Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble ringt av Talkmore hvor de snakket om at jeg var en "heldig vinner" og sa at hvis jeg byttet over så tilbydde de meg et avslag på 1000kr i året, noe som virker helt vanvittig, og selv om jeg var litt skeptisk, så byttet operatøren over abonnementet mitt til Talkmore med min samtykke, og jeg oppga aldri personlig info som kan brukes til lureri, så jeg kan være ganske sikker på at det var en ordentlig Talkmore ansatt som var kun ute etter å få meg til å bytte over. Jeg ringte de en uke etter jeg hadde byttet over, og de sier at de ikke vet noenting om dette tilbudet, og at de skal gjennomsøke saken og ringe meg opp igjen om maks en uke. Ble aldri ringt igjen. Gir de likevel 2 stjerner fordi selve abonnementet fungerte fint, men kommer ikke tilbake til Talkmore etter jeg bytter vekk fordi jeg har blitt lyvet direkte til av Talkmore 2 ganger.
Hei Stian! Dette var ikke noe hyggelig å høre. Vi har stort fokus på det å levere gode produkter samt ha en ærlig dialog med våre kunder (og potensielle nye kunder). Jeg har veldig lyst til å sjekke opp i denne saken og finne en god løsning som passer begge parter, vi håper på å høre fra deg. Du kan sende oss en epost til [email protected] så undersøker vi dette nærmere. Med vennlig hilsen Thomas.
Når jeg kontakter kundeservice møter jeg alltid hyggelig betjening, prismessig er det bare en glede å betale regningen. Det skulle vel si det meste. Ingen over og Ingen i nærheten God jul fra meg en meget fornøyd kunde
Hei på deg Tony! Dette var jo slettes ikke verst! Det skal godt gjøres å få det bedre enn dette vil jeg si :-) Så flott å se at du er såpass fornøyd med både betjening og priser. God jul til deg, fra alle oss i Talkmore :-)
Meget fornøyd med Talkmore. God kundeservice, flink på kommunikasjon, gode priser. Kort og godt- Helt enkelt:-)
Hei Henriette! Dette er bare helt gull! En av våre kjerneverdier er å gjøre ting enkelt, dette er en av verdiene som ble stemt frem av alle ansatte, så vi setter virkelig pris på at det kommer frem til kundene våre også :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Har akkurat byttet fra onecall, som har e-sim for i-watch. Dette bør komme på plass raskt for tallmorekunder også!
Hei Bjørnar! Du skal vite at vi jobber med dette og håper å få tjenesten på plass i fremtiden for våre kunder. Enn så lenge har vi ikke mye informasjon å komme med bortsett fra at vi er på saken. Vi ønsker deg uansett en riktig fin jul, med vennlig hilsen Thomas.
Når eg kontakta dei pr tlf - så visste dei at eg nok hadde slitt med nettsiden der eg kan fikse ting sjølv. Fekk faktisk fiksa noko eg ikkje kunne fått fiksa sjølv - når eg enda opp med å ringe dei for hjelp 👌😃
Heisann Venke! Hvor flott å se! Vi prøver å ha gode selvbetjeningsløsninger der kunder kan gjøre det meste, men vår kundeservice vil alltid stå parat til å hjelpe alle som ønsker eller trenger det. :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Jeg kjøpte flere varer på Talkmore nettbutikk og endte opp med å returnere en vare. Talkmore har ingen policy for returer etter min mening. De bruker standard angrerettskjema og man må selv uten returlapp fra butikken returnere varen. Nå har jeg returnert en vare og de påstår at de ikke har fått den… så nå må jeg både betale for alle varene og være foruten en av varene som de har fått i retur. Kommer ikke til å handle på nettbutikken deres igjen.
Hei Hege! Dette var utrolig leit å høre, slike situasjoner ønsker vi ikke at våre kunder skal bli utsatt for. Vi ønsker veldig gjerne å finne ut av hva som har skjedd her samt komme frem til en god løsning for begge parter. Om du kan sende oss en epost til [email protected] så skal vi se nærmere på saken og gjør det vi kan for å rette opp i opplevelsen. Med vennlig hilsen Thomas.
Tok kontakt da jeg midlertidig har hatt høy datakvote med datatvilling (til mob bredbånd) mens jeg ventet på fiberinstallering hjemme. Nå trenger jeg ikke så høy kvote lenger og fikk da bistand til å redusere både datakvota og kostnadene! Damen jeg snakket med var blid og hyggelig! Ble kunde i høst (2021), og har ikke angret.
Hei Linda! Så utrolig godt å høre, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Tusen takk for omtalen og hyggelig ord, det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.