Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp og dem ringte tilbake å ga beskjed at det ble fikset idag. Supert !
Hei Mona, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Fantastisk å se at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette er noe vi alltid jobber hardt med. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
God service rask til og ta telefon.Og god forklaring på spørsmål.
Hei Nils, Tusen takk for din tilbakemelding om omtale. Fantastisk å se at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg er veldig fornøyd med Talkmore, får alltid god hjelp og service om det er noe😊
Hei Anne, Dette var utrolig gøy å lese! Veldig fint å se at du er fornøyd med oss som din operatør og at du har hatt gode opplevelser når du har vært i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Sånn helt,så var det så god forståelse når pc gikk i svart.Grudomt regn og ble geleidet på tlf mrd humor.Takk til dere TM
Hei Steen, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å lese at du er fornøyd kunde hos oss. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Det er ingen troverdighet. En ting ble avtalt, og en annen skjedde. Jeg pleide å betale 467 kroner med et annet selskap.
Hei Mahmoud, Dette høres veldig rart ut. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne saken og bistå med all hjelp vi kan. Hvis du kan kontakte oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Veldig bra kundeservice me er veldig fornøyd og være hos Talkmore aldrig noe problemer med dei 🙂
Hei Stein, Dette var utrolig fint å se! Fantastisk å lese at du er fornøyd kunde hos oss. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Marcus
Overfladisk kundebehandling Ved ønske om henting av nytt datakort, ble jeg henvist til bedrifter som er opphørt for flere år siden. Ved klage på dårlig dekning , ble det mottatt med lunken forståelse . Tar ikke kundene på alvor .
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Dette var ikke hyggelig å lese. Vi ønsker selvfølgelig å ta en nærmere titt på denne saken og få snudd dette til en bedre opplevelse for deg som kunde. Hvis du kan kontakte oss på [email protected] så skal vi gjøre så godt vi kan for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus