Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg kontakter kundeservice møter jeg alltid hyggelig betjening, prismessig er det bare en glede å betale regningen. Det skulle vel si det meste. Ingen over og Ingen i nærheten God jul fra meg en meget fornøyd kunde
Hei på deg Tony! Dette var jo slettes ikke verst! Det skal godt gjøres å få det bedre enn dette vil jeg si :-) Så flott å se at du er såpass fornøyd med både betjening og priser. God jul til deg, fra alle oss i Talkmore :-)
Meget fornøyd med Talkmore. God kundeservice, flink på kommunikasjon, gode priser. Kort og godt- Helt enkelt:-)
Hei Henriette! Dette er bare helt gull! En av våre kjerneverdier er å gjøre ting enkelt, dette er en av verdiene som ble stemt frem av alle ansatte, så vi setter virkelig pris på at det kommer frem til kundene våre også :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Har akkurat byttet fra onecall, som har e-sim for i-watch. Dette bør komme på plass raskt for tallmorekunder også!
Hei Bjørnar! Du skal vite at vi jobber med dette og håper å få tjenesten på plass i fremtiden for våre kunder. Enn så lenge har vi ikke mye informasjon å komme med bortsett fra at vi er på saken. Vi ønsker deg uansett en riktig fin jul, med vennlig hilsen Thomas.
Når eg kontakta dei pr tlf - så visste dei at eg nok hadde slitt med nettsiden der eg kan fikse ting sjølv. Fekk faktisk fiksa noko eg ikkje kunne fått fiksa sjølv - når eg enda opp med å ringe dei for hjelp 👌😃
Heisann Venke! Hvor flott å se! Vi prøver å ha gode selvbetjeningsløsninger der kunder kan gjøre det meste, men vår kundeservice vil alltid stå parat til å hjelpe alle som ønsker eller trenger det. :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Jeg kjøpte flere varer på Talkmore nettbutikk og endte opp med å returnere en vare. Talkmore har ingen policy for returer etter min mening. De bruker standard angrerettskjema og man må selv uten returlapp fra butikken returnere varen. Nå har jeg returnert en vare og de påstår at de ikke har fått den… så nå må jeg både betale for alle varene og være foruten en av varene som de har fått i retur. Kommer ikke til å handle på nettbutikken deres igjen.
Hei Hege! Dette var utrolig leit å høre, slike situasjoner ønsker vi ikke at våre kunder skal bli utsatt for. Vi ønsker veldig gjerne å finne ut av hva som har skjedd her samt komme frem til en god løsning for begge parter. Om du kan sende oss en epost til [email protected] så skal vi se nærmere på saken og gjør det vi kan for å rette opp i opplevelsen. Med vennlig hilsen Thomas.
Tok kontakt da jeg midlertidig har hatt høy datakvote med datatvilling (til mob bredbånd) mens jeg ventet på fiberinstallering hjemme. Nå trenger jeg ikke så høy kvote lenger og fikk da bistand til å redusere både datakvota og kostnadene! Damen jeg snakket med var blid og hyggelig! Ble kunde i høst (2021), og har ikke angret.
Hei Linda! Så utrolig godt å høre, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Tusen takk for omtalen og hyggelig ord, det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Ikke kunde, men har reservert meg mot telefonsalg. De ringer fortsatt, ser ut for at de krysser ulike registre. Det er ikke grei, og ikke i henhold til markedsføringsloven.
Hei Svein! Dette tar vi svært alvorlig og ønsker veldig gjerne å komme til bunns i hva som har skjedd her. Kan du sende oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt? Da skal vi undersøke nærmere og finne ut hva som er årsaken for dette. Med vennlig hilsen Thomas.