Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Æ har opplevd svært god kundebehandling av Talkmore, som har vært svært sjenerøs og strukke sæ langt førr å gjør mæ førnøyd. De har også alt æ ønska og har behov førr av tjænesta og funksjona pluss greie prisa. Har ingenting å klag på!
Heisann, Knut! Dette er jo som musikk for våre ører - bedre omtale enn denne er neimen ikke lett å finne. Tusen takk for hyggelige ord! Vi ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Alltid hyggelige på kundeservice, go dekning på abbo, rimelige løsninger. Utrolig fornøyd 👍👍👍
Hei Håvard! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Dette skal vi gi videre med hele kundesenteret så får de noe å feire nå som det nærmer seg fredag ;-) Tommel opp til deg også! Ha en super dag, hilsen Petter.
Ble først ringt igår på jobb; da prøver de å selge abonnement. Jeg prøver å si at jeg ikke kan snakke da jeg er på jobb. De «ignorerer» dette å fortsetter, jeg sier igjen at jeg ikke kan snakke så, lett irritert. Iløpet av vakten blir jeg forsøkt ringt 3 ganger til. Idag ble jeg ringt 4 ganger mens jeg var på jobb. Skulle ønske det holdt å forsøke et nummer en gang… ikke veldig appellerende å ta telefonen neste gang
Hei, Ole! Dette var jo utrolig dumt å høre. Jeg har full forståelse for at dette kan være irriterende, vit at dette ikke er slik vi ønsker å oppsøke potensielle kunder. For at vi kan komme til bunns i hva som har skjedd her så ønsker vi veldig gjerne at du sender oss en epost til [email protected] med ditt mobilnummer samt nummeret/numrene du har blitt ringt ifra. Vi skal dermed få undersøkt saken nærmere med aktuelt byrå og passe på at slik ikke skjer i fremtiden. Hører fra deg. Med vennlig hilsen Thomas
Fikk forklart hva mitt beste alternativ var, imøtekommende, lett å prate med og ikke minst, humoristisk sans! Det gjør samtalen til en positiv erfaring, som igjen er bra for et firma! UTROLIG gode tilbud! Vil ABSOLUTT anbefale dette til andre! Mvh Karin J.
Heisann Karin! Det blir jo nesten ikke bedre enn dette! Så utrolig hyggelig tilbakemelding. Vi setter virkelig pris på det. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Får bestandig god hjelp fra kundeservice, de er veldig hyggelige og får svar på alt jeg lurer på. 🙂
Heisann Linda! Så godt å se at du fikk god hjelp av kundebehandleren du var i kontakt med. Vi prøver å svare på alle spørsmål så godt vi kan, så det er topp at du fikk svar på alt du lurte på:-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Veldig bra førsteinntrykk! Hyggelig kundebehandler som hjalp meg med å få i gang nettbrettet mitt. Fikk også bra informasjon om hva Talkmore kunne tilby.
Hei, Anne. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen - så godt å høre at nettbrettet er på nett igjen. Med vennlig hilsen Thomas.
Blir ringt av "408***14" og personen takler ikke at jeg avslår tilbudet, blir irritert og legger på uten å si noe. Seriøs type..
Hei Mikael. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være å bli kontaktet av en selger fra Talkmore, så dette tar vi veldig seriøst! For at vi skal kunne undersøke dette videre og sørge for at det ikke skjer igjen, hadde det vært supert om du sendte oss en mail på [email protected] med ditt telefonnummer, så vi får tatt opp dette med byrået det gjelder. Ha en fin dag, hilsen Jørgen