotensialet ligger på, at de anskaffer e-sim til Apple watch. Bortsett fra dette så har jeg bare positive ting å si om denne operatøren, terningkast 6!!!
Hei Thomas! Wow for en utrolig hyggelig omtale, det setter vi enormt stor pris på 😁 Vi gjør det vi kan for å tilby ryddige og enkle produkter til en god penge, så slike tilbakemeldinger treffer oss litt ekstra. Jeg lover at vi skal gjøre alt vi kan for at du skal fortsette som en fornøyd kunde hos oss i mange år fremover, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg har vel vært innom alle telefonopratører gjennom livet. Jeg ser ut til å komme best ut av det med talkmore. Det er vel 4 gangen jeg tegner abbonement her. Fordi : jeg slipper å betale for en masse data jeg aldri bruker !!
Hei, Grorud! Så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med oss og ikke minst at du kommer best ut av det med oss som operatør. Vi får håpe du blir værende hos oss en stund nå, så skal vi passe på at du slipper ekstra kostnader 😄 Med vennlig hilsen Thomas.
Jeg har vært kunde av Talkmore i mange år Og kunne ikke tenkt meg annet enn Talkmore. Talkmore er best av alle
Hei Bjørn! Tusen takk for en meget hyggelig omtale og full score! Vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger og håper på mange flere år med deg som fornøyd kunde :-) Med vennlig hilsen Thomas.
Etterspurte fakturaer jeg ikke fant på ‘min side’ ringte så opp å fikk kopiene tilsendt på mail i løpet av et minutt . Super service rett før jul !!!! Tusen takk Talkmore
Hei, Lise! Det skulle bare mangle, jeg håper du fikk en riktig fin julefeiring :-D Med vennlig hilsen Thomas.
Vært Talkmorekunde i et halvt år nå, og kan si bare si godt om de. Skulle gjerne si jeg har hatt gode opplevelser med kundeservice, men alt har fungert så bra at jeg ikke har trengt å bruke de en gang! Ble overbevist av en veldig hyggelig selger også. Anbefales!
Hei, Stine! Dette er som musikk for mine ører, tusen takk for en veldig hyggelig omtale. Det er ikke noe som er bedre enn produkter som fungerer av seg selv, men om du har behov for å kontakte oss så er vi alltid der for å hjelpe :-) Med vennlig hilsen Thomas.
Talkmore er et bedre og mer medmennesklig selskap enn de fleste ut i markedet! Har hatt talkmore i alle år uten et problem
Heisann Ardo! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi setter virkelig stor pris på det. Ha en super dag videre :-) Hilsen Petter.
Ble ringt av Talkmore hvor de snakket om at jeg var en "heldig vinner" og sa at hvis jeg byttet over så tilbydde de meg et avslag på 1000kr i året, noe som virker helt vanvittig, og selv om jeg var litt skeptisk, så byttet operatøren over abonnementet mitt til Talkmore med min samtykke, og jeg oppga aldri personlig info som kan brukes til lureri, så jeg kan være ganske sikker på at det var en ordentlig Talkmore ansatt som var kun ute etter å få meg til å bytte over. Jeg ringte de en uke etter jeg hadde byttet over, og de sier at de ikke vet noenting om dette tilbudet, og at de skal gjennomsøke saken og ringe meg opp igjen om maks en uke. Ble aldri ringt igjen. Gir de likevel 2 stjerner fordi selve abonnementet fungerte fint, men kommer ikke tilbake til Talkmore etter jeg bytter vekk fordi jeg har blitt lyvet direkte til av Talkmore 2 ganger.
Hei Stian! Dette var ikke noe hyggelig å høre. Vi har stort fokus på det å levere gode produkter samt ha en ærlig dialog med våre kunder (og potensielle nye kunder). Jeg har veldig lyst til å sjekke opp i denne saken og finne en god løsning som passer begge parter, vi håper på å høre fra deg. Du kan sende oss en epost til [email protected] så undersøker vi dette nærmere. Med vennlig hilsen Thomas.