Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Talkmore valgte jeg i utgangspunktet for de kan tilby esim👌🏼 De eri tillegg gode på kundeservice, noe som nesten er viktigere enn summen man betaler i måneden. At man får hjelp når man trenger hjelp 👌🏼 Håper det forsetter
Hei, Inger! Tusen hjertelig takk for en fin omtale. Det er veldig gøy å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, jeg kan love deg at vi skal fortsette med dette i alle år fremover. Ønsker deg en fortsatt fin sommer, med vennlig hilsen Talkmore.
Veldig god service og dekning . Kunne vært enda billigere om det går an.
Hei, Eva! Tusen takk for omtalen, veldig gøy å høre at du er fornøyd med både kundeservice og dekning. Vi får håpe på at abonnementet ditt blir billigere med tiden, jeg kan jo tipse om 15% familierabatt, 20% rabatt som OBOS og NAF medlem. Ønsker deg en fortsatt fin sommer, med vennlig hilsen Talkmore.
Det som er bra er hyggelig kundeservice og det er billigt med mitt bruk så vet jeg ikke noe som kan bli bedre har jeg hatt noe problem av noe slag så er dei veldig hjelpsom
Hei Stig :-) Tusen takk for kjempefin tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om din opplevelse av Talkmore. Vi håper på en flott samarbeid videre! Ha en fin dag videre, og fortsatt god sommer. Mvh Talkmore
Super kundeservice, Altig høflige folk du snakke med, og stort sett kort ventetid i forhold til andre selskaper. Anbefaler absolutt Talk more . har ingen ting negative å sei om dei.
Hei, Hutchings! Tusen hjertelig takk for en fin omtale. Det er veldig gøy å høre at du er fornøyd med kundeservice og ikke har noe negativt å si, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin sommer, med vennlig hilsen Talkmore.
Hadde problemer med telefonen min. Ringte kundeservice og traff en hyggelig dame som gikk rett på sak og løste problemet mitt ila en meget kort samtale. Var på hytta og hun sparte meg for en biltur på 37 mil. som jeg ellers måtte ha tatt for å få ordnet det.
Hei, Kjell! Dette er slikt som for oss er veldig gøy å lese - at vi direkte utgjør forskjellen på ekstremt lang, og kjedelig biltur eller en god dag! Tusen takk for at du velger å dele dette her. Ha en fin dag videre, og fortsatt god sommer. Mvh Talkmore.
Tull fra 1 dag 7 SIM-kort til 2 mobiltelefon ( ikke servisevennlig anbefales ikke ) kun lang ventetid for å få svar og den ufyselige musikken i ventetida : ikke kompetanse til dette arbeide / skift mannskap snarest mulig
Hei, Ella! Veldig kjedelig å høre at du har dårlige erfaringer med oss. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at det skal være. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du ønsker, så skal vi se om vi kan komme frem til en avklaring på ditt tilfelle. Ha en fin dag, hilsen Talkmore.
KJEMPEFORNØYD! Utrolig bra dekning, priser og familieløsning. Folk under sier så mye tull. Alt handler om deg som menneske. Betaler du dine regninger? null problem. Kjøper du ekstra data/produkter- ditt problem ikke skyld på talkmore for høyere regning. Har du ikke bedt om faktura på mail? da får du fakturagebyr. Rett og slett alt handler om hva du gjør som person. Hold deg ansvarlig selv. Vært kunde lenge og aldri blitt fakturert 1kr ekstra for min familie. Fordi jeg ikke lar de kjøpe data, betaler regninger tidsnok, og har bedt om fakturagebyr etc. :D
Hei, HK! Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding! Det fikk oss til å smile. Vi må selvfølgelig tenke på at situasjoner som oppstår kan oppleves forskjellige for begge parter, så vi skal alltid møte kundene våre med respekt og forståelse. At du har hatt gode opplevelser med oss, og velger å dele det her, setter vi utrolig stor pris på. Tusen takk, og ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.