Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vært Talkmorekunde i et halvt år nå, og kan si bare si godt om de. Skulle gjerne si jeg har hatt gode opplevelser med kundeservice, men alt har fungert så bra at jeg ikke har trengt å bruke de en gang! Ble overbevist av en veldig hyggelig selger også. Anbefales!
Hei, Stine! Dette er som musikk for mine ører, tusen takk for en veldig hyggelig omtale. Det er ikke noe som er bedre enn produkter som fungerer av seg selv, men om du har behov for å kontakte oss så er vi alltid der for å hjelpe :-) Med vennlig hilsen Thomas.
Talkmore er et bedre og mer medmennesklig selskap enn de fleste ut i markedet! Har hatt talkmore i alle år uten et problem
Heisann Ardo! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi setter virkelig stor pris på det. Ha en super dag videre :-) Hilsen Petter.
Ble ringt av Talkmore hvor de snakket om at jeg var en "heldig vinner" og sa at hvis jeg byttet over så tilbydde de meg et avslag på 1000kr i året, noe som virker helt vanvittig, og selv om jeg var litt skeptisk, så byttet operatøren over abonnementet mitt til Talkmore med min samtykke, og jeg oppga aldri personlig info som kan brukes til lureri, så jeg kan være ganske sikker på at det var en ordentlig Talkmore ansatt som var kun ute etter å få meg til å bytte over. Jeg ringte de en uke etter jeg hadde byttet over, og de sier at de ikke vet noenting om dette tilbudet, og at de skal gjennomsøke saken og ringe meg opp igjen om maks en uke. Ble aldri ringt igjen. Gir de likevel 2 stjerner fordi selve abonnementet fungerte fint, men kommer ikke tilbake til Talkmore etter jeg bytter vekk fordi jeg har blitt lyvet direkte til av Talkmore 2 ganger.
Hei Stian! Dette var ikke noe hyggelig å høre. Vi har stort fokus på det å levere gode produkter samt ha en ærlig dialog med våre kunder (og potensielle nye kunder). Jeg har veldig lyst til å sjekke opp i denne saken og finne en god løsning som passer begge parter, vi håper på å høre fra deg. Du kan sende oss en epost til [email protected] så undersøker vi dette nærmere. Med vennlig hilsen Thomas.
Når jeg kontakter kundeservice møter jeg alltid hyggelig betjening, prismessig er det bare en glede å betale regningen. Det skulle vel si det meste. Ingen over og Ingen i nærheten God jul fra meg en meget fornøyd kunde
Hei på deg Tony! Dette var jo slettes ikke verst! Det skal godt gjøres å få det bedre enn dette vil jeg si :-) Så flott å se at du er såpass fornøyd med både betjening og priser. God jul til deg, fra alle oss i Talkmore :-)
Meget fornøyd med Talkmore. God kundeservice, flink på kommunikasjon, gode priser. Kort og godt- Helt enkelt:-)
Hei Henriette! Dette er bare helt gull! En av våre kjerneverdier er å gjøre ting enkelt, dette er en av verdiene som ble stemt frem av alle ansatte, så vi setter virkelig pris på at det kommer frem til kundene våre også :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Har akkurat byttet fra onecall, som har e-sim for i-watch. Dette bør komme på plass raskt for tallmorekunder også!
Hei Bjørnar! Du skal vite at vi jobber med dette og håper å få tjenesten på plass i fremtiden for våre kunder. Enn så lenge har vi ikke mye informasjon å komme med bortsett fra at vi er på saken. Vi ønsker deg uansett en riktig fin jul, med vennlig hilsen Thomas.
Når eg kontakta dei pr tlf - så visste dei at eg nok hadde slitt med nettsiden der eg kan fikse ting sjølv. Fekk faktisk fiksa noko eg ikkje kunne fått fiksa sjølv - når eg enda opp med å ringe dei for hjelp 👌😃
Heisann Venke! Hvor flott å se! Vi prøver å ha gode selvbetjeningsløsninger der kunder kan gjøre det meste, men vår kundeservice vil alltid stå parat til å hjelpe alle som ønsker eller trenger det. :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.