Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De ordner opp hvis man har problemer. Hyggelige folk på kundesenteret.
Hei Steinar, tusen takk for tilbakemeldingen! Kundesenteret vårt er vi veldig stolte av så bra du sitter igjen med samme inntrykk :) Ha en fin dag! Mvh Tine :)
Fikk dårlig Internett da jeg skulle bestille ferge hjem til Norge.Ringte dere og forklarte situasjonen,hastigheten ble økt og problemet var løst.Ellers er dere alltid hyggelig og serviceinnstilt.....da må jo det bare bli talkmore.
Heisann Johnny! Det aller beste hadde jo vært om du ikke hadde opplevd noen problemer med internettet, men det er i hvert fall godt å se at du fikk hjelp med å løse opp i det når du var i kontakt med oss :-) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Meget Hyggelig og dyktig mann på kundeservice, anbefalte bedre og billigere løsninger på mobil og bredband.
Hei Liv! Dette var jo slett ikke verst! En viktig del av god kundeservice er å sikre at kunder har de beste produktene for bruken sin, så det er godt å se at du fikk den løsningen som passer best for deg :-) Ha en fin dag, hilsen Petter.
Super service:) Bestandig blid og hjelpsom kundeservice:)
Heisann Tore! Dette er jo bare helt supert :-) Det er ingenting vi liker mer enn fornøyde kunder. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter.
Fant ut at jeg betalte regning, fin meg og min mor. Nå er alt ok, takk for god hjelp.
Hei Oddny! Takk for tilbakemeldingen :) Så bra at alt ordnet seg til slutt, det er det viktigste! :) Ha en fin dag! Mvh Tine
Talkmore har et problem med telling av data. Ett av fire abonnementer i familien brukte plutselig opp all dataen - i løpet av ett minutt. Ser at andre har hatt lignende erfaring her, så jeg kan vel anta at den tekniske driften ikke er helt som den skal være.
Hei, Dette kan vi bare beklage. Vi hadde dessverre en feil som førte til at enkelte kunder fikk registrert feil databruk. Vi klarte heldigvis å rette det opp raskt og fikk registrert riktig datamengde på alle berørte nummer. Feilen skjedde etter en oppdatering av ett av våre interne systemer. Vi lærer heldigvis av våre feil, så vi har satt i gang tiltak for å sikre at dette ikke vil skje igjen. Om du fortsatt opplever problemer eller har noen spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på mail: [email protected] så skal jeg gjøre alt jeg kan for å rette opp i det. Jeg ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Kjempebra dekning Gunstige rabatter og kundeservice som er utrolig dyktig og imøtekommende
Heisann Jan! Det skal godt gjøres å få det bedre enn dette! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter virkelig stor pris på det :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.