Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en selger som lover alt mulig, men når jeg byttet til dem da problemer startet. De lover beste dekning osv. men sikkert det er min feil at 4g slår seg av uten grunn, hjemme har bare en strek mens med telie hadde jeg nesten full dekning hele tiden. Kunde service er snill, men det er ikke det jeg forventer fra en mobil abonament selskap. Ps les nøye avtale og vilkår på den 1000kr utkjøps rabat, hvor man har et år avtale tid. Sterk anbefaler ikke.
Hei Michal! Det er leit å høre du føler du ikke har fått det du ble lovet. Vi ønsker å gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så skal vi finne den beste løsningen for deg. Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Digger fordelene med å være Talkmore kunde og appen er bra! Opplever alltid effektiv og god kundebehandling. De henger seg ikke opp i tullete detaljer når du tar kontakt, og ordner ryddig opp ved behov.
Hei Ørjan! Så utrolig kjekt å høre du er fornøyd både med kundeservice og vår selvbetjening-tjeneste. Setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en super dag, hilsen Sebastian
Hyggelige kunderådgivere som gir meg gode svar på mine spørsmål. De er blide har en lett tone m litt humor...meget godt fornøyd med de unge menskene. Mvh Steinar
Heisann Steinar. Dette var virkelig gøy å lese! Vi er svært stolte av alle våre kunderådgivere, så det er flott å se at dette gjenspeiler seg i deg. Vi skal sørge for å dele dette med hele kundesenteret. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Når jeg ser at folk snakker om kunde service ALDRI TRODD det var sant. Kunde service på talkmore ville ikke snakke med oss, hun slåttet samtale mens vi snakke til henne!! , og vi var ikke ferdig!, måten hun snakke på var veldig sur. vi trengt mer hjelp. Synes det var dårlig gjort, Vi ringte mange ganger ingen hjelper oss, det er det verste jeg har opplevd. En ting til, vi har bestilt en sms, betalt for det på familie abonnementet og sms funger ikke ennå hvorfor????? Vi tenker å avslåtte våres 4 abnomanter, og bruk en bedre abonoment som respekter kunder som og ikke stjele fra de penger..
Hei Ammar. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at du skal oppleve vårt kundesenter, så her må vi bare beklage. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med alt du skulle trenge. Kunne du sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse, så skal jeg få gjort det jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt god dag, hilsen Amalie.
Grei dekning og priser endelig også mulig å bruke det i Tyrkia også
Hei Ali. Vi er svært stolte av å kunne tilby fri bruk i hele Europa i våre abonnementer, så det er ordentlig gøy å lese at du er fornøyd. Ønsker deg en fortsatt god dag, hilsen Amalie.
Har hatt kontakt med Talkmore via Chat og telefon, servicen jeg har fått har vært topp. Hyggelige og behjelpelige 🙂👍🏻 Fornøyd med Talkmore
Heisann Tove. Dette kunne jo nesten ikke blitt noe bedre! Det varmer ett grønt Talkmore hjerte å lese at du er fornøyd med vårt kundesenter. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Opplevde kunderådgiver som raskt satte seg inn i problemstillingen og veiledet meg i hvordan problemet kunne løses, god kommunikasjon, vennlig og effektiv kundebehandling.
Hei Helen! Det er ordentlig gøy å lese at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi takker for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.