Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
bytter selskap titt og ofte, men ender altid på og komme tilbake til talkmore. god service god dekning i nord og generelt ingen problemer med de. eneste gangene jeg bytter fra er hvis noen av de andre selskapene klarer og lokke meg med et nytt medlem tilbud(ekstra bilig mobil, bedre priser i mnd et helt år, rabatt på noe produkter jeg har lyst på) men sakte men sikkert merker jeg noe rart med selskapene. f.eks dekkning/rare fakturaer/priser som går opp siden det medlems tilbudet er over osv. og jeg tar en telefon til talkmore og returnerer dit. hvis noe skulle blitt bedre hos talkmore er det pris kontra -data man får
Hei Per, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Vi har full forståelse for at det å bytte til et annet selskap når du får veldig gode tilbud, men det er veldig godt å lese at du ofte ender opp med å komme tilbake hit og at du er fornøyd med oss. Vi er ikke blant de aller billigste på markedet men vi ønsker heller å kunne tilby mer verdi for pengene. Ha en fin dag videre, hilsen Marcus
Ett bra mobil abonnemang med bra täckning, jag reser mycket och har sällan problem med nätverket, utöver det har talkmore duktiga och hjälpsamma personal med god service som har lösning på olika problemställningar. Tack talkmore 😊
Hei, Tusen takk for fin tilbakemelding. Dette var utrolig gøy å lese! Vi er veldig stolte av å kunne levere utrolig god dekning og kundeservice. Veldig hyggelig av deg å gi oss en så god omtale. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus
Flott at det er noen som svarer på tlf. Utrolig rask tilbakemelding fra de og fikk det jeg trengte med en gang . Skal anbefale alle jeg kjenner til Talkmore.
Hei Yvonne, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Vi er stolte av å kunne levere god og effektiv kundebehandling og da er det veldig fint å få tilbakemelding på det. Tusen takk for at du vil anbefale oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Traf meget hygelig damme på tellefon i dag når jeg ringte Takemor som hvar behjelpelig og ordnet mine spørsmål veldig raskt og hyggelig velg fornøyd 👍
Hei Ragnar, Så gøy å lese at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi jobber hardt med å alltid kunne levere service av høy kvalitet. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Gode kundebetingelser med gode rabattordninger med et godt mobilnettverk.
Hei Trond, Tusen takk for fin tilbakemelding. Utrolig gøy å lese at du er fornøyd med tilbudet og kvaliteten vi har! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Igjen en god opplevelse når en kontakter kundeservice hos Talkmore. Her møter en en hyggelig service innstilt person som hjelper deg med dine spørsmål og ikke er prøver å presse deg til andre ting👍😁
Hei Øystein, Tusen takk for omtalen. Vi legger alltid stort fokus på å levere så god kundeservice som mulig og da er det veldig godt for oss å få tilbakemeldinger på det vi gjør bra. Tusen takk for det og ha en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
To ganger nå har selgere inne på et senter stoppa oss med frasen "hei betaler du mobilabonnement selv?". Den frasen gikk veldig på selvtilliten løs til et familiemedlem. Hen er bipolar med kredittsperre for å unngå problemer under maniske perioder, så nei, hen betaler ingenting selv. Hva med å prøve den mye bedre frasen "er du interessert i et nytt abonnement???" . Selgere inne på senter er generelt en uting uansett. Heller ikke noe sted man kan kontakte dem når man ikke er kunde.
Hei Veronica, Det var veldig leit å lese at du hadde en dårlig opplevelsen med noen av våre selgere. Vi ønsker gjerne å få litt mer informasjon rundt saken slik at vi kan se nærmere på hva som skjedde. Så hvis du har mulighet til å kontakte oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å ta dette videre internt, slik at ikke andre opplever det samme. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus