Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når eg kontakta dei pr tlf - så visste dei at eg nok hadde slitt med nettsiden der eg kan fikse ting sjølv. Fekk faktisk fiksa noko eg ikkje kunne fått fiksa sjølv - når eg enda opp med å ringe dei for hjelp 👌😃
Heisann Venke! Hvor flott å se! Vi prøver å ha gode selvbetjeningsløsninger der kunder kan gjøre det meste, men vår kundeservice vil alltid stå parat til å hjelpe alle som ønsker eller trenger det. :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Jeg kjøpte flere varer på Talkmore nettbutikk og endte opp med å returnere en vare. Talkmore har ingen policy for returer etter min mening. De bruker standard angrerettskjema og man må selv uten returlapp fra butikken returnere varen. Nå har jeg returnert en vare og de påstår at de ikke har fått den… så nå må jeg både betale for alle varene og være foruten en av varene som de har fått i retur. Kommer ikke til å handle på nettbutikken deres igjen.
Hei Hege! Dette var utrolig leit å høre, slike situasjoner ønsker vi ikke at våre kunder skal bli utsatt for. Vi ønsker veldig gjerne å finne ut av hva som har skjedd her samt komme frem til en god løsning for begge parter. Om du kan sende oss en epost til [email protected] så skal vi se nærmere på saken og gjør det vi kan for å rette opp i opplevelsen. Med vennlig hilsen Thomas.
Tok kontakt da jeg midlertidig har hatt høy datakvote med datatvilling (til mob bredbånd) mens jeg ventet på fiberinstallering hjemme. Nå trenger jeg ikke så høy kvote lenger og fikk da bistand til å redusere både datakvota og kostnadene! Damen jeg snakket med var blid og hyggelig! Ble kunde i høst (2021), og har ikke angret.
Hei Linda! Så utrolig godt å høre, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Tusen takk for omtalen og hyggelig ord, det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Ikke kunde, men har reservert meg mot telefonsalg. De ringer fortsatt, ser ut for at de krysser ulike registre. Det er ikke grei, og ikke i henhold til markedsføringsloven.
Hei Svein! Dette tar vi svært alvorlig og ønsker veldig gjerne å komme til bunns i hva som har skjedd her. Kan du sende oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt? Da skal vi undersøke nærmere og finne ut hva som er årsaken for dette. Med vennlig hilsen Thomas.
Det skulle vera så veldig godt tilbud frå Talkmore samanlikna med Telenor. Det var 25 øre i forskjell!!!!!! Då føler ein seg lura. Svært dårleg reklame, spør du meg. Helsing Johannes S.
Hei Johannes! Dette høres ikke bra ut og vi har veldig lyst til å undersøke hva som har skjedd i dette tilfellet. Dersom du kan sende oss en epost til [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å rette opp i dette og gjøre deg fornøyd. Med vennlig hilsen Thomas.
Jeg hadde æren å treffe samme kundebehandler hver gang jeg ringer dere for noe jeg trenger! Wow! Bare så dere vet at dere har absolutt den beste kundeservice i Norge!!! Og det er derfor jeg er med dere!!! Jeg får masse som ringer meg hver dag for å bytte til de med billigere og bedre avtaler, og det klarer jeg ikke å gjøre, fordi de som har deres kundeservice har jo alt de trenger! Tusen tusen takk alle dere som jobber der for alt dere gjør og for deres nydelig hjelp! Talkmore må ha stor ære å ja deg og dere alle!
Hei Moetaz! Hvor vakkert å høre. Slike tilbakemeldinger setter vi utrolig stor pris på og kan ikke annet enn å takke deg. Vi skal gjøre alt vi kan for at du opplever minst like god service i fremtiden :-) Vi håper du får en riktig flott jul, med vennlig hilsen Thomas.
Ble ringt av telefonen selger fra talkmore og sagt at jeg får 500 ringe minutter til utlandet, og han så at det landet jeg ringer til er inkludert. Men dessverre fikk melding etter første samtale at landet jeg ringt til inkluderer ikke. Tokk kontakt med kundeservice, de sa vi ringer deg tilbake, aldri skjedd. Nå sier jeg aldri mer talkmore resten av livet uansett hva de tilbyr eller kor billig de er.
Hei Aissa! Dette var utrolig leit å høre. Vi ønsker alltid at våre selgere skal gi korrekt informasjon og dette er en viktig del i det å sikre et trygt og ærlig kundeforhold. Om du kan sende oss en epost til [email protected] så skal vi se nærmere på saken og gjøre alt vi kan for å rette opp i dette. Med vennlig hilsen Thomas.